20 - playgirl? Not!!!


Don't play with me.
Mijn geest schreeuwt om aandacht, mijn lichaam schreeuwt om warmte.
Met een vingerknip kan ik het geschreeuw de mond snoeren.
Maar ik doe het niet.
Ik wil mij ditmaal niet zomaar aan een passage overgeven. Ervaringen uit het verleden hebben me gekwetst en tegelijkertijd heel wat bijgeleerd. Waarom moet een mens eerst keihard met zijn gezicht op de grond gaan? Is dat dan de enige manier om ogen te openen?
Ik ben alvast veel meer op de hoede. Ik laat het diepste van mijn ziel niet meer zien.
Net zoals ik een Dominant moet verdienen, zal de Dominant mij moeten verdienen!
Te veel hebben mij mooie woorden toegesproken. Te veel hebben mij loze beloften gedaan. Te weinig kennen de mens, de innerlijke ziel van deze sub.
Don't play with me.
Verdien mij.
Doe moeite.
Toon dat je mij waard bent.
Want ik weet, eens je mij verdient, eens je mijn hart veroverd, en mijn diepste zielsgeheimen weet, je alles van mij gedaan krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten