22 - mooie woorden


Ik zit niet stil. Ik trap nog niet op de rem. Ik absorbeer met honger, ik laat mijn groeiende hunker toe. Al die gevoelens, die ik diep had weggestopt, uit angst, ontschieten mijn lijf als een spuwende vulkaan. Een vulkaan die in kracht toeneemt. Ontembaar. Spuwend. Niemand weet wanneer de rust terugkomt.
Ik voel het in mijn lijf. In al mijn ledematen. Ik voel en ik laat het toe.
Ik erken. Ik erken diep gewortelde verlangens. Het gaat niet meer enkel om kinky en bdsm. Het gaat om warmte, liefde en tederheid. Het gaat om perversiteit. Ik beaam, en erken.
Ik chat. Open en bloot. Eerlijk en spontaan. Zonder mij weg te stoppen.
Is het dat dat enige aantrekking uitoefent? Is dit wat anderen intrigeert?

Ik voel en geef toe dat ik terug zoekende ben. Ik voel me zoeken naar een gouden speld ditmaal, in die wereldse hooiberg. Ik erken, en geef het woordelijk toe.
Ik zoek mijn Dominant. Mijn Heer. Mijn Meester.

In vorige post heb ik het er al over gehad dat ik chat. Dat er contacten uit vloeien met potentieel. Waar er zoveel door de mand vallen.
Is het omdat ik op een andere manier kijk? Ik word aangesproken, ik spreek anderen aan, maar vooral, ik leer er uit. Ik leer dat ervaring relatief is. Ik leer dat ik iets beteken. Ik leer, dat ook ik, anderen enige raad kan geven.

Mogelijk zal ik in mijn zoektocht nog met mijn hoofd keihard op de grond stoten, en vele traantjes laten. Daardoor laat ik me niet tegenhouden. Niet meer. Ik heb mijn angsten onder controle.

Zowel J als mijn koffie-date hebben me het vertrouwen terug gegeven.
J, omdat hij zeeën van geduld heeft gehad met mij.
Koffie-date, omdat het bij koffie drinken is gebleven. Geen verstopte uitnodigingen, geen kinky knipoog, geen ontoelaatbare aanraking. Niets van dat, tot ik aanleiding gaf. En dan nog is het braafjes gebleven.
Beiden hebben het vuur in mij aangewakkerd.

Met dat gevoel ben ik verder gestapt.

Ik ben met D in contact gekomen. Sinds maandag hebben we een dagelijks contact.
Wat begon op chat, vervolgt op skype.

"Dit praat makkelijker he, en je wordt niet gestoord." vervolgt D na de verwelkoming. Ik was nog met iemand anders in gesprek, multi-tasking, "Ik moet sebiet nog afscheid nemen, en dan ben ik er ook weg." reageer ik. "Afscheid nemen?" is D nieuwsgierig. Ik leg het hem uit. "Wie ben je als Dom?" vraag ik. "Wat wil je weten? Ik houd rekening met de verlangens van de sub, en ben heel menselijk." antwoord D. We schrijven over en weer over onze kinks. "Hanteer je gedragsregels?" vind ik belangrijk. "Ja toch wel. Ik vind dat een open communicatie en respect naar elkaar toe een must is. Af en toe je Meester laten weten dat je hem toebehoort." en nog enkele basis aspecten, reageert hij. Ook collaring is iets dat ik toch wel belangrijk vind. "Een collar is pas als je volledig voor elkaar gaat, dus die liefdevolle sub/dom relatie waar je het over had, maar het is best mogelijk dat jij na verloop van tijd een collar van kennismaking krijgt." Ook hier heeft hij weet van. Niet enkel ik, ook hij heeft vragen, "Wat voor effect heeft pijn bij jou?" Een vraag die ik ff moet overdenken, "Het kan verschillende effecten hebben, pijn van pijn, of een rust die over me valt..." antwoord ik zo eerlijk mogelijk. "Wat kan er allemaal?" toetst D verder af. "Laat het me zo zeggen, bij een goed gevoel, en de juiste persoon, kan er veel." "Binnen de reeds aangegeven grenzen of zou je die ook verleggen?" vraagt hij verder. "Naarmate de groei, kan dat verlegd worden." antwoord ik voorzichtig. "Dat vermoeden had ik al." deelt hij me. "Waarom vermoedde je?" vraag ik uitleg. "Omdat je iemand bent die zich voorzichtig bloot geeft." oordeelt hij.
Ik stuur hem mijn sublijstje door.

D polst naar mijn ervaringen. "D/s die ik had gedurende 8 mnd..., samen dingen ondernemen, warme gevoelens.." beschrijf ik. Niet alles heb ik negatief ervaren gedurende die periode.

"De blauwe collar, kan een blauwe ketting zijn of zo, subtiel maar altijd aanwezig." is D van mening. "Blauwe collar is sowieso subtiel, maar is geen speelcollar e." meen ik. "Neen zou je dan een speelcollar willen?" volgt D me. "Euhm, blauwe collar droeg ik 24/7. Maar eigenlijk laat ik die beslissing aan mijn Meester over." antwoord ik. Ik weet niet goed waar hij heen wil.

"Wie zou je willen dat Hij jouw Meester is?" vervolgt hij. "Hoe bedoel je wie ik zou willen?" Ik begrijp zijn vraag niet. "De sub kiest toch de Meester, meestal heeft ze de keuze tussen enkele." krijg ik uitleg. "Klopt," beaam ik, "ik kies mijn Meester. Fijn dat je beseft dat er meerder contacten zijn." complimenteer ik hem. "Wat verlang jij van jouw Meester?" onderwerpt D me verder aan zijn verhoor. "Eerlijkheid, vertrouwen, geborgenheid, tijd en aandacht." een ganse boterham. "Je bent opmerkzaam, kan ik wel aprecieren." merk ik verder op. "Wie weet krijg ik die lach ooit weer op je snoetje." merkt hij op na dat ik hem 2 foto's heb gestuurd.

De breuk met Bai komt uiteraard mee ter sprake. Hij ziet een tristesse op een foto. Hij snapt dat ik volledig was. Veel woorden hoef ik niet te uiten.

"Ik laat mijn sub nooit uitlenen zonder dat ik er bij ben." gaan we verder. "Ik moet echt kunnen vertrouwen op mijn D" heeft ervaring mij geleerd. "Ik laat ze niet in de steek, wil haar geborgenheid en vertrouwen geven dat het goed is, dat ze mijn genot kan zien en voelen." vervolgt hij. "Is uitermate belangrijk, vertrouwen... ik weet dat ik als sub enorm ga bouwen op mijn Meester ms tot vervelens toe." Ik kan mij niet perfect gaan voordoen terwijl ik het niet ben toch? "Ik reken op mijn Dom, in de zin, dat ik hem alles wil toevertrouwen." "Dat is wederzijds," oordeelt ook D, "en het is meer dan het sexuele, ook gevoelens en zorgen, maar ook geluk en andere dingen." "Basis principes in de bdsm... vertrouwen, is de belangrijkste, eerlijkheid en openheid." vul ik aan. "Correct, dat is ook mijn visie." deelt D mee.

"Off?" open ik skype na een stilte. "Je was aan het gamen en dan bezet, dus wou ik je niet storen." reageert D gauw. "Ach, da's lief van je, thx." geef ik toe. "Dat noem ik respect hebben, én niet opdringen :D  ja ik kan lief zijn, maar ook soms veeleisend :p." vindt D. "Hm, ik kan nogal opdringen..." erken ik een werkpunt van me.
... moet ik altijd lief zijn? Neen toch, moet zorgen dat jij altijd het beste hebt en goed opgevoed bent als sub." verschijnt op mijn scherm. "En een goede sub kijkt op naar haar Meester en volgt Hem want Hij weet wat het beste voor je is." "Dat doe ik wel se, opkijken en volgen. Op voorwaarde dat Meester Zijn tempo wat aanpast aan het volgen." merk ik op. "Als het goed zit, dan doe Ik dat sowieso, beiden moeten gelukkig zijn, toch." is zijn mening. "Maar ook als het niet goed zit, moet je toch aanpassen? Als je sub niet kan volgen... rekening houden met elkaar." vraag ik.
Ik toets af en vergelijk met een verleden.

"Als ik vragen stel die me nie aangaan, moet je het me zeggen eh." verwittig ik na opnieuw een spervuur van mij. "Ik antwoord open en eerlijk hoor." lijkt D toestemming te geven. "Ok, wat is je verloning?" ik swing grappend door. "looooooooooooooooooooooool, niet op antwoorden he," voel ik me toch verplicht er na te laten volgen. "Dat kan altijd beter :p" krijg ik toch een antwoord. "Hei ok, goed antwoord!" ik was er niet op gekomen. "Hihi, dank je subje." erkent hij me. "Ajb meneer." wat ben ik toch een beleefd ding he :-) "Nog niet met M?" vraagt hij me. "Euhm... Meneer of meneer... maakt het uit?" snap ik het verschil niet. "Toch wel ja ... m is beginnend, M is er is wat meer interesse." leer ik bij. "Hm, als je het zo bekijkt... Meneer." geef ik toe.

"Naar het einde van mijn Ds toe, als ik op de knieën ging om mijn D gedag te zeggen, voelde ik die rust al over me vallen." gaat het volgende onderwerp. "Was je toen naakt of gekleed?" vraagt D. "Soms gewoon in dagdagelijkse kledij se." geef ik toe. "Een sub pur sang." oordeelt D. "Sub pur sang betekent?" vraag ik. "Dat je van nature uit sub bent, dat het in je bloed zit." krijg ik weer bijgeleerd. "Zou kunnen." weet ik niet wat reageren. "Neem maar van me aan dat het zo is." bevestigd D. "Je bent de eerste niet die dat zegt. Ik voel wel een heel sterk gemis om sub te zijn." verwoord ik. "Dat gemis is stap voor stap aan het verdwijnen." merkt D op. "Dat gemis wordt sterker." spreek ik hem tegen. "Omdat je in het ongewisse bent?" vraagt hij. "Ook," erken ik, "ik heb het heel lang kunnen onderdrukken..." "...en nu schreeuwt het." vult D mij aan. "Hoe dat?" vraagt hij. Ik vertel over de koffie-date. "Gewoon een date vorige week, iemand die koffie kwam drinken, en ne gewone brave babbel... maar wat die persoon bij mij losgemaakt heeft... met als gevolg da ik stuiter. Er is niets gebeurd he... enkel babbel, en bij afscheid een kus. Was de tijd niet beperkt, had ik er idd een vervolg aan gebreid. Die man deed gewoon iets... zonder iets te doen...." "Wie weet komt hij wel terug, en doet hij jou alle hoeken van de slaapkamer zien." oppert D. "Ik denk het niet. Is sowieso niet om iets op te bouwen... hij is niet vrij." weet ik. "Maar kijk, het verlangen is er, is wakker... dus is het tijd voor mij om mijn D te gaan ontmoeten. Gedaan met treuren ;-)" ben ik vrolijk.

"Wel, ja, dat contact geeft me een afwachtend gevoel..." gaat het over D en mijn babbel. "'t zit wel goed, maar blijft het zo?" stel ik luidop de vraag. "En net dat maakt me soms bang, ik heb echt geleden bij het afleggen van de collar, en wil dat geen 2e keer meemaken." "Maar ondertussen heb je niet gezegd welk echt gevoel je hebt bij dat ene contact he." houdt hij vol. "Een goed gevoel, een nieuwsgierig gevoel." geef ik de woorden. "En lichamelijk?" vraagt hij. "Lichamelijk ga ik niet oordelen over virtuele contacten." krijgt hij terug.

Ik geef mijn gsm nr, "Heeft het zin om dagen te chatten, en dan reeël toch niet te klikken?" vraag ik. "Ik weet dat je afwachtend bent en de kat uit de boom kijkt, of is het de muis uit de boom." grapt D.

"Weet je, je bent een warme sub." lijkt plots uit het niets te komen. "Een met gevoel, een die je moet koesteren, maar ook een die weet wat ze lust en verlangt, een die wilt opgaan in haar Meester, die door Hem wil aanbeden worden, zodat zij zichzelf kan geven en aanbidden." Vleier he ;-)

"Hoe zie jij een bdsm relatie eigenlijk? Spel of life style?" ben ik nieuwsgierig. "Structuur, deel van je leven maar met spel, zowel mentaal als fysiek, trouw, eerlijkheid, vertrouwen, openheid." meent D. "Welke richting wil je uit? 24/7? tpe?" vervolg ik. "Je hebt kinderen die komen eerst, de ruimte die daarna vrijkomt zal je vrouw en moeder blijven, behalve als ik je een opdracht geef, ik zal wel zelf aanvoelen, of jij geeft het aan, als er geen ruimte is, TPE kan maar dan enkel buiten het dagelijkse." krijg ik antwoord.
"Een 1 op 1?" ga ik een stapje verder. "Om mee te starten zeker weten, derden enkel als we er klaar voor zouden zijn en je er voor openstaat, we moeten elkaars plaatsjes ontdekken en gevoeligheden om elkaar te behagen, toch?" vindt D. "Derden zeg ik geen nee tegen, maar is nu niet van toepassing." merk ik op. "Derden zijnde mannen of vrouwen?" vraagt D. "Beiden wekken mijn nieuwsgierigheid Meneer." antwoord ik braaf.

"Zalig gevoel toch, niet?" uit D zijn voelen. "Af en toe durft een gevoel van wantrouwen bij me binnensluipen." geef ik toe. "Tov Mij?" vraagt D uitleg. We babbel het voorzichtig uit. "Begrijp me nie verkeerd he, ik stel me echt wel open, maar met enige terughoudendheid." tracht ik duidelijk te maken. "Dat snap ik volledig, ik neem je dit niet kwalijk." begrijpt hij; "beter voorzichtig en opbouwen dan je te smijten en met je neus tegen de muur lopen." " 'k wil gewoon nie gekwetst worden, en ik wil geen valse beloftes doen." vervolg ik. "Die geef je niet, je bent nuchter genoeg en desnoods houd ik je wel nuchter." begrijpt D.

We pinnen een datum.

Hij wil kleding voorschriften opleggen. Ik weiger. "Je kan het doen om je interesse te tonen." vraagt hij. "Moest je mijn interesse nie hebben zou ik niet afspreken met je, nu beter?" brat ik. "Het zal op mijn manier moeten D... hoe graag ik ook wil, je zal mij moeten verdienen tot ik je voldoende ken en vertrouw." "OK houd de touwtjes maar vast. Daar is de muur." Hij begrijpt mijn zelfbescherming. Hij begrijpt dat ik voorzichtig ben ondanks mijn impulsiviteit. "Ms ga ik aantrekken, maar ik ga ook afstoten." leg ik verder uit. "Aan mij om er mee om te gaan, en aan te voelen hoe ver je afstoot." geeft hij commentaar. "Mooi dat je het zo opneemt." Ik maak het hem niet gemakkelijk.

"Ik veronderstel dat het dan steeds overdag bij mij gaat zijn?" toets ik nog. "Tot nader order wel ja, is dat een probleem?" krijg ik de wedervraag. "Tot nader order is dat nog geen probleem," grap ik, "ik weet gewoon graag waar ik aan toe ben en wat ik mag verwachten, of hoever ik me al dan nie mag laten meeslepen." "Het is beter mee te laten slepen met gezond verstand dan je te smijten." oordeelt ook D. "Ik wil gewoon alles...," ga ik los, "en veel." "Wat komt dat komt..." luidt het. "Hm, snap ik wel, k probeer niet achterdochtig te zijn, maar het minste geeft wel aanleiding tot... sorry daarvoor." "Vraag je vergiffenis?" vraagt D. "Ik verontschuldig mij. Ik denk niet dat ik vergiffenis moet vragen om mijn eerlijkheid, maar ik moet mij ms wel verontschuldigen voor mijn angsten (al dan niet gegrond)" meen ik. "Aan mij om die angsten te verdrijven." vindt D. "Jep, en daar zal je toch een redelijke vette kluif aan hebben." geef ik grif toe. "Ms moet dit subje het tempo door Meneer laten bepalen?" ben ik wat onwetend. "Het temp bepalen wij samen." oordeelt D weer. "Nee, je hebt me hier en daar al afgeremd." geef ik toe. "Gister avond bv, mijn impulsiviteit..." geef ik aan. "De mond gesnoerd he." weet hij. "Ik moet je beschermen." vindt hij. "En in  het gareel houden." vervolgt hij. "Jij hoeft me nog niet te beschermen he, je hebt tegenover mij geen verplichtingen toch?" ben ik van mening.

"Zalig dat je toegeeft zin te hebben in een proefsessie, ik waardeer die eerlijkheid." geef ik de opmerking. "Ik roep het uit dat ik geen zin heb in enkel seksdate, terwijl mijn lichaam er naar snakt, maar mijn geest me verteld het niet te doen..." vervolg ik dan. "Wat ga je dan volgen je geest of je lichaam?" doet hij me nadenken. "Dat is de moeilijkheid he, wat volg ik? Beiden zijn geen ongezonde noden..." ben ik verward. "Zijn menselijke noden, verlangens, verzuchtingen." reageert D.

"Pf... stuiter stuiter." merk ik. "Hoe dat? Vertel." vraagt D uitleg. "Omdat de honger toeneemt, de honger naar Ds." verwoord ik. "De honger naar lust of de honger naar pijn, de honger naar rust of de honger om te knielen." vraagt D. "Mag het alles zijn?" Ik weet niet direct wat antwoorden. "Ja maar wel in volgorde. Wat eerst en wat laatst en wat daartussen. Ben je een gulzige brat?" wil D duidelijkheid. "Knieën rust pijn lust," geef ik een volgorde, "ja ik ben gulzig." beaam ik verder.

Ik krijg het moeilijk...
"Je miste Me?" gaat hij verder. "Je wilt je geven en gebruikt worden, je wilt zweven, pijn en lust voelen, ongeremd jezelf zijn." lijkt hij me aan te voelen.
"Je stuitert nogal he." vraagt hij. "Tja..." ben ik beschaamd. "Ik heb het goed met jou voor." tracht bij me terug te winnen. "Wil ik geloven..., pf, ik kom nie echt positief over e." Ik had me laten gaan. "Maar dan verlang ik ook dat jij volgt en snapt dat ik weet wat ik doe." vraagt hij. "Je komt over als iemand die zo snel mogelijk wilt gebruikt worden, en als je van iemand de aandacht krijgt dat je daar voor meer dan 100% in opgaat, dan komt jouw nymfomaan trekje naar boven." oordeelt hij. "Nymfomaan? Ikke?" schrik ik toch ff. "Is da verslaafd of belust," vraag ik toch voor het zekere. "Verslaafd aan sex en pijn. Verslaafd en hunkerend naar aandacht." meent D. "Hunkerend eerder dan verslaafd meen ik." ga ik tegen hem in.

"Mezelf overleveren, in alle vertrouwen aan mijn Meester, dat boeit me."

"Ms moet ik mijn sublijst maar wa aanpassen naar de kleurcodes..." kom ik op de proppen na een fantasie. "Grenzen aangeven, wat kan en mag tot ik blauwe collar heb, en dan vanaf ik blauw heb tot ik rood ontvang, enzo voort." "En die zijn?" vraagt D. "Dat weet ik nie, ik moet de lijst es bekijken." moet ik toegeven. "Hahaha, slet denkt dat ze dit snel zal mogen beleven zeker." doelt hij op de fantasie. "Nee, slet wil beetje zelf meebeslissen." vind ik.

"Krijgt Meneer graag gelijk?" speel ik wat. "Enkel als Hij gelijk heeft." beaamt hij.

"Stel aub geen verwachtingen, ik wil niet teleur stellen." ben ik serieus. "Je in de ogen kijken is al goed." weet hij. "Het is mogelijk dat ik zeg dat ik de vibe niet voel he, niet dat je me nu niet prikkelt, maar in de levende lijve is nog altijd anders." is hij eerlijk. "Je foto en stem zijn prikkelend, maar er moet nog die knetter zijn he, die spanning, die electriciteit." omschrijft hij mij. "Liefde op het eerste zicht?" probeer ik te begrijpen. "Wie weet." merkt hij. "Serieus?" ben ik verbaasd. "Kan of kan niet. is hij voorzichtig in zijn antwoord. "Maar daar bouw je dus al dan niet op verder?" vraag ik verder. "Als het er is, wel." geeft hij toe. "Je subje moet je liefje worden dan?" tracht ik te snappen. "Niet per se, maar wel de persoon waar ik naar verlang, verlang om wie ze is als vrouw en als onderdanige." maakt hij duidelijk. "Ja, anders loopt het niet he. Dat heb ik al aan beide zijden mogen ondervinden." erken ik. "Om het cru te zeggen de onderdanige waar ik naar verlang om mee te spelen, dan zorg ik dat ze geniet en zichzelf kan zijn, die ik wil gebruiken en delen, voor het genot van beiden, en nu zeg je ... fuck die zet me op mijn plaats." sluit hij af. "Nee," reageer ik, "het was ff een emmer koud water, maar realistisch ondanks de geile chat. Ik maak er op uit dat je weet wat je wil, en dat je niet voor minder gaat."

"Je begint me stap voor stap te begrijpen." complimenteert D me. "Hopelijk bevalt je het, ook al wacht je tot de face to face tijd." vervolgt hij. "Is het niet de bedoeling elkaar te ontdekken stap voor stap? Daar valt begrip ook onder he. Meneer :-p" meen ik. "Inderdaad en daar je nog steeds contact houdt, zegt dit genoeg." vindt D. "Waarom zou ik geen contact houden? Tot nu heb je me nog niets misdaan toch?" meen ik. "Omdat het kon zijn dat er iets is of zou zijn dat je zou doen afhaken, en neen ik denk niet dat ik iets misdaan heb." oppert hij. "Nee, ik heb nog niets ontdekt waardoor ik zou afhaken..." ben ik eerlijk. "Je wordt nog meer aangetrokken zeker?" stelt hij. "Integendeel, er is heel open en goede communicatie, mijn mening telt mee, en je snapt, of je geeft toe dat er dingen voor discussie mogelijk zijn." leg ik uit. "Ben Dominant aan de ene kant, maar ook mens aan de andere kant." geeft hij aan. "Awel voila, het is niet dat jouw regels wet zijn." ga ik verder. "Dat komt maar die regels zijn dan wel zo dat jij er je in kan vinden en omdat je weet en beseft dat die regels goed voor jou zijn." belooft hij. "Ik heb het nu over het sms, dat er een straf boven mijn hoofd hangt, terwijl ik van mening ben, dat er niet kan gestraft worden in deze fase." leg ik hem uit. "Het doel is dubbel: een om je te doen concentreren en te weten dat je Meneer moet zeggen, het blad om er voor te zorgen dat jij je concentreert." krijg ik uitleg. "Ik spreek nu echt over dit heden, vandaag, nu... straks, als we idd een stap verder gaan, worden jouw regels wel wet, dat besef ik." noem ik het concreet. "Regels leg ik niet vanaf de eerste seconde op, als IK merk dat het nodig is om je een regel op te leggen dan is het omdat je dat nodig hebt, nodig voor jouw zijn en jouw zijn als sub, maar ook om te beseffen aan wie jij toebehoort." gaat hij verder.
"Deze Dominant spreekt me meer en meer aan." voel ik, "niet om het geile..., maar om je manier waarop je Dominant bent. Je benadert de levensstijl" verwoord ik het hem. "Het geile is niet het belangrijkste." erkent hij. "De levensstijl die jij zoekt?" vraagt hij nog. "Ms wel, het alomvattende." Ik kan niet anders dan beamen. "doerga is aan het smelten." weet hij. "Smelten, ms, ik ben aan het oordelen." weiger ik toe te geven. "Oordelen over wie je bent, hoe je het ziet." vervolledig ik.
"Warm gevoel he?" beaamt hij. "Als het tegenvalt ga ik heel teleurgesteld zijn." vertrouw ik hem toe. "Je zal daar niet alleen in zijn" beaamt hij opnieuw. "Maar eerlijk, ik heb er een goed oog in, een goed voorgevoel, buikgevoel, 6e zintuig Meneer." merk ik. "Het geeft een zekere energie." voel ik.

"Heb jij over mij al met je klankbord gesproken?" wil hij weten. "Ik heb nog met niemand over jou gesproken. Ik tracht niet te hard van stapel te lopen." geef ik aan.

"Je zegt bvb bepaalde zaken over jou of jouw prive en ik probeer daar in te sturen." merkt hij op. "Ik ben wel een open persoon se, ik zeg gemakkelijk..." geef ik toe, "en ja, ik laat je toe je mening te geven, en als ik er wat mee kan, doe ik er wat mee."
"Het is nu niet aan mij om je daar in regels op te leggen." vervolgt hij. "Ik zou het nie toelaten." geef ik mee, "er zijn dingen die ik wel volledig uit handen wil en kan geven, maar zeker niet alles, ms wil ik dat mettertijd wel.."

"Ja ... neem je vast, kijk diep in je ogen en trek je tegen me aan." knuffelt hij virtueel. "Zucht, merci, is lekker." aanvaard ik. "Dat heb je nodig he, zowel het warme, als het opkijken en geven als de lust en de pijn." merkt hij. "Breek me niet," voel ik me emotioneel reageren. "nog niet." "Als je dat zegt dan ben je al gebroken." is D van mening. "Laat me mijn kwetsbaarheden aub nog niet aan je tonen!" smeek ik bijna. "Die heb je al getoond, zowel hier als aan de telefoon." weet hij. "Je bent mijn ziel aan het raken, en net dat wil ik niet, mijn tranen, zijn mijn prive, niet om te delen." Auwch...

"Denk je of vrees je dat ik er misbruik van zal maken?" vraagt hij. "Ik ben eerder bang..." geef ik toe. "Van afgewezen te worden." meent hij. "Bang om te horen dat je niet voldoet." Hij uit de woorden die ik voel. "Denk je dat ik dat ook niet heb?" toont hij een kwetsbaarheid. "Daarom dat ik heel hard probeer emotionele afstand te houden." leg ik uit.

"Als we elkaar dinsdag zien en de goesting spat er zo vanaf, denk je niet dat het moeilijk zal zjin om controle te houden." vraagt D. "Ik wil niet enkel op goesting afgaan." blijf ik aangeven. "Die electriciteit voel je of voel je niet, en dan is het juist om er goed mee om te gaan." meent D.
En dan reageer ik hard: "Ik wil me niet aan jouw geven om eenmalig te gebruiken." "Dat je goesting in mij hebt, dat weet ik," geeft D toe. "Oef, mooi." reageert hij op mijn harde reactie. "Momenteel heb ik een gevoel, als ik me geef, is het omdat ik verder wil... opbouwen, anders hoeft het niet." ben ik resoluut. "Ik kan elders wel aan seks komen, seks date, seks vriendje, daar hoef ik niet voor te wachten tot dinsdag, e, en die gaan niet zo diep gelijk jij gaat." geef ik me nog wat prijs. "Ik ga dubbel diep, zowel fysisch als mentaal." weet D. "Je bent daarnet mentaal idd ff diep geweest ja." geef ik toe, "en dat virtueel zeg."
"Geweend?" vraagt D. Ik weiger te antwoorden. "Je bent als een klein beestje dat op zoek is naar bescherming en begeleiding, die zoekt in de woestijn: wie helpt me, aan wie kan ik mij geven en wie kan ik vertrouwen, wie kan er mee om dat ik een maso lustsub ben, wie kan mij zo in het gareel houden dat ik alles voor hem wil doen om hem te behagen." Hij slaat weer es de nagel op de kop.

"Ja, ik voel van mezelf dat ik weer zoekende ben." geef ik weer toe. "Maar je bent bewust zoekende, je aanvaardt dat ik zei neen, je aanvaardde dat ik bepaalde wat goed voor je is. merkt hij nog op.
"Ik ben bewust zoekende idd naar mijn dekseltje... af en toe glijdend... lol,  maar nog net geen uitschuiver gemaakt, nog niet met mijn kop tegen de muur gebotst." ben ik metaforisch. "Proficiat, je hebt jezelf weer in handen." complimenteert D me nog maar es. "Wist niet dat ik zo een invloed op je heb." is hij verwonderd. "Omdat ik het je toelaat." beaam ik. "Waarom laat je het toe?" vraagt hij me. "Omdat ik het wil toelaten, vertrouwen vragen is vertrouwen geven...."

"Ik voel me moe... emotioneel moe." Deze ochtend had ik een gesprek, en tot nu is er een heel intens contact tussen D en ik. "Wij spreken volgende af vanaf nu tot maandag morgen, jij neemt tijd voor jezelf. Ik zal je wel een bericht sturen voor je verjaardag, je hoeft niet te antwoorden, vanaf nu is het voor jou me time." oordeelt hij. Dank je wel Meneer :-)
"Meneer, geniet van je weekend!"

"Ik wil niet op zand bouwen, ik kan echt geen volmondige ja zeggen nu." verwittig ik nog. "Neen dat valt toch in duigen." weet ook D. "ik weet en besef ook dat er meer nodig is dan wat er nu is."
"Geniet van jouw verjaardag en jouw weekend"
"Dank je wel!!!"
"Geniet, rust en kom tot jezelf, ik log nu af ... je moet nu tijd voor jezelf nemen."

Ik heb natuurlijk niet het ganse skype gesprek hier geplakt, enkel de voor mij belangrijke dingen. Gesprek startend op maandag 18 januari tot vrijdag 22 januari.

Gedurende die periode is er sms verkeer, en telefonisch contact.

De date dinsdag, is op mijn vraag. Ik heb het letterlijk moeten vragen. Ik heb die stap moeten zetten. Beiden, denk ik te mogen zeggen, voelen geil verlangen. Ik wil dit niet op een seksdate laten uitdraaien. Hij begrijpt en volgt er mij in.
Ik verlang terug naar een goede relatie. D meent dat seks het gevolg is van een goede relatie.

Er worden afspraken gemaakt, onder voorbehoud, en 'als'...
'Als' ik wil dienen en gehoorzamen... 'dan' laat ik dat wel weten.
'Als' het zover is 'dan' bepaalt hij mijn onderdanigheid.
'Als' ik zie, en buikvoel, 'dan' pas kan ik oordelen.

Hij wil mij tegen mezelf en mijn impulsiviteit beschermen. "Stap voor stap, zodat je terug jouw rust over je krijgt."

"Zal jouw vertrouwen in Mij niet beschadigen." bericht hij. "Liefst." ben ik kort. "I know the feeling, little brat." begrijpt hij.

"Vertrouw maar, ik weet wat ik doe en waarom." reageert hij om mijn lastige momenten. "Die aandacht van jouw Meneer zal blijven. Ik laat jou niet los." "Is een van mijn taken om te zorgen." "Als jij je volledig voelt, kunnen we in elkaar opgaan." "Mooi dat je controle hebt over die gevoelens."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten