7 - rust


Ik laat het even voor wat het is, ik stop mijn eigen zoektocht. Om een of andere reden loopt het niet zoals ik wil, of ik ben verkeerd bezig, Het lot...
Wel, het lot zal de juiste persoon wel mijn richting uit sturen...
Weken heen en weer mailen en geen tijd hebben om verder te stappen hoeft niet, te rap afspreken doe ik ook niet, maar het tegemoet komend is wel haalbaar.
Of mijn lat te hoog ligt? Ik denk het niet. Ik weet dat ik kan bereiken wat ik wil bereiken, en ja, het zal tijd vragen. Die heb ik. Zolang er van beide zijden interesse en feedback is. Ik laat me leiden door mijn gevoel, en ik blijf mijn gevoel volgen. Er zijn vrienden, en vriendschappen die uitgebouwd worden, dus eenzaam ben ik niet. Hopeloos nog minder. Ik vind mijn weg wel... Ik volg mijn weg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten