13 - van de grond...

Deze foto is van het internet geplukt
en toont enkel de bondage aan
waar ik heb ingehangen.

Ik ben van de grond gegaan.
En nadien keihard naar beneden gevallen.
Het ene letterlijk,
het andere figuurlijk.

Ik had op enkele adjes gereageerd, wetende dat de kans miniem is 'mijn' Dom er te lezen. Uit de reacties die ik kreeg, kon ik al wat beginnen peilen, of ik al dan niet verder ter kennismaking wou mailen.
De een wel, de ander niet...
Ik ben wat blijven hangen bij Mr P. Een beginnende Dom. Zijn ad was vooral gericht om ervaring op te doen, onder leiding van een meer ervaren Dom. En natuurlijk was een sub welkom. Anders werd dit moeilijk.
Na wat heen en weer gemail, zijn de gsm nrs uitgewisseld, en is er nogal impulsief van Mr P gevraagd of ik vrijdag avond (gister dus) meega naar Tommies. Een parenclub waar maandelijks een bdsm avond is.
Mezelf soms veel te goed kennende ben ik hier niet direct op ingegaan, maar heb maar op het laatste momentje beslist om mee te gaan. Het liep dan nog niet van een leien dakje hier thuis bij mij, ik was helemaal niet gedoucht en aangekleed op het uur van afspraak.
De haren van mijn dochter moesten dringend verzorgd worden, dan kwam de vriendin van mijn ex mijn dochter halen, en zijn we aan de praat geraakt.

Soit, goed... ik dwaal af...

Douchen, me scheren, me kleden...
Fetish kledij. Ik heb een rokje en een topje, daaronder had ik een legging aan, en erover een doorkijk t-shirt. Ik moest immers nog naar buiten om dan in de auto te stappen. Insiders zagen wel dat ik naar een spel avond ging. Outsiders... Hm, ik ben wel heel benieuwd wat die dachten.
In alle geval, ik zag er acceptabel uit.

Mr P en ik rijden naar Tommies, en ik zie enkele mensen van op de speelavond. Ook Mr A. Wat ben ik blij hen terug te zien.
Ik ben algauw in gesprek met de mensen rond me. Ik hou me niet in en deins niet terug.
Mijn eerste ervaring in een parenclub. De aanvankelijke spanning valt heel vlug van me af.
Mr A komt me vragen of ik van de grond wil gaan... Ik kijk hem ff vragend aan? Hoe bedoelt hij nu? We zijn immers in een parenclub, waar veel kan.

Iemand die ik ten volle mag vertrouwen. Als ik wil kan ik in suspension.
Ik had al een sub in de touwen gezien, ze hing te schommelen in de lucht.
Bondage oefent een sterke aantrekking op me uit. Ik twijfelde niet lang, om niet te zeggen niet, en hapte toe!

Mr M komt bij het gezelschap staan. "Wie wil er hier van de grond gaan?"
Ik had mijn beha al uitgedaan en in de locker gelegd.
Ik volg Mr M op het podium en geef me aan zijn touwen.
Ik krijg een harnas om me gebondeerd, die de basis vormt van het geheel. Verschillende touwen worden er aan bevestigd. Wat touw om mijn benen. En dat gaat mijn ene been omhoog. Ik steun op 1 been... dat ook omhoog gaat.
Daar hang ik... Ik voel me als in een schommel, ontspan me helemaal, en geniet.
Mijn handen worden nog gebonden, en mijn hoofd word ondersteund.

Hier heeft Mr A op gewacht. Hij komt mijn kont opwarmen. Ook Mr P doet gewillig mee. Mr P neemt de tips en hints aan en gebruikt ze.
Ik vind het super, ik word verwend door 2 mannen!!

Nadat ik opgewarmd ben, onder toezicht onder het veilige oog van Mr M en Mr A, word ik terug losgemaakt. Ik heb ff tijd nodig om mijn voetjes terug op de wereld te plaatsen.

Ik heb mezelf al redelijk laten kennen, en Mr A neemt de leiding over me. Hij draagt me op mijn legging uit te doen. Natuurlijk stribbel ik wat tegen, maar uiteindelijk doe ik het dan toch.
Teruggekomen, krijg ik polsbanden en een halsband om.
Mijn kont wordt bewerkt.
En dan zijn we naar boven, waar het ietsje meer prive is. Ik geef er niet om,
toen ik in de touwen hing, werd ik al bekeken, alhoewel het me niet direct stoorde.

Boven...
Een sm ruimte.
Mr A en Mr P speelden djembe op mijn achterwerk. Het ervaren handenwerk werd afgewisseld met het onervarene. Op den duur voelde ik het verschil niet meer. Naast het djembe spel, klonk ook het tromgeroffel gretig door. Enkele nieuwsgierigen kwamen toch es een kijkje nemen aan de deur.
Er werd immers nogal luidkeels gezongen, "fuck!" "auw" ...
We vormden een heftig trio.
Na het musicerende gedeelte was het tijd aan de indianen.

Mijn borsten werden getooid met wasspelden. Op de tepels kwamen eerst rode ijzeren paperclips. Dit voelde lekker. Na enige tijd werden de paperclips vervangen door getande nijpertjes. Damned, venijnige dingen!!
Tanden bijten, letterlijk en figuurlijk... Ik voelde de pijn wegtrekken, en voelde me mijn bekende weg inslaan.
De nijpertjes hadden wat nood aan gezelschap en er kwam op elke tepel een tweede bij.
Gelukkig niet te lang,
maar als de nijpertjes er af gingen, slaakte ik toch weer een kreetje, ik heb het gevoeld!
Mr A en Mr P trachtten dit wat te verzachten door mijn tepels wat zachte aandacht te geven.

Het was weer tijd voor het bekende slagwerk. Stokjes in alle maten passeerden de revue.

Er kwam een slavin naast me staan, en onze beide konten ondervonden het slagwerk.

Ik voelde hoe ik verder de weg naar de roes opging. Het trok aan me.

Een reeks van 10 stokslagen moest ik meetellen. Het viel best mee. Maar o wat zaten er venijnige tussen!

Veel had ik niet meer nodig, en viel zowat om. Mijn benen konden me niet echt meer dragen.

Mr A zag het en maakte me los. Mr P nam de zorg voor zich en liet me horen dat ik het goed gedaan had!!
Ik voelde echter dat de roes niet was als anders... Ik voelde tekort...

De slavin naast me was in gezelschap. Ik hoorde het gezelschap de opmerking maken tegen de slavin, dat zij toch wel meer kon.

Boem!!!
Die kwam aan, die kwam bij mij keihard aan.
Dit kwetste me zo diep.
Ik had mezelf niet meer helemaal onder controle.
Intussen zat ik op mijn kont,
ik heb me omgedraaid, met mijn rug naar de anderen toe, mijn gezicht naar de muur.
Ik wou niet tonen hoe diep ik geraakt was,
met moeite wist ik mijn tranen te bedwingen.

Zowel Mr P als Mr A reageerden bezorgd. "Laat me ff!" vroeg ik hen. Mr P liet me gerust, Mr A vroeg me enkele keren of het ging, en dat ik er weer bij moest.
Ik heb me na enkele minuten weer omgedraaid, en toen de slavin met haar gezel weg was, heb ik verteld wat me stoorde.

Ik vind het niet van respect getuigen zo een opmerking geuit word, terwijl het spel nog niet helemaal afgerond is. Ik moest op mijn tong bijten om niet in de tegenaanval te gaan.
Volgens Mr A had ik dat recht niet, moest ik zwijgen.
Dat maakte mij nog maar es kwader!
Dat ik sub ben, ok, maar dat betekent niet dat ik zonder respect behandeld hoor te worden.
Ik eis respect! Ik ben niet de mindere!
Och wat was ik teleurgesteld.

Ik was daar als sub, ja, maar niet als sub van.
In mijn belevenis had ik geen bevelen aan te nemen,

een voor mij kwetsende opmerking heeft heel wat blootgelegd gisteravond.

Mijn reactie er op kon op geen begrip rekenen van Mr A.

Ik voelde me gekwetst en onbegrepen.

Terug beneden ging ik op de zetel zitten, ff kalmeren. Een Mrs streelde mijn arm, ze zag wel dat ik het moeilijk had. "Gaat het?" vroeg ze me. "Sorry, ff niet" en ik vluchtte weg naar het toilet.
Niet iedereen hoefde te zien dat ik het moeilijk had, ik wou het verhaal niet doen.
"Straks," dacht ik bij mezelf, "dan gooi ik alles in mijn dagboek!" Het kalmeerde me.

Terug gekomen, vroeg ik Mr P naar huis te gaan.
Ik was moe, van het spel, de emoties, en het late uur.

Een aangename avond, die voor mij spijtig genoeg wat in mineur is afgelopen.

"Je gaat dat nog tegenkomen!" kreeg ik nog te horen.
"Ik ga dit uit de weg. Dingen die me kwetsen en raken, ontvlucht ik!" reageerde ik.
"Tja, dan moet je uit de bdsm stappen." was de wederreactie.
"Dan doe ik dat maar!"

Maar koppig en volhardend als ik ben, leg ik ook dit naast me neer.
Ik weet wel beter. Ik hou me aan het gedacht dat ik meer pijn kon incasseren dan de slavin naast me.

1 opmerking:

  1. Na een vingerwijzing van V (waarvoor dank) besef ik dat ik hier in de carrousel van het olympische spel terecht ben gekomen. Ik heb ontvangen en gegeven. Mijn reactie "ik hou me aan het gedacht dat ik meer pijn kon incasseren dan de slavin naast me" heeft me in hetzelfde hokje geplaatst als de persoon die ik enig verwijt stuur.

    BeantwoordenVerwijderen