5 - sabbat

Ik lijk wel in een sabbat periode.
Alle interesse die ik had staat op een heel miniem pitje. Dingen die ik had laten liggen, worden met veel plezier opnieuw opgepakt. Seks mis ik niet. Dating al helemaal niet. De weinig echte vrienden die ik heb, kan ik op een hand tellen, maar ik weet dat ik bij hen terecht kan en mag, zonder dat er ook maar enige verwachting wordt gekoesterd. Het maakt dat ik me veilig voel.
Na toch wel enige dagen piekeren, alles nadenken, dingen die door mijn hoofd heen en weer spoken, heb ik enkele beslissingen genomen. Ik haal dit dagboek grotendeels offline.
Er zijn enkele mensen, die dit lezen, en die mis(ge)bruik maken. Mijn zwaktes en sterktes zijn veel te veel omschreven, en er wordt op in gespeeld. Zij die denken me te kennen, of te weten hoe mij aan te pakken, mispakken zich.
Ik wil zuiverheid. Ik wil als een onbeschreven blad zijn, voor zij die moeite doen, en hunzelf een beeld vormen van wie en wat ik ben. Er moet van nul af aan gestart worden. Want ook ik moet dat doen. Dus waarom zou ik het een ander gemakkelijk maken, en mezelf weggeven met een handleiding er bij?
Dus beste volgers, lezers,
grotendeels van de blog, wordt pv, algemeenheden blijven staan.
Aangezien ik ook nog in mijn sabbat periode verblijf, zal hier weinig te lezen zijn. Af en toe laat ik me uiteraard nog horen.
En wie weet... op het meest onverwachte moment, loert een verrassing achter de hoek.
Voor wie?
Voor mij?
Voor jou?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten