24 - don't give up


Vallen en opstaan. That's life. Gelukkig heb ik moed en energie om op te staan. Gelukkig heb ik geen ongeneesbare kwetsures.

Zo duidelijk als ik kan, vraag ik.

"sollicitatie
Jij bent een Meester, een Dom. Je weet perfect een sub (ik) op te leren, te trainen, tot een volwaardige perfecte sub. Je houdt enigszins van het klassieke, oa collars, gedragsregels, posities. Je hebt geen angst voor ietwat perversiteit, of gekke fantasieën. Kuisheidsgordel, en groei naar vaste hals en pols collar zie je haalbaar. Mail me je motivatie, ervaringen, en evt referenties."

3 personen hebben mijn aandacht weten te trekken. Blijft het bij mailen? De meerderheid blijft immers wel bij mailen en komt niet gauw tot een afspraak.
Ondanks mijn duidelijke ad, 
de doorverwijzing naar de blog, doet mij al es de das om,
en als ik een foto doorstuur, wordt ook daar een lijn onder getrokken.
Ik leg er mijn boontjes niet meer op te week.
Zelf ga ik immers ook gaan afwijzen. Dan is het al helemaal niet abnormaal dat ik afgewezen wordt.

Ik ga voor,
mogelijkheden,
diepgang,
langdurig.

Ondanks de soms vele antwoorden op de ad, ga ik selecteren.
Mijn mentor heeft me behoorlijk wat raad gegeven, ik weet waar ik op moet, en op ga letten.

I'm a fighter.

Deze post is bewerkt. Ik heb de heen- en weer mail berichten er af gehaald. Iemand had mij er op gewezen, en ik voelde toch wat teleurstelling van die persoon uitgaan.
Klopt, ik had toestemming moeten vragen. 
Dank om mij er op te wijzen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten