24 - onhebbelijk


Veeleisend, opeisend...
Ik had verwachtingen het afgelopen weekend, verwachtingen die niet ingelost zijn.
Donderdag had ik me heftig misdragen, en ben er voor gestraft.
Ik had op een heel negatieve manier Sir zijn aandacht gevraagd, ge-eist...
Het weekend wou hij het middelpunt van aandacht zijn. Of ik nu wou of niet, hij vroeg niet, hij nam.
Zaterdag ochtend was hij een uur vroeger dan afgesproken bij mij aangekomen. Ik had hem later verwacht... Ik stond net op het punt in de douche te gaan. Eenmaal gedoucht, terug beneden, vond ik Sir languit op de zetel, uitgestrekt. "Hoe laat komen de kids?" vroeg hij. "Over een uurtje." antwoordde ik. "Voldoende tijd dus om mij nog een pijpbeurt te geven." commandeerde hij. Eerst bratte ik wat, speels nam ik hem in mijn mond. Hij houdt er wel van. Ik proefde zijn opwinding, hij lei zijn hand op mijn hoofd, ik kon niet meer weg, terwijl ik hem diende, neukte hij mijn mond. Tot klaarkomen toe. Ik voelde zijn lid kloppen. Ik voelde zijn lichaam schokken. Ik proefde hem, smaakte, ...
Zaterdag middag, mocht ik hem bedienen van de maaltijd. Tijdens het eten, vroeg hij zout en peper, die ik vergeten op tafel te zetten had. Als een echte huismama, gaf ik het hem. Dat is waar ik van hou, lekker koken, hem verwennen, horen dat het "verdomde lekker" was.
Zaterdag avond, verraste hij me terug. Hij bond mijn handen op mijn rug. Hij lei touw rond mijn hals, die met mijn handen verbonden waren, en spreidde mijn benen, om eveneens vast te leggen. Opnieuw kwam zijn lid in mijn mond, "orale verkrachting" noemde hij het. Om mij daarna vaginaal te nemen. Bij botvierde zijn lust op mij, mijn lust interesseerde hem niet.
Zondag, smeekte ik bijna om bevrediging. Hij had geen zin.
Ik kon mijn teleurstelling niet wegstoppen.
Jaloezie kwam boven. Waarom kan hij met subje s een ganse nacht doorbrengen? Ik voel me tekort gedaan.
Ik verlang, heb honger, en voel me niet gevoed.
Wil ik te veel?
Mogelijk, we hebben enkele zware weekenden gehad, en het is niet aan mij om Sir voor te schrijven wat en hoe hij mij moet bespelen. Ik zou het wel weten, was ik D van mezelf. Mijn fantasie slaat op hol.
Gelukkig is Sir ook maar een mens.

Liefde is een werkwoord, relatie is een werkwoord.
Dat toont zich elk weekend opnieuw.
Ik hou van zijn aandacht, ik hou van zijn zorg, bezorgdheid. Ik hou van hem.
Ik wil er voor hem zijn.
Het is niet het klassieke huisje tuintje boompje, veeleer een LAT relatie. Een relatie met een bijna typisch man vrouw rollenpatroon. Een rollenpatroon die zich als vanzelf voordoet, ontwikkeld heeft.
Het lukt perfect om in dezelfde ruimte naast elkaar ons eigen ding te doen. Zonder dat we ons aan elkaar storen. We vinden voldoening in het samen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten