23 - day after

Feels like an angel...
Ik blijf met een heerlijk gevoel zitten.
Het ganse weekend heeft me na-gezinderd. Het was voor mij zo genieten.
Ik voel het in mijn lijf, ik voel het aan mijn zijn.
Wat een spel allemaal teweeg kan brengen bij mij.
Precies of dat ik meer vrouw ben.

T heeft mijn dagboek gelezen, ik heb hem feedback gevraagd.
"wat een ambitie stel je ten toon, maar je begrijpt dat je daar niet snel aan zal komen, daarnaast wil ik je uiteindelijk als slet opgeleid hebben.

Da je zo snel ineens wel een trio met 2 mannen wil, is verassend, maar ook daarbij zal het wel even duren.
ik weet niet of je gemerkt hebt, maar naarmate je vordert duurt het langer om bij de volgedne doelstelling te komen.
Verder doet het me goed om te lezen dat je je jezelf op je gemak voelt bij mij.
je hebt goed onthouden wat ik je heb verteld, dat is een pluspunt.
Ik eis progressie en ik zal je iedere keer weer aan je belofte herinneren dat je hebt toegezegd tot je uiterste te gaan om mij te plezieren.
Dat gezegd hebbende wil ik heel graag je pijpsmoeltje om mijn pik voelen, en deze keer zal ik elke druppel zaad in je mond spuiten, en je bevelen om niet door te slikken tot ik het zeg!"
Natuurlijk is er ambitie, anders had ik niet in de D/s gestapt.
Zalig om te lezen dat T mijn 'pijpsmoeltje' wil. Daar is het mij om te doen. Behagen, er mij goed bij voelen. En er nog es plezier aan beleven ook.
Als alles verder loopt zoals het gestart is, als het goede gevoel blijft, zowel van mijn kant als van T, dan zie ik er een langdurige relatie in.
Het is echter niet de eerste keer, en het zal natuurlijk niet de laatste keer zijn dat ik me mispak.
Na mijn wantrouwen toegegeven te hebben aan T, na het spel, waarmee ik hem kwetste, heeft ie mij weer het vertrouwen willen geven.
Wat hem deels gelukt is. Dat zal de volgende ontmoeting uitwijzen.