7 - room with a view


We hadden al meermaals contact gehad, hij en ik. Enkel per mail. Maar om een of andere reden ben ik er nooit verder op ingegaan. Geen idee waarom. Was ik er niet klaar voor? Sprak het me dat moment niet voldoende aan? God knows...
Ik voelde het gestuiter al weer enige tijd. Gelukkig kon ik het onderdrukken. Maar de druk begaf het, en het gestuiter sprong alle kanten uit.
Was het toeval of niet? Iemand waar ik maanden geleden had op gereageerd, stuurde me plots bericht. We hebben over en weer bericht, en kwamen tot een afspraak. Die hij weer annuleerde. Intussen had ik zelf op een advertentie gereageerd. Die persoon reageerde vlot terug, en we kwamen tot een afspraak.

20u in Gent. Aan de voorkant van het station. Iemand gaf een piano concert op zijn vleugel, net aan de ingang. Ik stond er amper 5 minuten, toen ik hem zag aankomen. Hm... Dit ziet er beter uit dan op de foto. Voetjes op de grond houden doerga.
Spontaan als ik ben, zeg ik het hem. Samen stappen we naar de auto. Een tussenstop brengt ons naar de nachtwinkel om een fles cola. We vervolgen onze weg naar een rendez-vous hotel.

Wat een chique kamer! Er staat een paal. Er staat een bubbelbad. Dit wordt ms wel pure verwennerij? Ik besluit me helemaal te geven en te genieten.
Hij maakt het me helemaal niet moeilijk en neemt al direct het heft in handen. We kussen...
Hij stelt zijn speeltjes tentoon. Even later sta ik tegen de paal, handen op de rug om de paal gebonden. Algauw gaf ik aan om me toch maar los te maken. Ik liep al enkele dagen duizelig, en ik voelde me flauw worden.
De warmte, de spanning, het niet veel eten die dag, gaf me zwart voor de ogen. Ik ging op bed zitten, dronk wat cola, en we vervolgden onze bezigheden op het bed.

Die avond kwam er niet veel bdsm aan te pas. Ik klasseer het onder kinky-neukerij.
Maar amai, wat heb ik genoten. De orgasmes volgden elkaar op.
Ik voelde en gedroeg me als een echte slet, een hoertje...
Zonder schroom gaf ik me, en ben ik meegegaan in zijn spel.

Na onze lusten op elkaar te hebben gebotvierd, zijn we samen in het bubbelbad gegaan.
Waarna hij mij keurig thuis heeft gebracht. Alhoewel... keurig... Bij het afscheid volgde een lange tongkus.
Tussen gister en nu is er al heel wat over en weer ge-sms't. Hebben we afgesproken om elkaar dinsdag avond terug te zien, en gaan we samen naar de erotica beurs in Waregem.

Ik van mijn kant, heb al enkele dingen aangegeven die me interesseren. Hij van zijn kant heeft al de moeite gedaan om zich er over te informeren.

Mezelf kennende, houd ik me nog wat voorzichtig.
Maar dit zou wel es iets langdurig kunnen worden, als het van mij afhangt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten