21 - zomers verhaaltje


Tussen de bomen zie ik een wir war van koord en touw. Het lijkt wel een spinneweb. Vol bewondering kijk ik naar het kunstwerkje. Ik ga wat dichter om niet enkel met mijn ogen, maar ook met mijn handen dit te aanschouwen.
Terwijl ik ademloos toekijk en de touwen liefkoos, voel ik twee sterke armen om me heen. Een stem fluistert in mijn oor. Warme adem streelt in mijn hals. Dit voelt zo goed, geliefkoosd worden.
"Ontkleed je maar." spreekt Hij me zacht toe. Loom doe ik wat er van me verlangd wordt. Ik weet dat dit de aanloop is naar meer. Helemaal ontkleed, ga ik op mijn knieƫn, benen open, handen op de dijen, ogen neergeslagen. "Flinke meid." kust hij me. Een satijnen stof dwarrelt op mijn lijf. Hij blinddoekt me. Er komt een kap over, zodat ik absoluut niets kan zien, en ook mijn gehoor wordt beperkt. Het nog koude leder van de collar omhelst mijn hals. Na wat murrelen, voel ik de perfecte spanning. Ik voel hoe hij me rechttrekt. Hij leidt me aan de leiband, ik volg stapvoets. Ik voel hoe hij mijn armen rond de ruwe bast van een boom slaat. Beide handen, worden met de polsboeien aan elkaar bevestigd. Benen worden aan de spread gehangen. Mijn borsten schuren tegen de bast. Hij trekt mijn kont wat meer achteruit voor een beter bereik.
Een koud vocht vloeit rijkelijk over mijn rug, vervolgt zijn weg tussen mijn billen. Ik slaak een kreetje. Stevige handen wrijven de olie over mijn ganse lichaam. Een eerste tik klets op mijn kont.
Ik voel zijn nabijheid. "Vertrouw je me?" hoor ik hem duidelijk vragen. "Ja, Meester." beaam ik, nerveus en nieuwsgierig. "Goed zo."
De flogger warmt me op. Hij gaat door met de zweep. Argh, dit is heerlijk. Plots voel ik vingers hun weg verliezen over mijn klit. De spanking gaat door. Dit kunnen zijn vingers niet zijn, besef ik plots. De bekwame vingers winden me nog meer op. Ze gaan zolang door, tot ik onder een regen van spanking donderend mijn orgasme krijg. Ik schreeuw het uit.
De regen stilt. Mijn lichaam huivert.
Ik voel hoe mijn handen worden losgemaakt. Ik word verplaatst. Hij stelt me, nog steeds met gespreide benen, lijk ik met mijn bovenlichaam ergens op te steunen. De collar rond mijn hals voel ik naar beneden trekken. Die hangt vast. Ook mijn handen worden op de grond vastgezet.
Koud metaal plaagt mijn kont. Een kleine anale plugg wordt ingebracht. Warme handen verwennen mijn kut, waarna een lid binnenkomt. Het is niet mijn Mr die ik voel. Ik word geneukt, zonder meer. De persoon is klaargekomen, en trekt zich weg. Opnieuw komt een lid binnen. Ditmaal is het wel mijn Mr. Ook Hij neukt me enkel om zijn zaad te lozen. Van zo hij zijn kwakje kwijt is, verwijderd hij zich. En dan wordt het stil. Ik voel niemand rond me. Word ik alleen gelaten? Naakt? Vastgezet?
Ik heb er geen flauw idee van hoe lang het duurt.
Iemand maakt me los. Ik word meegetroond naar het spectaculaire touwwerk. Ik word opgehesen, en vastgezet in de touwen. Vooraf kreeg ik een vibrerend eitje in me. En de anaal plugg moest ruimte maken voor een anaal mini vibratorke. Ik word helemaal ingebonden in het kunstwerk. Af en toe voel ik lichte vibratie. Dit is pure verwennerij.
Dacht ik.
Keihard komt het handje op mijn kut! "Getverdomme, dat doet zeer!!" Onmiddellijk volgt een nieuwe klap. "Argh, moet dat!!" schreeuw ik. Ik krijg een mondknevel om. De vibrators gaan een tandje hoger, en tegelijk volgen de tikken elkaar sneller op. Ik kan me niet bewegen, ik hang vast. Als ik denk dat ik niet meer kan, houdt het plotsklaps op.
Er komen klemmetjes op mijn borsten, waaraan touw komt, en omhoog getrokken word om boven me vast te maken. Er komen ook klemmen op mijn kutlippen. Die worden naar beneden en opzij aangespannen. Beetje bij beetje verhoogt de spanning. Damned dit voel ik. Er komt een volledige kap over mijn gezicht. Enkel ter hoogte van mijn mond is een opening waar een luchtkoker vasthangt. Rond mijn hals wordt dit stevig aangespannen.
Opnieuw wordt de spanning opgedreven. Mijn zware borsten willen hangen, maar de klemmetjes rond de tepels verhinderen dit. Mijn kutlippen komen stilaan gevoelloos. Af en toe word de luchtkoker afgedicht.
En knots van een vibrator wordt tegen mijn clit aangezet. Aangedrukt eigenlijk.
Het eitje binnen in me, de anaal vibrator, en nu de knots tegen mijn clit, worden op volle sterkte gezet. Ik weet niet waar ik het heb. Er wordt een laatste keer opgespannen aan mijn tepels en kutlippen. De vibrators overstemmen de spanning.
En dan, ben ik ademloos. De roes roept, en ik laat me meesleuren.
Ik roes door groene grasvelden, vol geurige veldbloemen. Heerlijke blauwe lucht. Een schaap vleit zich met zijn warme wol tegen me aan. Een vogel strijkt met zijn vleugels over mijn gezicht. Vlinders kussen mijn mond. De wind fluistert in mijn oor, hoe heerlijk het was me te zien.
Euh??
Ik begin te beseffen dat ik droom.
Het schaap met zijn warme wol, blijkt een fleece dekentje te zijn. De vleugels van de vogel, zijn de zwoele vingers van Mr. De kussende vlinders, en de fluisterende wind, komen eveneens van Mr.
Nog ietwat verward open ik mijn ogen.
De blauwe lucht heb ik dan toch niet helemaal gedroomd. Tussen de bomen door, schijnt een stralende zon tegen een blauwe lucht. Ik lig heerlijk te bekomen in het geurende gras, vol zomerbloemen.
Ik glimlach tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten