22 - vakantie


Het groot verlof breekt aan! Heerlijk zomeren. Tenminste, als de zon mee werkt. Maar ik laat het niet aan mijn hart komen. Ik kan ietsje langer slapen, ik ben ietsje vrijer in doen en laten. Ik hoef niet zo strikt op uur te zijn. Waarom? De meisjes zijn thuis. Dan steekt het niet zo nauw als we een half uurtje later aan tafel gaan.
Het ganse bdsm-gebeuren echter is stilgevallen. Dingen lopen anders dan verwacht. Heb ik het in de hand gewerkt? Mogelijk. Niet helemaal. Een samenloop van omstandigheden. Maar ik ben er niet zo rouwig meer om dat het niet loopt. Momenteel voel ik me rustiger, niet meer zo opgejaagd in het zoeken naar...
Die ene kruist wel eens mijn pad. Bij mij is de druk er af, het obsessieve. Ik heb mijn concentratie en fixatie elders opgegooid. Dat helpt.
Ik heb geleerd, mezelf geƫvolueerd, stilgestaan, vastgenomen en losgelaten.
Ik kan weer genieten van het alleen zijn.
Free as a bird, zonder dwang en druk die nergens toe leidt. Ik blijf immers terugvragen wat ik geef. Ik blijf tijd en aandacht vragen. Niet iedereen kan er mee om. Dat snap ik. Ik kan ook niet met iedereen zijn manier van doen om...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten