20 - een nachtje aan handen gebonden



Dinsdag. Hij komt over de middag heen en weer om een keukenlamp te vervangen. Intussen schuift Meester mee aan tafel, en eet een warme tas soep mee. Voor Hij weer naar Zijn werk vertrekt knuffelen W/we nog even. Enkele handelingen doen mij helemaal smelten. Een aai over mijn borst, Zijn hand die druk op mijn kruis uitoefent. Even aan mijn haar trekken. Ik kom er gewoon subbig van.
Dinsdag avond komt Meester me ophalen. Na Zijn boodschappen gedaan te hebben, haalt Hij pizza, om bij mij thuis te eten, en dan neemt Hij mij mee naar Hem thuis.
De griep huist nog steeds wat in mijn lijf, maar ik kan er wel tegen. Dacht ik.
Meester bindt me in, om dan in de suspension ring te hangen. Ik vertrouw het niet te ver. Angst dat de trap, waar de ring aan hangt, het zal begeven. Zo goed en zo kwaad als het gaat, tracht ik me te ontspannen. Ik ga algauw roezen. Het is dit keer uit verdediging. Echt ontspannen lukt me niet. Tot Meester me met Zijn lippen komt beroeren. Op mijn mond, mijn borsten... Hm, ik laat me gaan. Ik voel Zijn veiligheid. Heel lang hang ik niet in de touwen, ze snijden in mijn lichaam. Meester maakt me los, en bindt mijn handen omhoog aan de ring. Ik kan steun zoeken in de ring, ik heb beperkte bewegingsvrijheid. De plug vindt zijn weg naar mijn kont. Hangertjes komen aan mijn tepels. Hangertjes? Ja, hangertjes, van elk 300 gr. Het voelt nog behoorlijk lekker aan. Ik voel opnieuw de weg naar de roes. De hangertjes worden verplaatst naar mijn schaamlippen. Hm, lekker, hier kan ik veel meer verdragen.
Natuurlijk wordt mijn kont niet vergeten. Meester heeft twijgjes gevonden, die Hij van de boom afgehaald heeft. Mijn pijngrens ligt echter heel laag vandaag. Het lukt me niet om te incasseren. Nog wat vermoeid, nog wat ziek, maken dat ik niet veel aankan. Ik zeg het Meester, en Hij houdt er gelukkig rekening mee.
Hij gaat douchen, ik ga naar bed. Meester stopt me eerst in. Nog steeds mijn collar om, polsbanden, en ditmaal ook enkelbanden, kruip ik verder helemaal naakt in bed. Mijn polsen worden aan elkaar vastgehaakt. Ik heb een 5tal cm speling.
Als Meester uit de douche komt, komt Hij naast mij in bed. Hij voldoet Zich nog aan mij, en dan kunnen W/we slapen.
Ik slaap, onverwacht, goed.
's Morgens ontdoet Meester me van mijn collar en banden. Hij maakt me los, Hij maakt me vrij. Een koud gevoel sluipt over me heen. Ik voel me naakt.
Dit kan ik helemaal geen harde sessie noemen, maar het heeft me voldaan.
Een nachtje geboeid, S/samen met Meester.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten