19 - alone


Geef ik verkeerde signalen?
Mijn fetlife profiel foto geeft de tekst, 'I don't want to be alone, I want to be left alone.'
Ms vraagt dit enige uitleg?

Ik heb alle zorgen en bekommernissen van me afgeschud. Ik heb een stevige muur rond me opgebouwd, en laat momenteel niemand toe daar binnen te treden. De deur houd ik heel bewust stevig op slot. Ik trek niemand aan. Zo stoot ik niemand af.
Ik neem tijd voor mezelf, en geniet. Ik geniet van mijn vrijheid die ik mezelf geef.
Ondanks het gemis om de kinderen, is het best aangenaam de tijd voor mezelf in te vullen. Ik vlieg in mijn hobby-projecten, en werk dit met veel plezier af. Ik hoef niet perse vroeg uit bed, als ik er te laat inga. En er is niemand die me met de vinger wijst als ik op de middag tv aanzet.
Kortom, ik hou er van alleen te zijn.

Mentaal bereid ik me voor op augustus, dan zijn de kindjes terug in het vooropgestelde co-ouderschap plan bij papa en mij. Tot dan, wordt er opgebouwd. De dametjes komen een langer moment bij mij, en de tussenperiodes worden korter.
Ik zoek volop activiteiten en gelegenheden waar we ons gedrietjes kunnen amuseren. Er wordt hier aan de kust tal van leukigheden aangeboden, waarvan heel veel gratis is. Daarnaast hebben we natuurlijk de zee en het strand, en kunnen we thuis, tijdens regendagen, ook nog steeds de boel op stelten zetten.

Ik ben niet toe aan relatie, en ga dit momenteel uit de weg. Geen moeilijke verwikkelingen voor mij, als ik ML mag citeren. Ik stel me niet open voor nieuwe vriendschappen, (lees, Dom die wil praten, me leren kennen, met onderliggende bedoelingen) daar steek ik nu mijn energie niet in. (al is er een minieme uitzondering)

Ik voel me niet depressief, beste lezers!! Ik vul gewoon mijn behoeften in naar mijn aanvoelen.
Ik ben niet alleen, ik heb mijn dochters, mijn schare huisdieren, en ik weet perfect tot wie ik me mag richten als ik een babbel nodig heb.

Maar ik wil idd gerust gelaten worden. Ik wil geen opdringerige, of vragende berichten. Ik zet zelf wel de stap als ik zover ben.

Dit bratje, ligt aan banden. Dit bratje heeft haarzelf aan banden gelegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten