22- diep


Zo rap als T me loslaat, zo rap neemt ie me terug.
"Ik wil dat je me aftrekt."
Es kijken... Ik sputter tegen...
"Ik niet, jij niet...", daag ik hem uit.
Hij grijpt mijn haar vast, ik weet genoeg, ik leer snel mijn plaats kennen.
Ik trek meneer af, en wil hem pijpen. Daarvoor moet ik echter toestemming vragen, ik moet het verdienen...
Damned, ik krijg niet zo maar wat ik wil. Ik moet er echt moeite voor doen.

Meneer vraag mij opnieuw mijn tanden te poetsen.
Onzekerheid overvalt me. Ik heb ze net gepoetst! Stink ik?
Als kind is me dat vaak verweten...
Nee, ik stink niet, het gaat Meneer om het spel, de vernedering...
Ik ga heel wat dingen die me gezegd worden moeten gaan filteren.
Na wat ambetant voelen en reageren van mij ga ik mijn tanden poetsen.
"OK", zegt meneer, "het is goed zo."
"Huh?" zeg ik, "Je hebt me gezegd mijn tanden te poetsen, nu ga ik er de tijd voor nemen en extra grondig poetsen!!" rebelleer ik.

Mijn beloning, ik mag meneer pijpen.
Mmm, wat een lekkere pik, volledig kaal geschoren, pik en ballen.
Dit is MIJN pik, mijn perfecte pik.
Deepthroating. Een grens, die meneer verlegt.
Zijn volhouden, mijn tegenstribbelen, zijn zachte dwang, mijn wil, overschrijden beetje bij beetje de grens.
"Leg je anders, hoofd uit bed."
Meneer komt me in mijn mond neuken. Diep...
Dit is lekker! Echt lekker!!
Intussen speelt ie met mijn kut. Nat en geil ben ik, ik snak naar meer. Ik wil geneukt worden. Ik vraag, smeek om geneukt te worden!
"Nee! Eerst moet je goed en diep kunnen pijpen. Niet enkel ik, ook anderen. Dan pas ga ik je neuken."
Heel ff heb ik hem gevoeld, als opwarmertje.

De manier waarop ik lag om Meneer te pijpen...
Een trio 1 vrouw 2 mannen vond ik tot nu toe te ruw.
Mijn mening is veranderd.
Terwijl ik Meneer pijp wil ik tegelijkertijd geneukt worden.
Die wens heb ik kenbaar gemaakt.Ik laat het aan Meneer over wanneer ie de tijd rijp acht.

Ik heb er een goed gevoel bij. T weet me te raken, te bevredigen, te ondergaan.
Daarnaast is ie zorgend.
We hebben samen geslapen, ik in zijn armen. Ik voelde me op mijn gemak, gekoesterd.
's Morgens is T om ontbijt gegaan.
Hij vroeg hoe ik me voel, wat ik voel, hoe ik alles ervaren heb.
Ik stelde hem de wedervraag.
Beiden hebben we het positief ervaren.

Hij wil mij tot zijn hoer opleiden.
Ik ga mijn uiterste best doen om hem te behagen.
Ik ben in de D/s relatie gestapt als niets. Ik ben een speeltje, een lustobject.

Ik ga naar huis als pijpsnol.