5 - een fantasievol gestuiter...


Mijn single leventje bevalt me best, ware het niet dat ik toch enig gemis ervaar.
Nochtans, in deze voetbalgekte kijk ik naar de tv programma's die ik verkies, tijdens de verlofperiode ga ik met de kids op stap gelijk het mij uitkomt, ik trek de deur achter me dicht zonder me te moeten verantwoorden.
Maar 's avonds, gedurende mijn favoriete tv programma, lijkt het me heerlijk te cocoonen in de sterke armen van mijn geliefde, tijdens het verlof wil ik de fratsen van mijn dochters kunnen delen, als ik de deur achter me dicht trek, verlang ik om de woorden: "Tot straks schat, geniet er van." te mogen horen.
Om en dankzij V ben ik nog steeds rustig met mijn voetjes op de grond. Ik kon alweer in al mijn enthousiasme onbedachtzaam gedate hebben, ms in de touwen gelegen, en onbevredigd achtergelaten zijn. V helpt mij mijn weg te zoeken, door over mijn schouder mee te kijken en mij te behoeden om niet helemaal verloren te rijden. Hij wijst mij onderrichtend aan waar ik op moet letten.
Dankzij V zoek ik nog steeds mijn eigen weg. Durf ik al es een zijweggetje te nemen, om weer op de hoofdweg te komen. Ik weet dat hij er is, dat ik op hem mag rekenen, en vertrouw dat hij mij niet laat dwalen.

Single, stuiterend, mezelf in de hand houdend om niet voor het lege spel te gaan, valt het wel es moeilijk.
Want ja, als je honger hebt, moet je eten. Maar wat als dat eten niet voorhanden is? Wat als ik fantaseer van een rijk gevulde tafel, en zo mijn honger alleen maar groter maak?

Heftig! Ik stuiter heftig en fantaseer er op los.

Fantastisch...
Een kinderloos weekend... Vrijdag avond, een uur of elf, de film is gedaan, ik laat de hond nog es buiten, waarna ik de deur afsluit, lichten uitdoe, en naar bed ga. Mijn gsm zet ik op stil... Ik val betrekkelijk vlug in slaap, ondanks het warme weer. De hitte hangt in huis. Met enkel een lakentje op me, slaap ik naakt. Heerlijk vind ik dat.
Ik word wakker van een hand op mijn mond. De schrik slaat me op het hart. "Sht... ik ben het." hoor ik mijn Mr sussend. Hij heeft een sleutel van de deur.
Ik voel me direct rustig worden. De hand blijft om mijn mond, met zijn andere hand trekt hij mijn handen boven mijn hoofd, en komt op me zitten. Ik kijk hem vragend aan.
"Mijn lieve slet..." opent hij lief en zacht, "ik wil geen woord van je horen!" gebiedt hij hard. Opnieuw kijk ik hem vragend aan. "Geen woord!" herhaalt hij. "Begrepen?" Ik kan enkel maar ja knikken.
Hij haalt zijn handen van me af. Lang geeft hij me niet de kans om iets te zeggen, hij plaatst een bit in me. Mijn handen worden geboeid en boven mijn hoofd aan het bed vastgemaakt.
"Zo meid. Je droomde toch es van een weekend lang gebruikt te worden?" stelt Mr mierzoet vast. "Ik ga je straks neuken. Durf niet klaar te komen!" Ik kan niet reageren, te verbouwereerd dat Mr zich mijn fantasie herinnert. Hij zit nog steeds op me. Nog steeds gekleed. Hij gespt zijn broek open, haalt zijn lid er uit, wrijft er mee over mijn clit, en steekt hem in me.
"Je... komt... niet... klaar..." herhaalt hij, de woorden mee op het tempo dat hij me berijdt. "Ik ben hier enkel om mijn genot." Hij verhoogt het tempo, en zonder met mij rekening te houden, zonder zich om mijn genot te bekommeren, neukt hij me. Ik voel de spanning in zijn lijf en weet dat hij er bijna is. Eenmaal zijn hoogtepunt voorbij, trekt hij zich vliegensvlug uit me. "Hm, lekker." zegt hij. "Is het niet, slet van me?" treitert hij. Intussen trekt hij zijn broek dicht.
Dan maakt hij mijn handen los. "Draai je om! Ga op je buik liggen." Ik doe wat hij mij vraagt. "Op je knieƫn, kont omhoog." Mijn enkels gaan in een spreider. Mijn handen worden achteruit getrokken, naast mijn benen en gaan mee in de spreider. Er komt een konthaak in me, die aan het hoofdeind van het bed bevestigd wordt. Het bit wordt met het voeteneind verbonden. Gelijk welke beweging ik dus maak, sta ik onder spanning. Daar lig ik... Meneer staat recht en bekijkt het resultaat. "Hm... er ontbreekt nog iets..." mompelt hij binnensmonds. Hij duwt es op de konthaak... "kreun", trekt es aan de verbinding van het bit... "auwch".
Ik hoor allerhande geluid die ik niet kan thuisbrengen. "Ik heb genot mee meid." hoor ik Mr opnieuw mierzoet. Hm, dat klinkt niet goed. Ik voel zijn vingers mijn clitje beroeren... naar mijn kut dwalen, me vingeren. Ik wil meer, en duw mijn kont, voel het bit, trek, voel de konthaak... Ik probeer me mee te bewegen, maar voel direct het antwoord op het bewegen. Argh...
Dan voel ik Mr een vibrator inbrengen. Tenminste, dat denk ik. De vibrator wordt in werking gezet... Mijn kut reageert onmiddellijk. "Lekker?" hoor ik. Ik tracht verstaanbaar te antwoorden. Dan voel ik een stotende beweging. Het rustig ritmische gestoot wordt opgedreven.
"Ik ga slapen, ik ben moe!" hoor ik Mr zeggen. "Geniet van je nacht!"
Hij heeft mij van een neukmachine voorzien. De ganse nacht? Argh, wat een lekker ding.
Ik hoor nog gerammel op de achtergrond. Om mijn kont omhoog te houden, zet Mr nog een ondersteuning tegen mijn clit. Het voelt rubber aan, en ik voel het direct mijn clit vacuum trekken. Mijn borsten krijgen ook zo iets om. Het trekt niet enkel vacuum, dit zuigt... mijn borsten en clit worden vacuum getrokken en door een zuigsysteem blijvend gestimuleerd. Mijn kut wordt door een neukmachine gestimuleerd.
Ik merk plots niets meer van geluid om me heen. Zou Mr werkelijk zijn gaan slapen? Zou hij mij heus voor een ganse nacht zo laten liggen? Is Mr nog in de kamer of in huis?
Ik tracht opzij te kijken, maar dat is buiten het bit gerekend... het trekt tegen...
Ik bereid me mentaal voor op een lange stimulerende nacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten