15 - gewoon gezellig samen


Het hoeft niet altijd veel te zijn om je voldaan te voelen.
Het hoeft niet steeds een urenlange sessie te zijn, of een spanking tot je blauw ziet.
Dat heb ik het weekend mogen ondervinden.
Vrijdag is Sir afgekomen. Tot zondag is hij gebleven.
Vrijdag zijn we nog lekker gaan eten.
Om een of andere reden voelde ik toen al een spanning hangen. Nochtans was er niets gezegd of gedaan die me aangaf dat ik iets mocht verwachtten.
Terug thuis, voelde ik mijn ganse lichaam beven van spanning. Ik wist dat ik niet veel nodig zou hebben.
Ik hing mijn jas aan de kapstok,
terug in de living, drukte hij mij tegen de muur. Hij nam waar hij zin in had. En ik liet het toe.
Ik kon niet anders, ik was al half van de wereld.
Een kort maar hevig moment, waar we beiden voldoening uithaalden.
Meer hoefde het niet te zijn.

We hebben het weekend samen doorgebracht, het mooie weer lokte ons naar buiten. Zowel de zaterdag als de zondag zijn we gaan stappen.

Gewoon gezellig samen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten