7 - inhaalwerk


Ik heb wat in te halen. Twee weken achterstand in de blog. Tracht maar es zo diep terug te graven, en je alles te herinneren. Gelukkig heb ik een agenda, waar ik kan op terugvallen, en linken leggen.

7 en 8 maart was er carnaval weekend in Oostende. Mijn nichtje was op logement bij mij. Het kind is al 15 jaar, en een halve kop groter dan mij. Ze vindt het nog steeds leuk om bij haar gekke tante op bezoek te komen. Mijn meisjes zijn dol op haar, en omgekeerd.
Zaterdag zijn we naar de kinderstoet gaan kijken. Zondag naar de grote stoet. Ik wou wat meedoen met de kids, en deed voor de fun mijn haren in 2 staartjes. De meisjes gierden het uit! Mijn nichtje moest en zou een foto maken om op fb te plaatsen!
's Avonds krijg ik bericht van Meester. Of ik zin had in een cinema. Al is de cinema dan toch niet doorgegaan. Nog steeds met mijn twee staartjes huppelde ik vrolijk rond. Meester maakte er gretig gebruik van, en nam mijn staartjes als stuur vast. Speelsheid alom.

Maandag avond ben ik met Meester meegegaan om in Zijn bed te slapen. Natuurlijk. Ik hou van Zijn warme lichaam, het gevoel van geborgenheid.

Tussenin wordt hevig gebrainstormd over O/ons project. Is de nieuwsgierigheid geprikkeld? Jullie kunnen *hier* stap voor stap meevolgen.
Meester heeft mij er een opdracht bijgegeven. Of ik buideltasjes wil maken, om geldmunten in te steken, passend in het project. Mijn creatieve brein slaat op hol. Ik krijg carte blanche, binnen de aangegeven grenzen. Heerlijk, ik ga er op los. Algauw heb ik een eerste prototype klaar liggen. Meester komt kijken. Het is geslaagd, maar... het sluit niet af. Het moet dieper. Ok, ik maak een tweede. Dit is helemaal niet geslaagd. Meester en ik brainstormen S/samen en komen tot het besluit om toch voor een andere stof te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten