22 - keuring


T houdt me tegen door mij aan mijn haren vast te grijpen. Ik voel direct mijn lichaam reageren.

"Alles wat vooraf gebeurt is, blijft zo. De manier van omgaan met elkaar, open communicatie, ...
Je kijkt me niet rechtstreeks in de ogen, tenzij ik toestemming geef.
Je doet onmiddellijk wat ik je opdraag. Je spreekt me aan met meneer. Vragen stel je op een beleefde manier, wil je iets, dan vraag je dat."
"Ja meneer", knik ik.
"Hup, douchen." Hij duwt me met zijn lichaam naar boven. Hij laat zich gelden, hij laat zich voelen.
Het voelt voor mij heerlijk.

In de badkamer verval ik wat in twijfel, "Ga je nu echt toekijken hoe ik me douche?"

Voor T gaat het hem vooral om hygiëne.
"Ik was me wel proper ze!!"
Ik kleed me uit, neem alle tijd, en stap in de douche.
T blijft nog ff staan. "Na het wassen kom je naar beneden en presenteer je je. Hoe, dat bepaal jij."
"Ja, meneer."

Ik neem een heerlijk warme douche. Zo goed en zo rap ik kan scheer ik me intiem, poets mijn tanden, en kleed me aan. Badkamer netjes achterlaten, mijn gerief netjes opruimen.
Ik ga me presenteren. Rechte rug, benen uiteen, handen op de rug, ogen neergeslagen.
Ik voel nog warm van de douche.
"Zenuwachtig?" vraagt meneer.
"Nee, warm van de douche," antwoord ik.
"Kleed je dan maar uit."

Uitgekleed ga ik weer in positie.
"Al es gekeurd?"
"Euhm, ja..."
"Hoe?"
"Tja, hoe. Iedereen heeft een ander manier van keuren. Je lichaam betasten, bevoelen,... pijpen..."
"Ga maar op je knieën, hier op bed. Handen tussen je benen. Houd je enkels vast."
He he, ik ben niet lenig, dus dit lukt me niet zo goed. Toch proberen...
Ik herplaats me al een beetje, laat wat los....
"Als je een ander positie wil, dan vraag je me dat."
"Meneer, mag ik een ander positie aub?"
"Ja, ga op je rug liggen. Handen aan je enkels."
He he...
"Het is niet omdat je een andere positie vraagt dat ik het je makkelijker maak."

Daar lig ik, open en bloot.
Kwetsbaar.
Omdat ik dit wil.

Vragen komen op me afgevuurd.
"Wat is je fantasie?"
"Met een vrouw vrijen. Trio 1 man 2 vrouwen."
"Wat is je grens?"
"Meneer, hoe weet ik wat mijn grens is als ik iets niet ken? Anaal is een grens, voorlopig."
"Slaan in het gezicht?"
"Mja, ik weet het niet, geen idee."
"Spugen in het gezicht?"
"Bwah, vind ik vies, vernederend. Deepthroat ben ik ook niet voor."

Meneer steekt zijn vinger in mijn kut. Hm, heerlijk...
Hij maakt me geil, ik laat me gaan.
Van zo ie voelt dat ik ga komen, trekt ie zich terug.
"OK, dat is het, kleed je maar aan."
"NEE!!" schreeuw ik diep vanbinnen. Teleurstelling over gans mijn gezicht.
Het ontgaat meneer niet.
"Kleed je aan en kom hier zitten."

Pyjama aan.
"Waar mag ik zitten?"
"Hier, bij mij..."
Ik vlei me in de zetel naast hem. Onmiddellijk neemt T me in zijn armen.
"Hoe voel je je?"
"Wel goed eigenlijk."
Ooh, ie doet lief... Als een spons absorbeer ik het.