24 - dating


Fun. Play. Plezier maken...
Ik heb me een bekentenis gedaan. Iets dat ik al lang onder ogen zie, maar voor mezelf nog niet heb durven toegeven, en zeker nog niet aan anderen.
I love seks.
Tja, lijkt maar normaal he.
En ja, ik durf voor seks date te gaan... Oeps... Ben ik nu een hoer? Nee, ik laat me niet betalen. Ben ik een slet. Hm, ms wel ja.
Een vrouw die seks najaagt, wordt al gauw als hoer bestempeld. Een man die seks najaagt is een bon-vivant.
Tja, of ik een uitzondering ben? Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik lig er alvast niet van wakker.
He, ik ga heus niet seksen met iedereen se. Echt niet. En ik hou het veilig.
Erg? Iedereen heeft er zijn mening over.
Ik ben single, en bedrieg er niemand mee. Eens ik in relatie zit, is dat weer andere koek natuurlijk.
't Gaat om het wederzijds genot.
En ja, als ik kans zie, ga ik weer op stap. Ik ken een super toffe gast. Er is een zekere vriendschap tussen ons. Een zuivere vriendschap die ik zo wil houden.
Wij gaan samen de boel op stelten zetten ;-)
Ik wil en ga me niet in een relatie werpen waar ik geen 100% achter sta. Maar ik ga me heus niet gaan onthouden van uitstapjes en wat fun.
Weet, dat ik mijn grenzen stel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten