2 - rode kont

Het warmere weer komt er aan. Stilletjes aan begin ik te dromen van T-shirts, blote armen, rokken, blote benen, slippers, sandalen, blote voeten. Nog ff de koudere dagen door spartelen, nog ff de chauffage een tandje bij.

Ook hij droomt reeds van de zon. Hij straalt een warme gloed af. Althans, ik word door zijn warme lijf aangetrokken.
Puppy-ogen als hij lacht, lippen tot een streep getrokken als ik te ver ga. Zijn donzige kont in tegenstelling tot zijn harde lid, blijven me nog steeds beroeren.
Het is een heel eind geleden dat we elkaar gezien hebben, laat staan gespeeld hebben.
Mooie herinneringen passeren als een film door mijn gedachten...

Wat is er in godsnaam misgelopen? Waar is het misgelopen? Samen met de herinneringen zijn ook daar die vragen.
Denkend het antwoord te weten, vele veronderstellingen, zijn we van elkaar losgekomen.
Op mijn weinige vragen, blijft zoals gewoonlijk antwoord uit.
Het treuren is al lang voorbij.
Het smachten naar aandacht blijft! Het verlangen giert door mijn lichaam.
Mijn time-out echter doet me deugd, en van afkickverschijnselen heb ik al helemaal geen last!

Waar ik geen afkickverschijnselen heb, fantaseer ik er temeer op los.
Onderstaand verhaal is op slechts enkele sms'en na, volledig op fantasie gebaseerd!!

"Daag me uit!" reageert hij op mijn sms. Ik vroeg weer eens uitleg, wat hij wil, wat hij verwacht. "Uitdagen?" vraag ik me af. "Hoe dat?" Ben ik wel een persoon om uit te dagen? Mja, op zich wel, bij real contact. Maar niet virtueel. Niet op de manier hij het verwacht. Is het wel aan mij om hem uit te dagen? Mag een sub een Dom uitdagen?
Ik doe een poging. "Spank me, terwijl ik in bondage ben, terwijl ik geen kanten uit kan. Spank me tot ik een orgasme bereik." Deels weet ik wel dat hij dit niet kan invullen. Laat dat al een uitdaging op zich zijn. "Zoek me een sub!" reageert hij. Nee, niet weer!! Hij heeft amper tijd voor mij, en dan moet ik er nog een sub bijzoeken? Nee, dit wil ik niet, wetend waartoe het heeft geleid.

We spreken af en ontmoeten elkaar. Hij en ik.
Kort voor zijn aankomst bericht hij me. "Je zorgt dat je naakt bent, je laat de deur uit het slot, en je staat tegen de deur die naar boven leidt. Je staat met je gezicht naar de deur, benen gespreid, handen boven je gespreid. Je kijkt niet op of om. Je wacht!" Hehe, stel dat... begin ik mezelf af te vragen. Toch doe ik wat me opgedragen is.
Ik doe mijn broek en trui uit. Ik haal mijn beha uit de haakjes en stap uit mijn slip. Zou ik mijn sokjes aanhouden? Het is een koude vloer. Hm, nee, alles uit, ik zet de chauffage voor de zekerheid ietsje hoger, en ga staan zoals me opgedragen is.
Brr, mijn borsten priemen tegen de koud aanvoelende deur. Ik laat mijn armen zakken en doe een stapje achteruit. De deur tussen de keuken en de living is op een kier, ik hoor hem straks wel aankomen.

Het hekje van de koer knerpt als hij het opendoet. Daar is hij!! Vlug ga ik mijn positie innemen. Ik voel hoe de koude met hem mee mijn huisje binnenkomt. Brr... De koude windvlaag, samen met mijn spanning, geven me rillingen. Woordeloos komt hij naar me toe. Koude handen aaien mijn billen. Warme adem blaast in mijn hals. Ik vlei me tegen hem aan.
Dit had ik beter niet gedaan, hard duwt hij me tegen de deur aan.
Nog steeds woordeloos blinddoekt hij me. Zijn lippen beroeren mijn hals, en kussen zich een weg naar mijn oorlelletje. Het windt me op. Ik voel hoe de warmte in mijn buik zich naar mijn dijen strekt.
Er komt een knevel over mijn mond. Ik kreun uit mijn keel. Zijn vingertoppen tippelen langsheen mijn nek, richting mijn kont... Opnieuw voel ik strelende handen aan mijn kont, maar nu gaan ze tussen mijn benen door, naar voor, naar mijn kut. Ik duw mijn kont achteruit in de hoop zijn vingers op mijn clit te mogen voelen. Verdorie, ook hier word ik op afgestraft, zijn handen schieten weg, en ik vang een harde klets op mijn kont.

Ik voel hoe hij een knie tussen mijn benen zet, en me zo vasthoudt tegen de deur. Nog steeds sta ik er met gespreide benen en omhoog gespreide armen.
Opnieuw voel ik koude. Koud metaal aan mijn pols. Handboeien!! Mijn ene pols in de boei, leidt hij die op mijn rug. Hij neemt mijn andere pols, leidt die eveneens naar mijn rug, en boeit die.
Ondernemend als ik ben, tracht ik met mijn vingers hem te voelen. Hij duwt zijn lid in mijn handen. Nog steeds gekleed staat hij achter me aan. Hij trekt mij een stap achteruit en leidt me mee naar het midden van de living. Ik voel hoe hij mij een halsband aandoet, met daaraan een leiband. "Buk je." gebiedt hij mij.
Ik doe wat me gevraagd wordt.
"Benen gespreid!"
Er komt een spreidstang tussen mijn benen. De leiband wordt aan de spreidstang vastgemaakt.
Hij grijpt mij bij mijn haar en trekt er aan. "Je wil een spanking?" vraagt hij me. Ik kan noch antwoorden noch knikken. Ik kreun maar wat uit mijn keel. Mijn gedachten slaan op hol. "Je krijgt je spanking!!" beantwoordt hij zelf zijn vraag.
O jee...
Hij warmt zijn handen op. Zacht begint hij te tikken op mijn kont. Geleidelijk aan drijft hij op, en gaat harder. En harder. Opnieuw kreun ik. Wat is dit lekker!! Daarna voel ik... Wat is dit? Heeft hij een flogger? Heeft hij moeite gedaan om spullen te kopen? Ja hoor, ik voel de flogger over mijn poep waaien. Dit kan ik wel hebben. Hij mept, harder en harder. Hm, meer van dit, denk ik bij mezelf. Ik voel mijn lichaam warmer en warmer worden.
Opnieuw voel ik iets bekend. De paddle. Dit gaat steviger. Hij weet er goed mee te meppen, en tranen springen in mijn ogen. Ik verbijt. Al gauw voel ik de roes aan mij trekken.

Mijn kont rood van de warme slagen, maakt hij de leiband en de spreidstang los. "Liggen!" Ik ga op mijn buik liggen.
Hij haalt mijn handen uit de boeien, legt ze opzij van mijn lichaam. Hij ontknevelt me, en haalt de blinddoek van me af. "Omdraaien!" Ik draai me op mijn rug.
Daar staat hij, hij torent boven me uit.
"Ik wil je lul in mijn handen warmen, je vocht proeven, je tussen mijn benen voelen." herleest hij mijn sms die ik hem stuurde. "Uhu." antwoord ik alleen maar. Niet wetend waarheen dit leidt. "Wel dan, kleed me maar uit. Verleid me!" Met graagte ga ik er op in. Ik ontkleed zijn bovenlijf, en laat mijn vingertoppen over zijn tepels glijden. Ik open handig zijn broeksriem, met mijn handpalm duwend op zijn lid, rits ik de broek open. Vederlicht kus ik zijn slip. Ik trek de broek naar beneden en hij stapt er uit, intussen zijn sokken uitdoend. Tergend langzaam kom ik met mijn hoofd omhoog. Ik strijk mijn lichaam tegen hem aan. Opnieuw geef ik hem een vederlichte kus, op zijn kruis. Mijn duimen haken zich in de slip, en ik trek deze naar beneden. Zijn lid springt er nieuwsgierig uit, blij te zijn verlost van de inmiddels te kleine slip.
Een druppel voorvocht glinstert op zijn eikel. Met het topje van mijn tong lik ik het op.
Alsof ik ga bidden, kruis ik mijn handen ineen, en strengel die om hem heen. Het geklop van zijn hardheid in mijn handen, houd ik hem stevig vast. Intussen verwen ik zijn ballen. Een voor een geef ik ze een stevige massage in mijn mond.
Dan neem ik zijn lid in mijn mond. Wat is die hard en lekker. Hij poogt niet te stoten, ik neem hem zo diep als ik kan. Mijn zuigkracht, mijn rondtollende tong, mijn warme mond,... hij gaat op zijn knieën en duwt me neer. Handig draait hij zich om, terwijl ik hem nog steeds verwen. Ik voel hem over mijn buik, kussend een weg banen. Ik voel hoe zijn vingers over mijn kut dwalen, zich een weg zoekend naar mijn natte clit. Hij neemt het speculum erbij en brengt het me in. Het koude metaal op mijn hete lijf doet mij ff naar adem snakken.
Het speculum in me, zijn lid in mijn mond, rekt hij me op. Aargh... dit is lekker. Hij zet zich recht, en glijdt uit me. "Ooochh." kreun ik. "Hongerig?" vraagt hij. "Jaach!!" geef ik gulzig toe. "Open je mond." gebiedt hij opnieuw. Hij doet me de gag in. "Zo tevreden?" vraagt hij. "Nee." schud ik mijn hoofd. "Tjah, moet je maar zo gulzig niet zijn." Hij richt zijn aandacht op mijn borsten. Hij trekt en kneedt mijn tepels. Opnieuw neemt hij de flogger en zwaait over mijn borsten. Mijn borsten zijn echter veel gevoeliger dan mijn kont, en algauw tracht ik er onderuit te spartelen. "Stilliggen!!" reageert hij. Ik doe een poging. Hij kust mijn tepels, en dan voel ik zijn tanden. Ik kan niet weg. Hij zit bovenop me.
Zijn gsm zoemt. Hij kijkt op zijn scherm, kijkt mij aan, maar zegt verder niets.
Hij staat recht, en blinddoekt me opnieuw.
"Blijven liggen." hoor ik nog.
Ik voel opnieuw een koude windvlaag binnenkomen. Is hij weg? Nee, ik hoor voetstappen. "Is ze dat?" hoor ik een stem. Een vrouw? "Ja, dat is ze." hoor ik hem reageren. "Voel je vrij." "Wat?" schiet er door mijn hoofd? Wat gaat er gebeuren?
Koele handen strelen mijn lijf, mijn borsten. Warme lippen beroeren mijn tepels. Intussen voel ik hoe hij het speculum verwijdert. Terwijl mijn tepels worden verwend door haar tong, voel ik hoe mijn clit wordt verwend door zijn tong. Aargh, ik voel hoe een orgasme nadert. Net voor ik tot ontploffing kom, stoppen beide. "O, dacht je dat je zo gemakkelijk iets mocht hebben?" hoor ik haar vragen. Ik weet niet wat reageren. Ik schud dus maar van nee. Ze haalt de gag weg. "Op je knieën." gebiedt ze me terwijl ze me aan mijn haar recht trekt. Auwsh. Ze trekt mijn hoofd tussen haar benen. Ze stapt achteruit, mij meesleurend aan mijn haren. "Je hoofd blijft tussen mijn benen!" hoor ik haar. "Kruip op handen en voeten." gebiedt hij me. Mijn hoofd tussen haar benen volg ik haar gedwee. Intussen voel ik hoe hij de rijzweep genomen heeft, om piano te spelen op mijn kont.
Dan gaat ze zitten, ze gaat relax in de zetel zitten. Ze is sliploos, en trekt mijn hoofd tegen haar kut. "Lik me." Ik verken ff met mijn tong haar kut, en zoek me een weg naar haar warmte, naar haar vochtige clit. "Op je knieën, kont omhoog." hoor ik hem. Hij zet een vibrator tegen mijn clit. Hij duwt een piepkleine plug in mijn kont. Ik weet niet waar ik het heb. Intussen worden mijn borsten gekneed door haar, en regent het flogger, cane, en weet ik veel wat nog allemaal op mijn kont!
Ik hou het niet meer, tracht me te concentreren op haar, maar kom gillend tot een spetterend orgasme.
De vibrator en plug worden verwijderd. "Zet je recht!" Hij glijdt bij me binnen, zij likt me helemaal schoon. Veel heb ik niet nodig om opnieuw tot een orgasme te komen.
Terwijl hij me hard en diep neukt trekt hij mij aan mijn haren achteruit, hij fluistert in mijn oor. "Hete slet. Ga je voor een 2e orgasme?" Ik kreun van genot. Zuchtend gaat hij verder. "Dit is nog maar een begin. De nacht is nog jong, schat!" Mijn lijf schreeuwt om meer.
Ik voel en hoor hoe onze geile lichamen tegen elkaar tekeer gaan. Ik voel zijn kloppende lid harder en harder. Hij nadert zijn hoogtepunt, en komt kreunend in mij klaar.
"Lekkere meid." prijst hij me. "Dank je, lekker stuk van me!" bedank ik hem.
"Mag ik deze tortelduifjes onderbreken." onderbreekt de vrouw onze liefkozing.

De avond is nog jong, de vrouw heeft nog heel wat wilde plannen, ...
maar dat is voor een volgend verhaal...

hete kus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten