6 - dating


Dating, afspreken, ...
Elk persoon heeft verwachtingen. Elk persoon kijkt ietsje verder dan het moment zelf. Hoe moeilijk het soms is om bij het nu te blijven.

Ik durfde tot nu toe al es thuis afspreken, wetende dat er kinky play uit volgt. Vooropgestelde afspraken worden niet altijd nagekomen, of men kent elkaars achtergrond niet volledig. Dan komen er al es onduidelijkheden, verwarring, misverstand...

Om dit te voorkomen, is het 'veiliger' om op een neutrale plaats af te spreken. Dit kan na mailcontact en/of na een telefoontje.
Dit kan gaan van een drink op cafe, een etentje, enz.

Best is om een rustige plaats uit te kiezen, zodat je ongestoord in gesprek kan gaan. Geen brul en roep gesprek, maar een gewone conversatie.

Is er een 'klik'? Hoe voel je je tegenover elkaar? Zit je op dezelfde golflengte?

Hou het rustig, vriendschappelijk. Ga er niet van uit dat er een 2e afspraak volgt, ga er ook niet van uit dat het eenmalig is. Neem het moment, en geniet er van.

Soms heb je enkele afspraakjes nodig, met een en dezelfde persoon, voor je beslist al dan niet verder te gaan.
Soms heb je enkele afspraakjes nodig met verschillende personen, vooraleer je je 'ware' ontmoet.

Vrijdag... date ik. Vrijdag wil ik me aan mijn voorafgenomen afspraken houden.
Elke date die de mist is ingegaan, leer ik uit, neem ik iets uit mee.

Ik heb geleerd om mij meer af te sluiten.
Ik ga meer prive en binnenshuis houden. Vooral wat betreft de blog.
Algemeenheden ga ik er nog ik kwijt schrijven om te delen. Persoonlijkheden ga ik schrijven voor mezelf.

Ik weet dat ik mensen geïnspireerd heb met mijn blog. Ik weet ook dat ik mensen op bepaalde punten gewezen heb, er voorzichtig mee om te gaan. En ik weet dat er heel wat mij graag volgen en lezen.
Maar, ik heb ondervonden dat er enkelen zijn die gebruik maken van de blog, om hun eigen persoonlijk voordeel uit te halen. Er zijn er die gebruik gemaakt hebben om mijn kwetsbaarheden te 'misbruiken'.
Dat kan de bedoeling niet zijn!
Dat is de bedoeling niet.

Voorlopig blijft het rustig op de blog.
Wie weet, ooit... zal dit weer veranderen...


2 opmerkingen:

  1. Hey al vaker hier gereageerd. Het is jammer als je zou stoppen met bloggen, maar ik begrijp jou standpunt. Het is jammer als mensen daar misbruik van maken. We hopen toch nog veel van jou te lezen hier, want laatst toen jou mooie blogg geblokkeerd was vond ik dit wel heel jammer. Maar dan nu toch heel veel plezier in jou verdere ontdekking X

    BeantwoordenVerwijderen