24 - verlangen

Het blijft nazinderen, ik blijf het voorbije weekend herbeleven. Ik voel me er door gesterkt. Dit is wat ik wil, wat ik nodig heb. Dit is waar ik naar smacht.
Deze (voor zover je het al relatie kan noemen) is rustig begonnen, en wil ik rustig laten groeien. Ik wil de honger voelen naar meer. Zoveel lekkerder gaat dit smaken als mijn honger gevoed wordt. Letterlijk en figuurlijk.

De drang om te mailen en sms'en is heel wat minder dan voorheen. Het claimen hoeft niet, ik berust.
Ik heb geleerd.
Natuurlijk heb ik gemaild met de vraag of K mij verder mag mentoren.
Ik heb ook ge-sms't met de voor mij eerstkomende mogelijkheid tot afspreken.
Antwoord blijft uit...
Dit is een werkpunt voor mij, wachten op antwoord. Iets waar T mij opgewezen heeft in voorgaande mailcontacten.

Bdsm is werken?!
Jawel, ik heb posities gekregen die ik moet aanleren, vooral naar uithouding toe.
Ik heb een opdracht ivm deepthroating meegekregen.
T heeft me ook een 'brazilian wax' gevraagd te doen. Een wax van schaamstreek tot anus. Ik ga dit trachten te koppelen aan een namiddagje met mijn zus. Samen ons laten verwennen in het schoonheidssalon.
En mijn werkpunt he, wachten en geduld hebben. In gedachten ben ik al de ergste scenario's aan het overlopen. In werkelijkheid fixeer ik mij op andere bezigheden.
Ik moet tonen dat ik vertrouwen heb.

Toch durft hier en daar nog es een drupje angst en wantrouwen binnen komen.
Maar zo vlug als het binnendruppelt, zo vlug is de zon er terug, waar ik mij toe richt.

Niets overhaasten dit keer!
Niets forceren!
Genieten en nagenieten.