17 - koffie'tje drinken

Enkele weken geleden had ik een eerste site-contact met PM. Ik ben er niet echt verder op ingegaan, mijn eigen kronkelende weg gevolgd. Een week of 2 terug heb ik dan toch, impulsief als ik ben een sms gestuurd. En weer een paar dagen niets meer, van mijn kant. (Wat ben ik toch een bitch he) Dus heb ik toch maar de sms'en beantwoord. Wat een geduld heeft die man. In alle geval, na redelijk veel heen-en weer ge-sms, heeft PM mij gebeld. Surprise voor mij... Een leuke losse babbel.
En daaruit vloeide een date. Deze middag, PM is me aan de deur komen ophalen, en we zijn samen een koffie gaan drinken. Ja Mk, koffie... Ik ben verslaafd aan koffie, remember :-)
Een gewone losse babbel, deels over bdsm, deels persoonlijk, heel gezellig, zonder aanleiding of aanstoot. Zonder verwachtingen naar meer, geen spel, niets, gewoon een koffie drinken.
PM heeft me mooi weer thuis afgezet, een brave zoen als afscheid.
En nu vanavond zijn we in gesprek op skype.
Rustig aan wil ik het opbouwen, geen zandkastelen, maar een stevige fundering. Voor mij is de eerste steen gelegd.
Open gesprek, leuk moment samen, elkaar leren kennen.
Niet enkel met oog op het bdsm-spel.
Volgende woensdag staat ook al vast. Samen gaan we een sauna'ke doen.
Dit is iets dat op een heel andere manier van start gaat dan andere date's. Ik treur er absoluut niet om. Vriendschappelijk van start gaan, zien waar we eindigen. Open en eerlijk blijven... Voorzichtig...

2 opmerkingen: