10 - kennismaking met H


Slechts enkele dagen duurde het voor hij reageerde op mijn ad.
Hij stuurde mij een algemeen antwoord. Een open antwoord die goed overkwam. "Maak je geen zorgen, ik ben ook geen lichtgewicht..." "Wat ik zoek is niet 24/7, wel een vast partner in crime."
Ik reageer met hoe ik 24/7 zie. "Ik noem mezelf graag 'allround'. Vooral lust-gericht, maar ook zacht maso. Opleiding heb ik steeds nodig (brat-karakter." Verder vraag ik naar zijn bdsm ervaring, en hoe hij zichzelf als Dom ziet.
Mijn snelle reactie ziet hij als een positief punt: de Meester niet te lang laten wachten.
Hij beantwoordt mijn vraag hoe hij zichzelf ziet: als een nuchter persoon, houdt van een leuke babbel, heeft een luisterend oor. Hij zoekt vooral een lustslavin. "Ik zag dat je licht maso wel ziet zitten. Ik vermoed dat je dan denkt aan een blinddoekje, handjes geboeid, misschien een lichte spanking op de bibs. Daar wil ik het wel iets steviger. Maar dat wordt opgebouwd. Bovendien bepaal jij de grens tot waar en niet verder, en is er ook een safe-woord." Ik lach binnensmonds om zijn vermoeden. Hij zou es moeten weten...
"Ik heb ervaring, blinddoek is spannend, handjes geboeid hm..." laat ik een beetje los. Hij heeft immers nog geen weet van de blog, want die is een eind off line geweest.
"Mijn opdrachten zijn hoofdzakelijk sexueel georiënteerd, pijn is nooit een doel bij mij, wel een middel (waar we gebruik van maken, wees gerust :)), om je beter je best te laten doen....
Uw uiterlijk heeft u al wat beschreven, is voor mij van ondergeschikt belang. Ik heb ook ogen, daar niet van :). Inzet, motivatie en bereidheid tot overlevering, is veel BELANGRIJKER. Lust is wat je opwekt, niet wat je bent, wel wie je bent, wie je wil zijn..." gaat hij verder.
"Wat zie je dan als opleiding? Hoe sta je tegenover GOR positie? Collaring?" ga ik verder als ik vooral over spel en straf lees.
"Opleiding : vooraleer we het daar over kunnen hebben, moet ik toch een beetje zicht hebben op je ervaring. Ik ben niet alleen op deze wereld, ik hou dus rekening met anderen. Het heeft bv geen zin om een straf op te leggen, om dan doodleuk te horen, ik durf of kan dit niet aan. Het is in samenspraak : waar sta je al, waar wil je heen? Zoals gezegd is het bij mij vooral lust-sex gerelateerd: tot hoe ver ben je bereid te gaan? Pijnopleiding : idem?
Gor posities : ik ken ze niet allemaal, maar het is natuurlijk heel leuk voor de dominant wanneer de slavin zich in een mooie positie aanbiedt aan haar Meester. Knielend, of voorover gebogen (al dan niet met kontje omhoog), genieten mijn voorkeur. Als startpositie hé.
Dat je een halsband als teken van onderdanigheid wil dragen, apprecieer ik ten zeerste." krijg ik terug. Ik verzucht. Dit is een antwoord die ik wou.
Ik ontvang de gevraagde Dom lijst, en verstuur mijn sublijst. "Ik heb speciaal voor jou een lijst gemaakt (zie bijlage), ik heb dat normaal niet. Als dominant bepaal ik veelal het verloop van een spel, en ik pas me ook aan aan de slavin."
Hij heeft mijn interesse en dat laat ik duidelijk merken. "Fijn dat je je ietwat aanpast/mee gaat. Wel fijn te weten dat je voor veel open staat :-)"
Ik uit persoonlijke vragen, die me beantwoord worden.
"Ik sta inderdaad voor veel open, en pas me aan. Uit je sublijst heb ik één en ander kunnen opmaken,..." oordeelt hij, waar ik even dieper op inga.
"Wanneer past het dat ik je bel (wil niet 'inbreken' op je privé)?" vraagt hij nadat ik mijn gsm nr heb doorgegeven.
"Je blijft me boeien :-) Overkomt me niet vaak." lijk ik te flirten.
"Ik bel je rond 21.00u. Ik wil dat je opneemt met hallo Meester u spreekt met slavin d." vraagt hij. "Hoe weet ik wie belt vanavond? lol, Ik spreek je nog niet aan als Meester, gewoon omdat je mijn Meester nog niet bent. Voorlopig houd ik het op Meneer." ga ik hier tegenin. "Ik wil toch dat je me begroet zoals ik gevraagd heb . hallo Meester... en niet meneer. Ik ben jouw Meester niet, je moet niet zeggen Mijn Meester , wel Meester, want dat ben ik ." is hij assertief. "Damned, je geeft niet zomaar toe, ok, onderhandelen dan :-) Ok, Meester," ik kan niet anders dan toegeven. "Goede afspraken maakt goede vrienden." reageert hij op eerdere half gemaakte afspraken. "Ik heb een prachtige sub gezien met een leuk "deugnietensnoetje"." complimenteert hij mijn fetlife profiel.
Angst overvalt me. Hij kent me niet. Ik toon me nu wel van mijn beste kant. Wat als hij mij beter leert kennen? Wat als ik uit mijn rol val? Wat als...
Ik tracht er niet te veel bij stil te staan. Al wil ik geen herbeleving van april.
"Fijn te lezen dat ik een positieve indruk maak. Ik ben wel nogal bijgekomen." mail ik. 
Intussen is de blog online. "slavin h, van slavin ***? Vanwaar de switch?" merkt hij op. Hij is de eerste persoon die me er over aanspreekt. "Ik was nog heel onwetend en groen toen ik de blog opstartte. Intussen ben ik een klein beetje slimmer :-) En doerga klinkt gewoon beter" antwoord ik.
"Ik heb tussen de middag met aandacht je gedragsregels op je blog gelezen . dat was interessant :)." komt er in de mailbox. Hij streelt mijn ego.
En het doet me goed. Ik merk aan mezelf dat ik verlangens koester, en dat ik het als ruggesteun voel. Ondanks dat we elkaar nog niet ontmoet hebben, enkel mailcontact en een enkel phone gesprek, voelt het voor mij goed. De fragiele basis is er, een wederzijds goed gevoel, blijvende interesse. Vrijdag hebben we afgesproken. Tot dan kan de fragiele basis zijn plaatsje zoeken, om dan al of niet, heel voorzichtig stapje per stapje, muizestapje, verder te gaan. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten