9 - bekentenis

Ok ok, ik beken, ik heb gespeeld.
Gisteren, en het weekend van 4 mei.
En ik heb genoten. Beide keren. Natuurlijk geniet ik er van, anders zou ik dit niet doen.
Gister was wel heftig, en dat heeft me aan het twijfelen gebracht. Voor mij zat ik aan de grens, voor hem was het een begin. Ben ik het dan wel waard mezelf slavin te noemen?
Het weekend van 4 mei was anders. Een spel met kaarsvet, heerlijk!!! En dan als toetje heerlijke sex. Met ademhalingscontrole. Gek kwam ik. Geil, hot, …
Nieuwe ervaringen die mij helemaal liggen.

4 opmerkingen:

  1. Waarom zou je geen slavin kunnen zijn? Waarom zou je dat niet waardig zijn? Jij hebt je grenzen, en dient een Meester daar binnen. Als dat voor hem niet voldoende is, dan is hij de naam Meester niet waardig. Een Meester dient ten allen tijde zijn spel te verschalen naar de grenzen van zijn sub(s).
    Iemand die niet kan genieten van het gehele spectrum tussen zachtheid en grensverleggend, maar enkel en alleen van het extreemste, is geen Meester, maar is ziek.
    Trouwens, je grenzen ineens té ver overschrijden, werkt grensbeperkend, ipv verleggend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MKd, onzekerheid alom omtrent mijn 'slavin' zijn. En toch voel ik wat de verschillende ervaringen mij doen. Sommige Mr's hebben zo hun eigen spel voor ogen dat ze wel es het grensverleggende vergeten. Dan haak ik af en zijn ze verwonderd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ulieme genot voor een Meester is het er in slagen het ultieme genot van zen Slavin naar boven te halen en zo intens mogelijk te bevredigen ( fisiek en/of mentaal )x

    Uit respect schrijf ik Slavin ook met een hoofdletter hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thx Mr Dagda, maar om een slavin het genot te schenken, moet je natuurlijk die slavin leren kennen, haar lichaam en haar ziel.

    BeantwoordenVerwijderen