12 - 50 shades of Grey


Donderdag avond. Opnieuw waagt Meester een poging om een cinema in te lassen. Ditmaal slagen W/we er wel in. "Welke film?" ben ik nieuwsgierig. Meester houdt me in het ongewisse... "Sneeuwwitje 3." plaagt Hij. "He zeg, ik ben geen kind e!" ondanks dat ik me soms lekker kinderlijk gedraag. "American Pie 7." antwoordt Hij. "Nee, die wil ik niet zien, dat is een satirische film." meen ik. "50 shades of Grey?" opper ik. "Spelen ze die nog?" vraagt Meester me. "Euhm, ik veronderstel van wel." ben ik even verward door het antwoord.
Aangekomen in de cinema, zie ik al gauw dat Grey nog speelt. Er zijn nog enkele andere films die ik ook wel wil zien. "Ik ga eerst wat te drinken kopen," merkt Meester op. "Mag ik snoepjes?" vraag ik. "Ik wil snoepjes!!" speel ik kinds, en toch gemeend. Meester en ik doen O/ons tegoed aan de snoep. "Welke film is het nu?" vraag ik nog steeds niets wetend. Ja, Meester is voor 50 shades of Grey gegaan, "als bdsm-er moeten W/we die toch gezien hebben."

Ik had al veel commentaar gehoord en gelezen over de film. Hij zou niet aan de gestelde verwachtingen voldoen. Ik had mij er dus al bij neergelegd dat W/we niet zouden gaan kijken. Mis dus :-)

Mijn mening?
Ik vond het een aangename film om naar te kijken. Heerlijk om er herkenbaarheden in te zien, muv van de helikopter :-)
Uiteraard is de film, net als het boek, geromantiseerd. Maar ach, iedereen beleeft bdsm op zijn eigen manier.
W/wij de O/onze, en het is alleen maar groeiend, met ups en downs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten