22 - ja


"Ja", antwoord ik. "Ik geef me, ik wil jouw als mijn eigenaar".
Waar hij eerst twijfel hoorde in mijn antwoord, heb ik mij herpakt,
een zekerheid in mijn stem gelegd en mijn motivatie uitgelegd.

"Ja, ik wil mij geven aan jou, ik wil jou als mijn eigenaar."
"Je weet dan je dan niets bent? Dat je zal doen wat ik je opdraag?"
"Ja, als jij mij als slet neemt, wil ik jou als eigenaar"

Achteraf bekeken, is dit vergelijkbaar met een huwelijksbelofte. Zo zie ik het. Vooral met de collars. De blauwe trainee collar staat voor verliefd. De rode collar zie ik als verloving, de zwarte is het huwelijk.

In het gesprek heb ik de collars ter sprake gebracht. Ik hecht er wel belang aan.
Na mijn antwoord wordt het me meteen duidelijk dat T een Dom is.
"Je gaat je douchen, ik kijk toe hoe je je doucht"

Ok, denk ik. Onder toezicht? Bwah!
Het geeft mij een ongemakkelijk gevoel.
Doorzetten, denk ik bij mezelf.
Ik neem mijn gerief en sta klaar om me de badkamer te laten wijzen...