8 - follow me


nee, niet dat ding die ik op mijn fiets heb. Niet dat ding om van mijn en mijn dochter haar fiets een tandem te maken. Dat noemt idd "follow-me".
Ik zie vandaag dat ik mijn eerste volger heb. Een volger op mijn blog! Ik voel me toch enigszins vereerd.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik uiteraard gekeken wie mijn volger is. Een subje! Een subje die de bdsm wereld verkent! Wat een leuke blog heeft zij. Ja, recent, maar ik heb het al helemaal doorlezen. Best leuk om andermans ervaringen te lezen. Gevoelens te hervoelen.

Woensdag heb ik mijn date met V. Een heuse mindgamer. We zijn al een weekje aan het mailen, er is wel een goed contact, en een zeker vertrouwen. Hij snapt wat ik bedoel als ik het over 'klassieke' bdsm heb. Hij heeft me trouwens een prachtig geschreven verhaal toegestuurd, waar ik de muze van ben. Van zo hij het gepost heeft, vraag ik toestemming om hier te posten, of te linken.
V, het kon mijn vader wel zijn, een man van middelbare leeftijd.
Dat is voor mij toch ff een grens die me wat afschrikt. Leeftijd...

Weet ge, ik date meestal met een verwachting in mijn achterhoofd. Vooral het aftoetsen of dit een voor mij mogelijke Dom kan zijn, worden,...
Ook zo met V. Dus ja... de leeftijd... schrikt me wat af.
En ook zijn manier van Dommen. Een mindgamer, daar heb ik totaal geen ervaring mee.
Uiterst nieuwsgierig ben ik wel, dit wil ik wel es voelen, proeven, ervaren. Of het me opwindt? Dat is nog maar de vraag.
V weet van mijn verlangen. Hij weet dat ik stuiter.
Als ik hem heel nederig, braaf, en op de knietjes vraag om mij een mindgame aan te bieden, gaat hij dit doen.
Twijfels alom...
Ja? Nee? Ga ik? Pas ik?

Gister heb ik met J afgesproken. Ik heb hem al es ontmoet. Dit weekend zit hij weer aan de kust. Er waren 3 mogelijkheden om af te spreken. Of hij kwam vrijdag hierheen, of ik ging zaterdag met de kids naar hem, of ik ging vandaag (zondag) alleen naar hem. Hij opteerde voor zaterdag, met de kids.
Wat een heerlijke dag hebben we gehad! Gewoon, los, spontaan.
Tegen de middag ben ik met de meisjes, en een trolley vol gerief aangekomen. Er werd :mooi weer voorspeld, dus ik was voorzien op strandspeelgoed, handdoeken, slipjes voor de dametjes, ze hadden hun bikini al aan.
Ik had nog etensrestjes over van daags voordien, en die dus ook meegenomen.
Natuurlijk waren de meisjes eerst wat beschaamd, wat achterdochtig, en angstig naar de hondjes toe. Maar het liep gelukkig vlot los. J drong zich niet op aan de meisjes. Hij gaf hen zelf de tijd.
Na iets te hebben gedronken, zijn we het strand opgegaan. Een eind gaan wandelen met de honden, de meisjes op zoek naar schelpen, J en ik pratend, over vanalles en nog wat. Over zijn net misgelopen relatie, over mijn tevreden meisjes, over zijn uitstap die hij gepland heeft met zijn werk, enz...

S, 8 jr, heeft een hondje (senior) aan de leiband,
"Graven Mirtza," zegt S...
Ik herinner me, als je een kind iets wil aanleren, moet je tonen hoe het moet, en ik zeg het aan S.
S begint te graven in het zand, "Kijk Mirtza, zo moet je graven!"
Mirtza graaft duchtig mee met S!!!!
Hilarisch gewoon, hondebaasje J en ik stonden er bij, enigszins verbaasd, maar lachend bij die gekkigheid!

In de regen... Op het strand in de regen, al was het niet veel, niet lang, het spetterde wat. Het deerde ons niet. Want, na regen komt immers nog steeds de zonneschijn. Idem gister, dit vertelt mijn ietwat verbrande schouders.
Na een eind doorwandelen, moeten we terugkeren. Beide meisjes moe, de senior hondjes moe. Hongerig. Op de middag waren we immers vertrokken en om 15u zijn we pas aangekomen in de studio.
Onderweg ben ik naar de bakker gegaan, om koffiekoeken, brood en taart. De meisjes konden hun grootste honger al wat voeden.
Terug in de studio is de jongste in de zetel gekropen en in slaap gevallen, wij hebben dan warm gegeten.
De oudste is ook in de zetel gekropen, ff op haar ds gespeeld, en heeft dan ook toegegeven aan de slaap.
Voor ik het besefte was het 17u30. Waar is al die tijd naar toe gevlogen?
Het stukje taart ging vlotjes binnen, om daarna opnieuw met de honden en de kindjes op het strand te gaan.
De oudste en ik hebben elkaar achterna gezeten in het water, zij in bikini, ik in mijn jurkje.
Kletsnat!! Ik was gewoon kletsnat! Ik kon mijn kleedje zo uitwringen.
Wat kon het me schelen, het was warm, jurkje kon drogen.
Om 21 uur zijn we bij mij thuisgekomen, de meisjes en ik.
Doodmoe, ik met migraine, maar alle drie met een heerlijk voldaan gevoel.

Het hoeft heus niet steeds bdsm te zijn om tevreden te zijn, om een voldaan gevoel te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten