8 - Sir yes Sir


We hebben al enige tijd heen en weer gemaild. Ik heb al heel wat opgevangen. Geroddel, vingerwijzing, bezorgdheid. Vooraleer ik concludeer, ga ik rondvragen. Ik bericht J en vraag uitleg over W. Wie is hij? Is hij te betrouwen? Ook W voel ik aan de tand. Ik leg hem vragen voor en het lijkt of ik onderwerp hem aan een kruisverhoor. Zijn antwoorden stellen mij niet teleur en doet mijn beetje vermoeden en hoop groeien. Zou dit een Dom kunnen zijn die mij weet te raken?

Ik hou V op de hoogte, gooi hem mijn vragen en angsten toe. Ik vertrouw hem mijn valkuilen toe. Ik weet dat ik op hem mag rekenen om mezelf te gaan rechtvaardigen. Hij weerlegt mijn angsten, hij helpt me mijn valkuilen omzeilen. Hij maakt mee deel uit van mijn geweten.

Dinsdag, op skype, zijn W en ik in een geanimeerd gesprek. We sturen elkaar linken van op het net, met dingen die ons enigszins aanspreken. Mijn fantasie slaat helemaal op hol.

Heel impulsief, voor hem totaal onverwacht, vraag ik hem langs te komen. Diezelfde avond nog...
Ik heb mijn vraag nog maar gesteld, of twijfel neemt het over.
Zou ik dit wel doen? De kids zijn thuis... Ik laat een wildvreemde naar mijn huis komen...
Anderszijds, we hebben al gemaild, ik weet enkele prive gegevens. En het is vooral bedoeld elkaar te ontmoeten.
Ik zet door, omdat ik een eerdere niet vast gepinde afspraak al es gecanceld heb. Ik mag dit niet opnieuw gaan doen.

Wetende dat hij op weg is, sms ik hem dat hij geen spel mag verwachten. Ik beloof niets. Zo bouw ik voor mezelf nog enige veiligheid in.

Hij sms't me dat hij er is. Mijn bel doet het immers niet. Verdorie, de oudste werkt wa tegen, ik ben niet klaar... "2 minuten" bericht ik terug.

Ik laat hem binnen, biedt hem iets te drinken aan,
we maken kennis, praten over en weer, het lijkt als vanzelf te gaan.
Ik ben wel iemand die gemakkelijk klikt.

Nieuwsgierig als ik ben, graag spelend, besluit ik een stapje verder te gaan en vraag W naar zijn speelgoed.
Hij haalt het uit zijn auto, en zo gaan we richting spel.
Polsbanden en enkelbanden. Een grote stevige halsband. Ik voel me direct subbig worden.
Sir heeft een spreidstang mee, voor tussen de benen, en een kortere voor tussen de handen.
Zijn magic wand bezorgt me enkele heerlijke orgasmes.
De wasspelden slaat ie over, en gaat direct klemmen op mijn tepels zetten. Fjew, dit is pijnlijk!
Cane en zweep warmen mijn borsten en kont op. Er zitten venijnige tussen.
"Je mag stop zeggen se." reageert Sir. Hehe, weet ik wel... Ik wil gewoon doorgaan...

Ik lijk weer geen genoeg te krijgen.
Sir doet zijn uiterste best mijn wensen te voldoen. Hij houdt rekening met me. Stelt vragen. Houdt me in het oog. En denkt vooral niet aan zichzelf...

Na enige tijd wordt het spel afgerond. Ik ben moe en wil naar bed. Morgen is het immers tijdig opstaan, om mijn dagelijkse verantwoordelijkheid als mama weer op te nemen.
Tevreden, met een voldaan gevoel, neem ik afscheid van Sir en ga slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten