28 - aandacht via fb


"Pf, hij heeft me in negeer modus gezet." bericht ik op fb. Wat heb ik er allemaal losgemaakt?
"Pf" klinkt mij vrij oneerbiedig... of heb jij de vrijheid de straffen van je Sir in twijfel te trekken? Hij zal er best een goeie reden voor hebben..." reageert een meester. Ik slik opstandig mijn woorden "fuck you" in.  "Pf als verzuchting, omdat ik dat niet zo leuk vind, Nee, ik trek Sir zijn straf niet in twijfel, hij heeft idd reden." reageer ik eerlijk.
Ik zie hoe Sir reactie's like't. Ik slik nog meer opstandigheid in.

Iemand denkt hier misbruik te kunnen maken: "Je bent nochthans een heeeeeel mooooooie vrouw". Braafjes reageer ik: "Merci, maar dat helpt me niet vrees ik. Hij biedt zijn hulp aan: "Je kan prive sturen wat je zoekt en wie weet kan ik je helpen." Sir moeit: "Don't push it man.... Ze is niet beschikbaar, duidelijk?" Ik voel een opflakkering, Sir laat niet los. Hij volhardt. Ik reageer nog: "Euhm, dat mijn Sir mij negeert betekent niet dat ik het elders ga zoeken!"

Ik heb een brat-vriendje, en maak er gretig gebruik van. We spannen samen. "Whei gaan we samen bratten?" "Is er nog plaats naast jou op het strafbankje ?" krijg ik terug. "Hehe, ik ben mijn straf nu aan het uitzitten... mja, als ik de hond in zijn mand zet, heb je plaats." lach ik.  

Er komt een opmerking, rellen. Wat is rellen? Is dit rellen? Wordt er gestraft om te straffen?
"Een straf is een straf he hilde, die dient om een sub terecht te wijzen en om haar terug in het gareel te laten lopen he, en als een sub begint te rellen kan meestal alleen een strengere straf daarbij die sub terug op het rechte pad helpen he." verduidelijkt iemand. "Allee, dus een sub mag niet rellen? Trouwens, wat is rellen?" vraag ik me af. "Tja sorry, ik ben niet zo het volgzame subje... Ik ben geen ja-knikker..." vervolg ik. "Dat was een serieuze vraag. Wat is rellen? Ik veronderstel dat elk persoon er een andere mening over heeft?" ga ik door. "Nou dit is wel rellen.Dus dan is het aan de Mr/Mrs hoe en welke maatregelen erop volgen." krijg ik antwoord. "Mijn mening geven? Dat is rellen?" ben ik verwonderd. "Mening geven niet maar wel op deze manier hier op de groep( mening geven kan altijd, op het moment dat daar ruimte voor is)." gaat het verder. "En hoe weet ik dan wanneer daar ruimte voor is? *snapt het niet helemaal*" vraag ik. "Op het moment dat mijn sub een probleem heeft of een menig wilt geven , dan is daar ruimte voor buiten het spel/sessie.Tijdens het spel/sessie mening geven is niet gewenst." krijg ik. "Mo ik ben nu niet in sessie he." reageer ik. "Je zit nu in de negeer modus( dus in het spel)." wordt me duidelijk gemaakt. "Wel in straftijd vermits de negatie ...... dragen in stilte is dan de boodschap!" lees ik nog een mening. Ik ben weer verwonderd. Ik leer bij. "Ik ben, ondanks enige ervaringen, nog onwetend..." geef ik toe. "Elke dag, elke sessie, elke (ont)spanning zijn leermomenten" wordt me meegegeven. "Idd, thx voor de bijdrage..." meen ik. "Geen dank, nog veel leermomenten toegewenst."

"107 reacties omdat er iemand op negeermodus staat pffff waar moet dat naar toe.." lees ik plots. Opnieuw slik ik. "Als Sir mij negeert, haal ik elders mijn aandacht." denk ik bij mezelf. 

"Ik ga maar braafjes mijn negeermodus uitzitten... hier niet meer reageren, en verder doen waar ik mee bezig ben... " sluit ik af. 

"Hihi, binnenpretje.." 
Haalt Sir hier een les uit? Dat hij mij negeert, betekent niet dat de rest van de wereld mij negeert. Dan komt de brat in mij boven. Wat mij niet verboden is mag ik... en doe ik...

1 opmerking:

  1. Wat leuk om te zien hoe jullie evolueren, dat gaat de goede kant op! Die aandachtsnood ken ik maar al te goed hoor..maar je gaat er goed mee om zo blijkt, sterkte tijdens je negeer periode! En ohja pssst dankje voor de vermeldingen...superlief! Xxx felina aka poppemieke

    BeantwoordenVerwijderen