16 - Happy first birthday

Happy Birthday!!!
De blog bestaat 1 jaar!
Een 1-jarige jubileum, een papieren jubileum!


Gevonden op Wikipedia: Een jubileum is een herdenking van een gebeurtenis die een bepaald aantal jaren geleden is.
De verschillende jubilea zijn: 1 jaar: papier

De hoogtepunten van het afgelopen jaar:


15 maart begon ik mijn dagboek. Het erkennen en uiten van mijn bdsm- gevoelens, het zoeken om informatie, contacten aangaan, om uiteindelijk bij Mr C terecht te komen. Mr C wou een heuse pure bdsm D/s relatie op- en uitbouwen.
Mijn eerste (en enige) collar, heb ik mogen ontvangen (en teruggeven). De korte periode dat C en ik samen waren, heeft hij heel wat moeite gedaan. Hij liet mij kennis maken met opdrachten, hij leidde mij in het vormgeven van mijn blog. Laksheid en teleurstelling deden mij straf ontvangen. Om de daaropvolgende sessie enigszins getroost te worden door fisting.
In april echter loopt de korte mooie kennismaking fout af. Mr C gaat terug naar zijn ex-vanilla- vriendin. Bittere tranen, hevige pijn, maar toch ga ik verder...
Ik probeer alles te plaatsen, gedachten te ordenen, mijmeren...
Er is een terugkeer naar een oorspronkelijk contact, maar het blijft bij dat contact.

Half april, een virtuele Mr H, ik ga mee in zijn opdrachten. Ook dit groeit niet uit tot meer. Intussen vind ik MKd terug, en komt hij wat te fungeren als mijn klankbord. Het begin van een langer durende vriendschap, niet enkel virtueel, ook real.
Mijn zoektocht om info gaat verder. Surfen, sites ontdekken, sites bekijken.
Diverse emoties gieren door mijn lijf. Emoties die ik niet kende, emoties die extra intens benadrukt worden. Ik lees mijn lichaam, ik tracht mijn lichaam te begrijpen.


April eindigt en mei begint. Er zijn heel wat Mr's in het wereldje, waarvan elke Mr anders is. Zo ML, hij had enige psychologische achtergrond, wat de babbels een heel andere richting deden gaan.
Ondanks vele aangename leuke babbels, blijft dat ene belangrijke zich ver wegstoppen. Vaak stel ik mezelf de vraag waar ik in godsnaam mee bezig ben. Wat een intense weg is dit waar ik ingeslagen ben.

PM, kan ik classeren onder de wannabee's. Een getrouwde man, niet klaar om zijn vrouw in steek te laten. Ik vroeg meer dan hij me kon geven.
Ik blijf mezelf tegenkomen, ik sta stil bij mezelf, ik oordeel, en leer. Ik herken en erken. Ik ga een psychische evaluatie door.
Van daar uit ga ik in time-out. De zomermaanden geniet ik van het mooie weer, ik heb de kindjes thuis, en geef hen mijn volle aandacht.

Eind september herneem ik het bdsm gebeuren. Ik kom in contact met T. Ook dit blijft een eenmalig spelcontact. Mijn naiƫve ik zag de tekens niet. Vragen blijven opborrelen, vragen waar geen antwoord op is. Enkel de tijd kan mij het antwoord geven.

Oktober... DI...
Het begon met een trio. Onverwacht, ongedacht, maar zo lekker, zo voor herhaling vatbaar. Vanuit dat trio-spel zijn DI en ik samen verder gegaan. MKd geeft betekenis aan zijn mentor-schap. Ik laat me uit bij hem. Hij reageert eerlijk en positief.
DI zie ik ook als wannabee, ik zie hem niet als natuulijke dominant. Hij is meer een kinker. Toch probeert hij mij te behagen, om er zelf zijn voldoening uit te halen. Ik voel mij hem de weg wijzen. DI introduceert het speculum. DI laat mij ontdekken dat mijn hals een fetish is. Er is nog steeds contact met t, de vrouw van het trio. We hebben een goed aangenaam contact.
En dan komt de ontevredenheid. Een honger naar meer. Een sublijst invullen, een extra subje zoeken, ... hij tracht mijn honger te stillen. Toch loopt het troebelig verder. Heftige discussies wisselen af met heel lekkere kinky seks momenten. Mijn gevoelens groeien, vlinders fladderen in mijn buik. Zo volgen november en december kort na elkaar.
Mezelf trachtend los te maken, ben ik weer in contact gegaan met anderen. Waaronder V, waar ik ook een vriend aan overgehouden heb.
Met DI gaan we het wisselend contact verder, 2014 tegemoet. Hij laat mij een gevoel ervaren, die voor mij tot nu toe onbekend was. Een klein nietig gevoel.
Een rollercoaster aan gevoelens doen me heel wat neerpennen in mijn dagboekje. Een jaartje ervaringen ondervinden. Een jaartje vol emoties, spanning en plezier.
Met DI loopt het meer dan eens spaak, tot ik er mijn buik van vol heb en het laat voor wat het is.
Ik spreek af met A om samen naar een speelavond te gaan. Opnieuw een heerlijke ervaring bij.
Ik kom in contact met een Daddy, en vuur vragen op hem af. Een ontmoeting is niet uitgebleven.

Half februari ga ik opnieuw in time-out. Ik zet het ganse gebeuren op een laag pitje. Ik volg nog meer mijn gevoel.
Er doen zich uiteraard nog virtuele contacten voor. Virtuele contacten waar een afspraak-date uit vloeit. Vanuit mijn buikgevoel sluit ik de date al dan niet voortijdig af. Niet steeds tot tevredenheid van de persoon in kwestie.
Ook ik krijg het deksel op mijn neus. Welkom in de wereld van het daten.

Goede contacten zullen contacten blijven. Anderen zullen verwateren. Dat is zo geweest en zal zo blijven.
Ik blijf streven naar het goede gevoel.
Ik blijf streven naar een vriendschappelijk contact.
Van daar uit kan er al dan niet verder gebouwd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten