13 - date


De spanning bouwt zich langzaam op. Op de middag pas is er afgesproken. Ik heb nog een halve dag, in het werkproject door te brengen...
Sms: de trein heeft vertraging. Zijn vooropgemaakte puzzel valt uiteen.
Nee hoor, ik wacht netjes op mijn kamer, zoals hij gepland had, en wacht op meer.
Na een reis van een drietal uur, is hij aan koffie en een sigaret toe.
Ik ga op het gemak richting stad.
Een mms bericht komt door. Ik moet ff kijken en me oriƫnteren. Dat is richting minnewater. Ik stap die richting uit. De volgende mms, bevestigt waar ik heen moet.
Uiteindelijk vind ik hem in "brouwerij De Halve Maan".
Hypernerveus ga ik naast hem zitten. Ik kan geen woord uitbrengen terwijl hij mij reeds als spraakwaterval gehoord heeft. Ik heb enkele uren nodig. We zoeken een rustiger plaatsje op. "De stoepa." een gezellig etablissement. Daar kom ik dan gelukkig wat losser. We praten, luisteren naar elkaars mening en drinken koffie. Veel koffie!!!
Met zijn vraagstellingen weet hij mij te raken. Zijn doelstellingen omtrent mij brengen me tot tranen. Dit op een eerste date!! Ik schaam me dood.
De klok tikt richting 19u. Hij heeft een trein te halen. We houden nog een tussenstop in het station. Ik schraap mijn moed en lef bijeen, en gooi mijn benen op zijn benen. Na enige tijd gaat hij er op in door mijn haren te trekken. Ik voel de stroming in mijn lijf. Van kop tot teen reageer ik. O jee... Ik voel mij helemaal in sub modus.
Hij merkt het.
Dan is het tijd, tijd om afscheid te nemen, nog een kus, hij gaat zijn weg, ik de mijne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten