10 - zucht


Zucht...
Ik verzucht, denk en pieker, vraag en klaag, en voel alles dooreen.
Ik heb geen grip, geen vat, ik lijk te bungelen aan een draadje.
Ik voel mijn noden niet vervuld. Niet enkel mijn seksuele noden. Ook heel wat andere noden. Ik heb het Hem al enige keren aangegeven, maar ik krijg er geen duidelijkheid op.
Ligt het nu puur aan mij? Ben ik zo overdreven moeilijk? Veeleisend?
Snap ik het niet? Zie ik het verkeerd? Interpreteer ik verkeerd?
Het lijkt mij maar niet te lukken om een goed uitgebalanceerd evenwicht te vinden.
Omdat ik verwachtingen heb? Verwachtingen die Hij van mij heeft, maar ik niet van Hem mag hebben.
Ik kan het niet op die manier. Hoezeer Hij mij ook materieel verwent. Dat kan me allemaal gestolen worden. Ik lijk de connectie kwijt. Er is iets geknapt, en ik weet niet wat waarom waardoor.
Is dit dan toch niet wie of wat ik zoek, wil, verwacht?
Ik stuiter, en het blijft onbeantwoord. Ik heb honger, en ik word niet gevoed.
Ik vraag, maar krijg geen antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten