8 - reborn


Ik voel me ontwaken. Het laagje ijs rond mijn ziel ontdooit.
Mijn geest is hongerig geworden. Mijn lichaam snakt.
Tijd om actie te ondernemen.
Een voorzichtig aftoetsen, opnieuw een advertentie zetten, niets verwachtend.
Tot geheel onverwacht, maar meer dan welkom,
slechts enkele reactie's in mijn box vallen.
Minieme selectie is nodig. Enkelen verwateren uit zichzelf.
Een teleurstelling, ondanks een leuk contact,
en een uitkijken naar een verder verloop van een leuk contact.
Ik merk dat ik hoop koester. Ik merk dat er een angstige onderlaag vast geroest blijft liggen.
Enkele obstakels moeten nog verder uit de weg geruimd worden vooraleer de onderlaag kan aangepakt worden.
Afstand zal verkleinen, vertrouwen zal groeien.
Heel voorzichtig laat ik toe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten