16 - verder


Zoekend,

niet goed wetend wat en waar of wanneer.
Onzeker,
twijfel of angst de al dan niet juiste keuze te nemen.
Wetend,
eisen stellend, grenzen aangevend.

Het is best leuk, en het streelt mijn ego, als iemand mij achterna zit. Al geeft dit absoluut geen garantie dat ik er op inga.
Het geeft een zekere spanning iemand te ontmoeten, te ontdekken, te leren kennen. Maar ook dit geeft geen garantie op meer.

Het lijkt allemaal zo complex.
Elk persoon heeft zijn verlangens.
Soms is het te matchen, soms totaal niet.

De spreekwoordelijke klik,
persoonlijkheid,
uiterlijk,
het speelt allemaal mee
tijdens de zoektocht naar die ene.

Tot dan, tot de vlindertjes in mijn buik mij doen gieren van plezier en verliefdheid,
tot dan, geniet ik op mijn manier van het leventje als single persoontje.

Zolang, doe ik geen beloftes,
geef ik geen garanties.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten