17 - verbondenheid

Vrijdag.
"Ben je thuis vanavond?"
"Euhm, ja."
"Ik kom je neuken."
"Hoelaat?"
"21.30 uur."

Ik ben op weg naar huis tijdens het sms-verkeer. De vorige afspraak is ie niet nagekomen. Ik berust me er in, en zie wel hoe het vanavond loopt.

"Het zal na 22 uur zijn." verschijnt er later op de avond op mijn gsm-scherm. "Verdorie, weeral zo laat. Nee, dat is me te laat." antwoord ik in een opwelling. Om later me te herpakken, "Maak me wakker als ik slaap."

Na de dagelijkse beslommeringen kruip ik met een boek in bed. Ik loop sinds korte tijd moe, wetende dat hij toch altijd later is dan afgesproken, hou ik niet echt rekening met wat ms wel komen gaat.
Ik hoor de deur piepen terwijl ik me omdraai. Ik voel hem de deken van mijn warme lichaam trekken, zijn koude handen dwalen over mijn lichaam.
Half wakker tracht ik de deken weer op me te trekken.
Pats op mijn kont.
Grrr....
Zijn vingers dwalen naar mijn kut en warmen me op. Nog half slapend, windt hij me echter niet op.
Hij neemt het touw erbij, bindt mijn enkels, hangt het touw rond mijn nek, en trekt zo mijn benen op. Daarna zijn mijn handen aan de beurt. Handen tegen elkaar, in de touwen. Veel kan ik niet meer bewegen.
Zijn vingers tikkelen op mijn billen, zijn handen strelen over mijn kont.
Ik word geblinddoekt.
Ik herken het geluid van de speculum. "Deze heb ik al mogen voelen begin van de week." Ik had een jaarlijkse controle bij de gyneacoloog.
Hij brengt het speculum in, zet het wijd, beweegt wat, het windt me op en ik voel mijn orgasme naderen.
"Tandjes poetsen." De tandenborstel gaat over mijn kut, richting clit, hij brengt de tandenborstel binnen.
Plots komt hij naast me liggen in ontbloot lichaam. Ik draai me naar hem toe, en zoek contact met zijn lijf.
Zzzzz, vibreert het in me. Met het vibrerend eitje met afstandsbediening sart en tart hij me.
Hij komt bovenop me zitten, zijn kont in mijn gezicht, zijn ballen ter hoogte van mijn mond. Mijn handen nog steeds vastgebonden grijp ik zijn pik vast, en masseer hem, terwijl mijn tong zich bezighoudt met zijn ballen.
Hij maakt me los. Of tenminste, hij poogt mij los te maken. Met touwtjes spelen is leuk, en knopen maken ook, maar dat losmaken, dat is andere koek. Hij heeft dringend een workshop knoopleggen nodig! Ms kan ik hem es ene cadeau doen.
Hij doet het condoom aan, en dringt bij me binnen. Het condoom werkt echter tegen. Samen gaan we voor het handwerk. Zijn warme vocht vloeit op mijn borsten.

Het voelde goed aan. Het voelt rustiger. Mijn drang is weg, mijn zin is er nog steeds.
Ditmaal lijkt het evenwicht er te zijn.
Geen idee hoe dit komt.
Ik weet enkel dat ik mij hier wel goed bij voel.

Elk volgt zijn pad,
er is enkel de sexuele verbondenheid.
Meer hoeft het niet te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten