14a - een dagje vol afwisseling


Zaterdag heeft Meester een afspraak om een huis te gaan bezichtigen. Als ik voldoende rust gehad heb, tijdig wakker ben, zou het Hem aangenaam zijn als ik Hem vergezel. Mezelf kennende, geen loze beloften willen doen, zeg ik Hem, dat ik er voor vrees mee te gaan.
Geheel tegen verwachting in ben ik op tijd wakker en verras ik Meester met een sms. Hij komt me halen, en W/we gaan S/samen het huis bezichtigen.
Het heeft iets, het huis. Er zit een zekere charme in. Ik zie dingen die ik wel wil behouden, maar ik zie ook dingen die ik anders zou doen. Idem met Meester. Hij kijkt op een andere manier dan ik kijk. Meester houdt ook rekening met obstakels die Hij niet in de hand heeft. Waar ik wel vertrouwen in heb, heeft Hij er geen in.
Ok ja, dan is het zo. Het is niet het huis dat Hij zoekt. "Enkel als je volledig overtuigd ben, mag je toehappen." is mijn mening. Als vrouw, vind ik dat je moet 'verliefd' worden op een huis, vooraleer je tot koop overgaat.

Zaterdag namiddag gaan W/we stappen. Meester is sinds dit jaar lid van de wandelclub waar ik al enkele jaren lid ben. W/we kiezen voor de wandeling in Lichtervelde. Meester beslist om de 14 km te doen. Ook hier lig ik al enige tijd stil. Mijn voorkeur gaat uit naar een kleinere toer.
14 dus...
Halfweg voel ik het al. Zware benen. Ik sjok vooruit. Het tempo ligt niet heel hoog. Terugkeren is geen optie. Omdat ik de weg niet zou terugvinden. En omdat ik dat niet wil. Doorgaan dus. Op de rustposten nemen W/we steeds een korte pauze, W/we zitten maximum een 10tal minuutjes, drinken iets, en laden O/onze batterijen op.
Meester vol energie, ik sjokkend, halen we het eindpunt!

Meester wil nog op stap. "Op stap?" vraag ik, "euhm... gewoon of bdsm minded?" ben ik even verward. Domme vraag van me... Natuurlijk bdsm minded. Ik zou niet anders gewild hebben, maar zeg het Hem niet rechtstreeks.
"Diest?" onderbreek ik mijn eigen getetter. Meester schiet in een lach.
Place de nous in Diest. Enkel de zaterdag is er een speelavond. Ik heb er al veel positief over gehoord, en wil zelf es mijn mening gaan opdoen.
"Het is een eind rijden he." antwoordt Meester. "Ja ok, maar hier in de buurt is er niets." reageer ik. Meester checkt via Zijn telefoon. Hij contacteert Stairs. Daar is het echter volzet. "Fetisch Cafe?" oppert Meester. "Tja, dan kan je evengoed naar Diest rijden, het is even ver." merk ik op. Meester vat de koe bij de horens en belt Place de nous. Een vrolijke dame beantwoordt de telefoon. Of er nog plaats is, vraagt Meester. Ja hoor, W/we zijn welkom. "Blijven jullie slapen?" vraagt de vrouw. Meester en ik overleggen. "Tot hoe laat duurt het vanavond?" vraagt Meester. "Eigenlijk tot 3 uur, maar dat loopt meestal uit." komt het antwoord. "Ach, dan kunnen W/we beter blijven slapen he." opper ik. Zo gezegd zo gedaan.
Bij mij thuis maak ik een logeerzak klaar. Net als W/we vertrekken zie ik de dogsit, en spreek haar aan. Met plezier wil ze de hond uitlaten. Bij Meester thuis, ga ik douchen, en me aankleden. Na Zijn douche, legt Hij Zijn spullen klaar.
En weg zijn W/we...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten