12 - een i-weekend


Het afgelopen weekend was er ene om u tegen te zeggen. Een heel intens weekend, zondag werd ik overvallen door vermoeidheid.

Zaterdag middag.
Ik was er wel behoorlijk gerust in. Maandag was de batterij van de gsm op, dus kon ik de dagelijks gevraagde sms niet sturen. Enkele uren later pas deed ik dit. Sir verwittigde me dat hij dit niet zomaar zou laten passeren. "Ja ja." dacht ik. Veel bla bla, zoals vorige keer toen hij mij ging straffen. Ik maakte me dus geen zorgen. Het zou wel meevallen, en in mijn voordeel uitdraaien.
Per sms had hij mij ook al laten weten dat hij inkopen had gedaan. Meer wou hij niet kwijt, al had ik mijn vermoeden. Trachtend mijn nieuwsgierigheid te bedwingen deed ik enkele gokpogingen, Sir maakte het me wat moeilijker door tips te geven die op alles en op niets konden slaan.
Zaterdag middag zag ik de inkopen. Een flogger, en touw. Plus had Sir pdf boeken met prachtige shibari technieken. Hij zou op mij experimenteren, om het zichzelf zo aan te leren.
De flogger werd algauw ingewijd.
Mijn straf. Sir zette me tegen de muur, handen omhoog, en flogde mijn rug en kont, behoorlijk hard. Venijnige slagen, waar ik af en toe op reageerde, me wegtrok, mijn handen die naar beneden kwamen, in een poging me te beschermen, af en toe wat wankelend, maar Sir trok hem er niets van aan. Met harde hand, plaatste hij mij waar en hoe hij het wou. Toen hij naar zijn zin mij voldoende slaag had gegeven, commandeerde hij mij in de sub-houding. "Sub-houding? Hoe doe je dat?" "Op je knieƫn op de grond, kont omhoog, armen plat vooruit, hoofd naar beneden." kreeg ik te horen. "Meen je dat? Dat is koud se." sprak ik tegen. Hij dulde geen tegenspraak. Hij eiste, en kreeg. Eenmaal in sub-houding, nam hij mij gewoon. Hij neukte me als een gebruiksobject. Van zo ik wat wou rechtkomen of enkele op mijn onderarmen wou steunen, kreeg ik klinkende kletsen op mijn bil. Pijn of niet, het interesseerde hem niet. Mij kwam het niet eens in mijn hoofd het stop woord te roepen. Na mijn straf nam Sir me in zijn armen. Hij had mij tijdens de straf uitgelegd waarom ik dit moest ondergaan, en wat hij verwachtte. Of ik aan zijn verwachtingen ging voldoen. Het was geen vraag, het was een eis.
Eens in zijn armen, braken bij mij de emoties los. Tranen... Ik had best wel wat pijn op mijn schouder. Ik voelde ook zijn teleurstelling. Ik voelde me vernederd...
En toch... toch heb ik genoten van het straf moment. Ik heb een andere Sir leren kennen. Sir die zijn gevoelens bedwong, en deed wat ie moest doen. Een harde dominante Sir. Hij mag zich nog zo profileren.

We hadden nog enkele uren, voor de meisjes zouden thuis komen. Het was behoorlijk goed weer. Ik stelde voor om op het vliegveld iets te gaan drinken. Sir is een heuse vliegfanaat. Zo gezegd zo gedaan. Daar aangekomen, moesten we ons laten fouilleren.
We plaatsten ons met zicht op het vliegveld. Sir was heus in zijn sas, en vertelde en legde me haarfijn uit hoe alles in zijn werk gaat. Tijdens ons 2e drankje, horen we plots, "iedereen naar buiten". Een militair kwam de cafetaria ontruimen. De ganse vlieghaven werd ontruimd. Bomalarm. In amper 10 minuten stond iedereen buiten. Er was nietske paniek te merken. Ik verwittigde mijn ex alvast, dat ik mogelijk niet op tijd thuis zou zijn om de kids op te vangen.
Gelukkig bleek het bom alarm vals te zijn, en konden we na een klein uur vertrekken.

Zaterdag avond, heeft Sir dan naalden geplaatst. Naaldenspel? Acupunctuur... Geen idee. Hij heeft kopspelden onderaan mijn rug geplaatst, op drukpunten net onder het vel, op de zenuwen. Ik voelde maar 1 van de 4. Dit had ik veel pijnlijker verwacht. Op een of ander manier heeft hij die naalden bespeeld, de energiebanen in mijn lichaam bespeeld, en mij zo enkele orgasmes bezorgd. Orgasmes, enkele en alleen door het bespelen van de naalden. Ik wist niet wat ik voelde. Maar dat het lekker was!!! Tantra-seks...

Sir is van alle markten thuis. Hij heeft een verpleegopleiding gehad, hij kent massage technieken, heeft weet van oosterse gevechtkunst, en dit alles neemt hij mee in ons spel.

Zondag heb ik Sir ge-introduceerd, in de familie. Vrijdag was mijn grootmoeder jarig geweest, en ik wou zondag langs gaan. Na gevraagd te hebben aan bomma en Sir uiteraard. Zondag was een gezellige namiddag.

Zondag avond voelde ik me dus behoorlijk moe. Sir wou nog een lekker pijpbeurtje. Ik voelde me te moe, had geen zin, en zei het hem. Hij begreep het. "Neem een neuk-beurtje." stelde ik voor. "Moet ik dan al het werk doen?" vroeg hij. Ook hij voelde de vermoeidheid.
"Ik wil anaal proberen." gaf ik aan. Zaterdag had ik al met mijn kont liggen draaien, het hem woordeloos aangeboden, maar hij is er niet op ingegaan. "Ben je zeker?" vroeg hij, wetende dat dit een harde grens is. "Ja, met de zekerheid dat je respect hebt als ik vraag te stoppen." Het is geruststellend dit achter de hand te hebben.
Sir nam het glijmiddel, ik lei me op mijn buik. Heel zacht, heel voorzichtig, me geruststellend, me ontspannend, is hij bij mij binnengegleden. Enkel het binnenkomen was gevoelig. Eens hij in me was, bewoog hij amper. Tot ik voldoende ontspannen was. Intussen bespeelde hij mij vaginaal. Hot en geil, werd ik. Mijn geilheid duwde mijn kont omhoog, om hem helemaal binnen te nemen. Mijn geilheid stak hem aan. Rustig aan bewoog hij zich in mij. Tot sneller, en harder, tot zijn orgasme.

Met vol vertrouwen heb ik mij meer gegeven. Naalden en anaal, waren keiharde grenzen. De manier echter dat Sir dit geeft, geeft mij vertrouwen, en zin in meer. En tja, het naaldenspel, is dan ms anders dan ik al gezien heb op foto's en zo. Zijn naaldenspel, bespeelt me, geeft lichamelijke impulsen. Het gaat niet om pijn, het gaat om genot.

Intussen is onze relatie wat geƫvolueerd. Er zijn gevoelens gegroeid. Een zekere liefde is ontloken. Af en toe fladdert een vlindertje kriebelend in mijn buik. Meermaals al is mij de adem ontnomen door zijn blik, zijn reactie.

Sir, dank je wel. Dank je wel, voor het geduld, en het vertrouwen.

De I van intens, intiem, integer, indrukwekkend ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten