9 - grens



Waar ligt de grens tussen een D/s relatie en een vanilla-relatie? Wat mag ik vragen? Wat mag ik inbrengen? Vraag ik te veel als ik een halve dag in de week helemaal aan mij besteed wil? Wil ik te rap een stapje verder? Ben ik zo veeleisend?
Ik zit niet met het gevoel dat ik mij opdring. Ik probeer niet constant te sms'en of te bellen. Ik probeer niet te vragen om langs te komen, als ik het dan toch vraag, en ik krijg een NEE, probeer ik mij er bij neer te leggen.
En toch zit ik met een onverzadigd gevoel. Een gevoel die ik niet voldaan krijg. Ook niet bij het zelf spelen, het masturberen,...
Ben ik egoïstisch als ik zijn aandacht niet wil delen? Tenminste op die weinige momenten dat we samen zijn.
Mag ik teleurgesteld zijn als ik niet op hem kan rekenen? Als hij zich niet aan een afgesproken uur houdt, als ie geen beloftes van ontmoeten kan of wil maken.
Ik ben op weg naar zelfmedelijden... Wat ik ook al niet wil. Maar de laatste maanden loopt op 'liefdes' vlak, of bdsm-vlak niets zoals ik het wil.
Het ligt aan mij, dat kan niet anders. Ik die te veel zoek, forceer ms? Alhoewel dat ik niet een gevoel van forceren heb bij PM.
Moet ik het nog rustiger gaan aanpakken? Meer tijd en ruimte laten tussen de te zetten stappen?
Vragen, zoveel vragen spoken door mijn hoofd, werken op mijn gemoed, en uiten zich in mijn gedrag.
Zo groots, ik heb er slechts een klein deeltje van geproefd, ervaren. Het smaakte zo heerlijk dat ik meer wil proeven. Die kers op de taart, het ultieme. De gebruiken, de rituelen,...
Het ganse gebeuren trekt mij intens aan... Hoe meer ik mij erin vast-grijp hoe meer ik me ter plaatse voel trappelen.
Ik wil spelen, ik wil gebruikt worden, ik wil slavin zijn, en terug in die roes belanden, die heerlijke roes. Om dan in warme sterke armen te ontwaken uit de roes, om teder gestreeld en gekust te worden. Om te horen dat ik het goed gedaan heb, dat hij trots is op me.
En het kan allemaal, ik heb al te veel lekkere dingen ondervonden. Alleen voel ik me niet helemaal bevredigd. Ik voel niet wat ik wil voelen.
Ik kan enkel maar concluderen dat ik te veeleisend ben, egoïstisch, hoer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten