12 - huisje kijken


Maandag plannen W/we om S/samen naar de fitness te gaan, daarna neemt Meester me mee naar Bredene. Maandag avond bericht Meester me dat de plannen gewijzigd zijn. Hij gaat een huis bezichtigen. Of ik mee wil. Ik had tijdens de dag al aangegeven dat ik de fitness liever zou uitstellen. Ik voelde me niet te fit, moe, en zag er wat tegenop. Ik was dan ook dankbaar om de wijzigingen, en ging maar al te graag mee het huis bezichtigen.
Een oude bakkerij... Met heel veel ruimte. Ruimte die W/we nodig hebben om O/onze plannen te verwezenlijken. W/we bezichtigen S/samen het gebouw. Zien wat W/we willen, hoe W/we het willen. W/we speculeren enthousiast, en in gedachten, verbouwen W/we de ganse boel.
Na de bezichtiging, was Meester van plan nog te gaan fitnessen. Aangezien ik me er niet meer had op voorbereid (sportzak met nodige gerief) heeft Hij dit laten varen. Ik vraag Hem naar het verdere verloop van de avond. Sowieso moet ik nog langs huis om nachtgerief, en om Joep nog es uit te laten. Om daarna naar Zijn thuis te gaan.
Bij Hem aangekomen, ontkleedt ik me. Ik heb het koud. Intussen maakt Hij avond-eten. Een lekkere wok, met heel veel groentjes. Ik help Hem wat groenten snijden, en kijk daarna in een boek, om verder ideetjes op te doen voor het kussen. Ik vind echter niet wat ik zoek, en besluit om zelf maar een patroon uit te tekenen.
"Meester, heb je geruit papier?" "En een potlood?" "Een lat?"
Ik ga aan de slag, en algauw staat het op papier zoals ik het wil.
"Ik ga filethaken." geef ik aan. Meester weet helemaal niet wat ik bedoel. "Ken je die ouderwets gehaakte gordijntjes, met die tekeningen in, die soms aan keukenramen hangen?" Ja, dat kent Hij. Dat ga ik gebruiken in het kussen.
Na het eten vleien W/we ons in de zetel. Ik voel hoe moe ik ben. Meester had wel plannen, maar dan moet Hij Zijn eigen regels aan Zijn laars lappen. Na wat aandringen van mij, doet Hij het. Hij heeft geshopt, en ik ben reuze benieuwd. Echter geeft Hij niet al Zijn geheimen prijs.
Ik mag fungeren als proefkonijn, en Meester haalt een klein paardenzweepje tevoorschijn. Die heeft Hij gekocht toen W/we in Decathlon waren. Hij test het uit, het komt hard aan. "Meester, ik ben moe, ik wil naar bed." gebruik ik een grondig excuus. Hij laat niet toe. Hij haalt 2 andere zwepen tevoorschijn. Zwepen met lange strengels. Hij gebruikt ze tegelijkertijd. Ondanks mijn vermoeidheid kom ik opgewonden. Ook daar is Meester op voorzien. Een nieuwe vibrator wordt in mijn kut gestoken. Een dikkerd. Jaja, ik ben goed gevuld... Argh... en opgewonden... "Vasthouden, dat het er niet uit komt!" gebiedt Meester me. Hij laat de zwepen zwiepen... Mijn benen komen zwak, en ik ga op de grond. Meester haalt een blinddoek uit. Dan voel ik Hem iets op mijn kut wrijven. Wat in godsnaam is Hij van plan? Er komt iets op mijn kut. Het trekt... Een pomp... Hij trekt mijn kut op met een pomp. Getver, dat is nog pijnlijk. Door de vermoeidheid kom ik sneller te zweven. Ik voelde het al toen ik rechtstond. Meester zag het wel.
Maar Hij gaat door. Hij weet wat ik kan. Hij weet dat Hij mag.
Hij combineert de pomp met de vibrator. Auwch, dit doet pijn. Ik kruip weg. Opnieuw geef ik aan moe te zijn. Meester rondt af. Ik voel me krachteloos. Met een laatste inspanning klim ik de trappen op, kruip in bed, onder de deken.
Amper enkele seconden erna komt Meester. Hij kijkt er van op dat ik al in bed lig. Hij vraagt nog een slaapwel. Dik tegen mijn zin, draai ik me op. "Slaapwel Meester." Hij leidt mijn hand naar Zijn lid. "Meester, ik kan echt niet meer voldoen aan Uw wensen." Hij duwt mijn hoofd naar Zijn lid. "Neem Hem maar in je mond, dan hoef je geen duim te nemen. Hoef ik je dat niet af te leren, zoals jij het je dochter afleert." Hihi, glimlach ik.
Na enkele minuten mag ik me dan toch op een normale manier bij Hem vleien.
Ik slaap slecht. Om 4u 's morgens kom ik al weer wakker. Ik schurk me tegen Meester aan, en zoek Hem. Hij komt wakker. Ik had een afwijzing verwacht, maar nee, Hij legt Hem zodat Hij het mij gemakkelijker maakt.
"Ga maar op je knieƫn tussen mijn benen." "Meester, wil je me neuken," vraag ik na enige tijd, "ik ben geen goede pijper." "Zal je naar de pijpschool moeten he." grapt Hij. Hij neemt waar Hij recht op heeft.
Na het nachtelijke intermezzo val ik weer in slaap. Meester komt me wekken om 7 uur. Ik lag nu wel lekker te slapen, en heb nu al helemaal geen zin om uit bed te komen. Na een kwartiertje tussen slaap en wakker zijn, stap ik uit bed, zie ik een kleine ramp in de spiegel, neem ik een lekkere warme douche, klaar om de dag te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten