13 - nieuwe start?


Mooie woorden, om over na te denken, ontvangen van ML

Hunkering, maar wel conditioneel gekleurd. Ergens verlatenheid die niet wil buigen voor toegeeflijkheid. Pijn, en toch ergens houden van die pijn. Ontgoocheling - verweesd achterblijven.
Wordt alles daarbij vergelijking - en vandaar de ingeroepen selectiedrang, die rechtvaardiging zoekt?
Zelfs de meest deemoedige sub wil juist het alledaagse nihileren door een penetratie van haar aanwezigheid - aldus alledaagsheid tot bijzonderheid verheffen. Al was het maar uit onopgemerkte (zelf)realisatie - dat intrigeert me ergens, die dualiteit die speelt op het lemmet te brengen van 'passie' zoals je genoegzaam toevoegt aan je gekozen branderige pic ;-)
een herhalend smachten vanuit die kut die deel wil zijn, wil toebehoren en dienen wil, gebruik en opvulling zoekt
sterk moeten zijn maar ook zwak mogen zijn
iets hemels betekenen in ogen, vloed en golf voor een kut die de Mijne is, een betekenis vorm in een hart die telkens naar Mij uitziet
Mindplay,Dat is zo een wijd spectrum. Betekent het voor jou dat je jezelf graag ziet in de rol van een slet, hoer, trutje, teef? Dat je zo wil aangesproken, beschimpt, onteerd, verweten worden? Tenslotte gebruikt wordt als die slet, teef, hoer? Moet dienen en seksueel antwoord betekenen? Om dan je waarde te hebben bewezen en daardoor/na aangehaald te worden, geliefkoosd, getroost? Het lage doen om zo omhoog getild te worden - van vernedering tot koestering?
Het voelt wel prettig om je te verwelkomen in Mijn Leven & Tijd.
Ik ben vooral op zoek naar veiligheid in beleving, doortasting en wederzijdsheid.
Je komt me integer over, echt en open voor meer.
Omdat Ik begrip heb voor je eigenheid, falen en gegrepenheid wil Ik je kans aanreiken.
Nu aan jou om Mijn hand te grijpen
hoe bdsm-seks zoveel dieper reikt en exploderen kan in exponentieel genot
Gedrevenheid is van belang: wat je kan met lichaam is belangrijker dan het babe-gehalte.
Hoe en hoeveel dieper je kan gaan is voorwaarde om dieper te reiken dan 18 centimeter.
hang naar (h)erkenning, naar een gestreelde aandacht,
naar opvulling van behoeften en het belang van rustig kunnen worden door 'weten dat...'
Het is kwestie van evenwichtsoefening, tussen je tevreden kunnen stellen in relatie tot de juiste verwachting.
je bent voorzichtig en je wil je niet laten meeslepen
Goede afspraken maken goed resultaat.
--- Als je Me zo benadert, kan Ik mezelf openen voor wat ons kan binden
Ik hou je dus niet aan het lijntje, Ik wil kijken of W/we elkaars' verlangen kunnen opvullen, zoals je zegt,
D/s-relatie uitbouwen, dat wil Ik graag centraal stellen in ontmoeting, spel en planning:
Ik de D, jij de s met vaste afspraken, regelmaat, intensiteit
Geen indringing vooralsnog met privé, kindjes of wat dan ook
Geen dingen die onze D/s kunnen belemmeren/bemoeilijken
Dan zal jij kunnen dienen, smeken, opgeleid worden
en zal jij geven, waardig worden, gecollard zijn
Mijn slavin, slet, hoer en teef zijn zonder twijfel
Ik jouw Heer, Meester, D en Leider betekenen.
Bij tevredenheid, groei en glimlach kan romantiek vleugel en afwisseling betekenen.

***********

Stukken uit mail van mij naar ML

'kleintje' roept emoties op, die ik niet kan thuisbrengen, of toch, het gezorgd voelen...
ik voel me verloren in mijn doolhof van gevoelens
Hoe moet ik weten wat ik wil als ik niet weet wat het geeft, wat het inhoudt...
'kleintje' het doet iets... (niet doen dus) ik toon me niet graag zwak,
Van mijn kant was de liefde kennelijk echt naar C toe. Onbewust voedde hij die, zelf had ik het te laat door. Ja, het durft nog knagen. Maar ik omhels het idd, C heeft mij zo mooi op weg gezet, ik ben er hem heel dankbaar voor. Hij heeft mij getoond dat er wel Mr's zijn met respect, dat er wel Mr's zijn met aandacht en warmte voor hun sub. Dat een Dom een zekere liefde, genegenheid kan voelen en geven aan hun sub. Ze zijn er, dun gezaaid. Het is mijn overtuiging dat ik die ene Dom vind. Naief? Mogelijk!! Laat mij maar dromen... Ik weet als ik die ene Dom vind, hij mij helemaal zal mogen bezitten!! En dat kan ver gaan!!
Ongelukkig noem ik me zelf niet. Enkel wat de weg kwijt. Zoekend... naar dat beetje meer.
Geluk koop je niet, maak je immers zelf. Ik kan mij gelukkig voelen als die warmte eigenlijk komt, die blijft te lang weg, maar ik kan me ook heel gelukkig voelen als ik de wind op mijn huid voel strelen,
ik beloof geen zevende hemel die ik niet kan waarmaken,
ik verwacht ook geen beloften te krijgen die niet kunnen ingevuld worden,
Vanilla en Bdsm hebben nog steeds raakpunten ML,
oa de aandacht (intenser dan) het flirten met de grenzen, het verleiden van het lichaam.
Het is niet enkel de bdsm seks die zoveel dieper reikt, het is voor mij alles die erom heen hangt, het vertrouwen, het engagement, de intensiteit,
De Mr aan wie ik me geef, zal veel van mij kunnen bereiken.
Met plezier ga ik door de knieën gaan, hem mijn naaktheid tonen,
Meer nog, dat kan heel rap gaan, mijzelf kennende (vandaar nu ff die aarzeling naar u toe)
Als ik met u afspreek is het dat ik er voor wil gaan, me ga geven,
Dan wil ik de touwen om mijn lichaam voelen, me onderwerpen, hart en ziel leg ik bloot, lichaam en ziel schenk ik u.
Van u kant voel ik ware interesse,
ik gooi u de bal terug met enkele cijfers op

***

U wil mijn smeken horen? Dan smeek ik u, vanavond, Als het klikt, ga ik op mijn knieën, voor u. Ik zal dat gauw aanvoelen, ik gooi u de bal terug, catch it
Als ik me te veel opdring of wat dan ook, wijst u me er aub op? Zelf heb ik dat niet altijd in de gaten, vandaar dat ik me nu afstandelijk opstel. Ik heb genoeg brokken gemaakt dunkt me.
Ik wil niet helemaal ondoordacht te werk gaan, ik wil niet gaan kwetsen, gekwetst worden, ik wil niet aant lijntje houden of gehouden worden...
Dus ja, ik wil een Mr die voor me zorgt, die me leidt en begeleid, waar ik mijn hart en ziel in kwijt kan.
Ik wil een Mr waar ik me helemaal kan en mag geven. Hij die mij collart, ketent, bezit, gebruikt, dan wil ik Zijn slavin, Zijn slet, Zijn hoer zijn, Als u denkt dit te kunnen, te willen, als u denkt mij op mijn knieën te krijgen, als u mijn smeken wilt horen, Ik vraag een klein beetje moeite, ms wel geduld, en verovering
of ben ik nu echt te veel aan het vragen?
Wie is nu te romantisch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten