28 - van... tot...

Tussen 21 sept en de volgende afspraak is er wat mailcontact.
11 oktober hebben we opnieuw afgesproken, maar het is nog niet bevestigd.
Tussen in zal ik enkele fragmenten uit de mails meegeven.

"vergis je niet, dit bruine kleurtje is lief, aardig, en vrolijk in het doorgaanse leven, maar verder af en toe een sadist en erg dominant!"
Begin ik te ondervinden in de mails.

"Ik eis dat je elke dag minimaal 5 minuten per houding oefend, ik zal het de volgende keer tot op de laatste seconden bijhouden. Ik eis progressie en ik zal je iedere keer weer aan je belofte herinneren dat je hebt toegezegd tot je uiterste te gaan om mij te plezieren. de volgende keer zal ik een paar presentatie houdingen met je doornemen, en ik zal ietjes strenger zijn!"
Oefening baart kunst. Niet?


"Een SM lustslet mag geil geraken, maar zover ben je nog niet en dus mag je dat niet zijn, jouw taak is om sexueel te dienen! Je mag fantasietjes hebben maar daar zal het bij blijven, het gaat om mijn plezier en die van de andere heren, of jij daar geil van wordt of niet is niet van belang.
Maar je zult op het moment dat jet zover is wel een gevoel ervaren van doelstelling bereikt te hebben.
Als je tijdens die test de heren weet te bekoren, zal je mogen klaarkomen en je geilheid de vrije loop mogen laten."
Tracht je maar es 3 weken te bedwingen. Heus niet gemakkelijk.
"mijn compliment dat je je vragen aan mij durft voor te leggen!"
Dank je.
"Als jouw eigenaar ben ik tevens ook je mentor!"
"Ik heb je liever niet eerder omdat ik gewenning wil in de afstand die we hebben"
11 oktober
Tussendoor rijzen vragen, die stel ik aan Meneer. Ik krijg steeds een duidelijk antwoord.
Ik hoef niet alles gezegd te worden, niet in alles geleid. Enkele punten wijzen zichzelf uit.
De mails op bdsm-zaken, de gesprekken hebben me al veel duidelijk gemaakt.
Ik tracht me er zo goed mogelijk in te schikken.
Ik voel de afstand, letterlijk en figuurlijk. Waar ik het in voorgaande ervaringen moeilijk had met dit, berust ik er nu in.
Ik weet wel, eens Meneer en ik elkaar opnieuw zien, dat zowel zijn als mijn verwachtingen opnieuw worden ingevuld.
Mijn eigen geilheid... Dat is moeilijk. Moeilijk te bedwingen, moeilijker er niets mee te doen. Af en toe geef ik toe aan mezelf. Ook dit is een leer-proces.
Mijn dagboek, het geeft mij een zekere veiligheid. Al mijn gedachten, mijn angsten kan ik er in kwijt.
Evenals het nagenieten, mijmeren, herlezen, herbeleven.
Ik kan het opnemen van mijn rode draad enkel maar toe-juichen. Het geeft mij nieuwe energie. Een waarom? daarom! gevoel. Een vrouw-zijn gevoel.
En een stuk macht. De macht en de kracht om te behagen. De macht dat dankzij mij iemand geil is, klaarkomt. Heerlijk om te weten dat je iemand tevreden maakt, dat iemand trots is op je.
Momenteel zijn het nog heel kleine stapjes, en is er enkel wat tevredenheid. Maar al die kleine stapjes maken een groter geheel, waaruit trots zal vloeien. Mijn doelstelling.
Dromen... Fantaseren... Uitvoeren...