25 - uitdaging


Ik daag hem uit.
Gister voelde ik me dip, de gebeurtenissen van afgelopen dinsdag die wat na-galmden, de commentaren op fb.
Vandaag echter, ben ik een brok energie. Het laat zich voelen, ik ga mijn huis met zeep en vod te lijf.
Ik ga ook Sir te lijf. Woordelijk dan.
Ik daag hem uit.
"Ga je de brat uithangen in de groep?" verschijnt op mijn pv scherm. Tja, ik ben mezelf, met af en toe een grote mond. "...je bent speels...." merkt hij op. "Ja en?" zet ik weer mijn grote mond op. "Ik ben in een sadistische bui vandaag....." wordt ik verwittigd. Dat houdt me echter niet tegen.
"Ik ga vanavond je grens zoeken. En overschreiden." herhaalt hij. "Lange ij schat. Wat zijt ge van plan dan?" verbeter ik hem. "Euhm.... Dacht het niet." merkt hij op. "Overschrijden toch?" weet ik. "Yup..... My fault. Overschrijden, dus...." krijg ik gelijk. "Don't push it....." word ik weer verwittigd. Hoezo? "Die 'kweet het' hoefde nie." geeft hij nog.
En we zijn vertrokken he... Heen en weer, een kat en muis spelletje, uitdagen, plagen, sarren.

"En wa wil je 'meer'? Want daar hadden we het over." herhaalt hij. "Goch... ik kan hier heus geen hele lijst opstellen se, ik ga da nie doen... maar ik denk, via mijn fet, of hier, de foto's die ik like, je daar wel iets kan uithalen, je weet al dat ik kick op bondage, immobilisatie..." Ik ga het hem heus niet met de soeplepel ingeven.
"Dus.... Vannacht en morgen de dag..... Jij gaat wa meemaken." opnieuw een verwittiging... "Ik ben in een speciale bui, da heb ik je reeds gezegd." vervolgt hij. "Speciale bui? Ik ben benieuwd" reageer ik. Ik moet op het puntje van mijn tong te bijten, anders gooide ik er "veel bla bla" uit.

O o o
Ik ga wat meemaken vanavond. Want niet enkel pv, ook op fb hebben we gepost, en heen en weer naar elkaar gegooid.
De ganse dag door, richten we onze pijlen op elkaar, tussen in is hij aan het werken, ik aan het huishouden.
Enkele uren later, "Ga je bratten? Onthou mijn stemming. Ze is nog steeds niet veranderd. Oh ja. Ik ben in de stemming om te nemen wat ik wil en de grenzen op te zoeken. Ik zie nie af. Ik ga vanavond jou doen afzien. Weer een nieuwe belevenis." lees ik verder in onze conversatie.

De spanning stijgt. Al tracht ik dit te negeren. Ik heb nog enkele mezelf vooropgestelde to-do puntjes. Gelukkig heb ik eveneens nog wat tijd om dit af te vinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten