5 - smeekbede


Maandag is Mr langs geweest. Ik had hem gevraagd te komen mee-eten. Na het eten had ik mijn routine, de kleinste wassen en in bed doen. Daarna zette ik mij naast Mr in de zetel. Zette ik me?? Nee, ik pestte hem. Uitdagen.
Soms heb ik het gevoel dat ik moet vragen wat ik wil dat hij doet met me. Ik wil meer, en uitgebreider... Ik wil dat hij me vernederd door verplicht naakt in huis rond te lopen. Ik wil zijn halsband voelen, pols en enkel boeien. Ik wil aan de leiband,... of gewoon vastgebonden op stoel genegeerd worden, terwijl hij tv kijkt en het eitje het werk laat doen...
Maandag dus... Hij had mij gevraagd naar mijn speelkoffertje. Die heb ik getoond, en hij heeft een deel van mijn attributen gebruikt op mij.
Hm... lekker.. Balletjes en ei'tje in me gestopt, de vibrator er bij genomen. En toch voelde ik me niet voldaan.
Ik smeekte om meer, ik wou hem. Ik wou hem in me voelen. Maar Mr gaf niet toe. Ie heeft me wel met de vibrator bespeeld tot ik in een roes viel. Tijdens die roes is ie vertrokken naar huis. Eenmaal uit die roes had ik een wrang gevoel over me.
Mr – PM … Wordt mijn verlangen niet voldaan? Of is mijn verlangen te groot.
Tussen PM en mij klikt het. Ik voel een gezonde wederzijdse vriendschap. Een aangenaam contact. Niet enkel het bdsm-gebeuren.
In het bdsm-gebeuren wil ik echter wel groei. Ik voel een gemis. Ik wil mij meer slavin voelen dan ik nu ben. Ik zit met talloze fantasieën in mijn hoofd. Ik wil terug in Mr zijn speelruimte, hangen in de touwen, geketend ondergaan.
Maak mij aub meer U slet Mr, U teefje, U slavin.
Laat mij U dienen, laat mij voor U genot zorgen.
Ik geef U mijn lichaam en ziel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten