14c - Place de nous, welterusten.


Na een intense dag, mag ik wel zeggen, wordt het tijd dat W/we O/ons bed opzoeken. W/we overnachten in de suite in Place de Nous. Een ruime Chinese kamer, een groot bed :-) een badkamer met regendouche. Zowel Meester als ik maken er, midden in de nacht, nog gebruik van. W/we praten wat bij. "Ben ik eigenlijk klaar gekomen?" stel ik me luidop de vraag. Kennelijk is dit wel heel lachwekkend, Meester giert het uit. Ik moet van Meester horen dat ik 2 maal ben klaargekomen... Slik, was ik me niet van bewust... Wat heb ik nog gemist?

"Meester? Verwen je me? Subje verdient dit toch nog wel hé!" overtuig ik Hem als W/we naar bed gaan. Ik duik naast Hem in bed. Ik vlei me in Zijn armen. "Ga maar op je knietjes zitten." geeft Meester aan als ik met Zijn lid begin te spelen. "Pf..." denk ik bij mezelf. Maar ik doe wat me wordt gevraagd. "Draai je es om." zegt Meester. Ne 69'ke. Ik weet dat ik in die positie mijn partner wel es 'vergeet'. Ik vraag, ik krijg. Wat word ik lekker verwend. Mijn kut eist hongerig haar deel op. Meester geeft met graagte, vol overgave toe. Waarna Hij me nog goed hard neukt. De vermoeidheid is me de baas, en ik blijf liggen waar ik lig. Horizontaal in bed. Opnieuw toont Meester Zijn kracht. Hij legt me verticaal in bed. Opnieuw blijf ik plakken waar ik terecht kom. Aan Meester Zijn kant van het bed. Met Zijn lichaam duwt Hij me naar mijn kant...

Na een te korte nachtrust, met veel ai en oei van zo ik me van zij keerde, is het tijd om aan de dag te beginnen. De wekker laat zich horen om 10.30u. Het zonnetje geeft een aangenaam gevoel. De gekte in mijn hoofd uit zich naar Meester. Vol van gepasseerde nacht, dolletjes als een tiener, geil en hongerig, storten W/we O/ons weer op E/elkaar. T'is te zeggen. Meester komt boven op mij liggen. Met Zijn lichaam bedekt Hij mijn ganse lijf. Ik word letterlijk en figuurlijk overmand. Een beetje beweging met mijn kont, en Meester weet perfect wat te doen.
"Argh, ik ben een echte slet!" verzucht ik. Ik lig daar gewoon plat op mijn buik terwijl Meester Zijn ding doet. En ik vind het nog lekker ook. En Meester... mja, Hij neukt me wel  graag, is later op de middag zijn koele opmerking.
Het mini vibratortje wordt via het snoer aangesloten en in werking gesteld. Fjew, dat is een krachtig ding. Ik weet niet waar ik het heb. Later op de middag merkt Meester grijnzend op dat het toch een heel krachtig ding is, "amai mijn pols..." Nu is het mijn beurt om te bulderen van het lachen. "Jouw pols?" grinnik ik. "Dat ding stond wel op mijn kut hé, dat is nog veel en veel gevoeliger... en jij klaagt over je pols??"

Na O/onze ochtendgymnastiek wordt het toch wel hoog tijd om te douchen en te ontbijten. "Vooruit subje, in de douche. Je stinkt... naar sex en sperma." commandeert Meester me. Het verrast me wat. Na de douche ga ik naar Meester, "ruik es... stink ik nog?" grap ik. "Snuf snuf," besnuffelt Hij me, terwijl Zijn mond een weg naar mijn tepel vindt. "Nee, je bent lekker."
Dit is mijn Meester. Dit is hoe ik Hem heb leren kennen. Dit is wat ik de voorbije weken gemist heb.

W/we gaan ontbijten. Er heerst een gezellig sfeertje. Op de bar staat koffie, fruitsap, water, schuimwijn, sandwiches, croissant, pistolets en koffiekoeken. De gedekte tafel is uitnodigend. Hesp en kaas, choco, confituur. Hm... Het smaakt.
W/we gaan in gesprek met de anderen rond de tafel. Algauw vind ik moed om een vraag te stellen met betrekking tot de speelavond.

Uitgerust, de nodige energie in O/ons lijf, nemen W/we afscheid. Een warm, joviaal tot de volgende keer, met bijhorende kussen.

Aangezien het mooi weer is gaan W/we er nog een wandeling aan vast plakken. O/onze club organiseert een tocht. Het is echter anderhalf uur rijden, en er wordt maar gestart tot 15uur. "Laat ons hier in de buurt een wandeling doen. We zijn nu toch in die streek. Als we naar huis rijden, kunnen we sowieso geen grote toer meer doen." deel ik mijn mening.
W/we pikken er een tocht uit in Heverlee. Ik had me voorgenomen max 10km te stappen. Hm, nee, die zit er niet tussen. "8 dan?" vraag ik. "12" beslist Meester. Mja, 8 is idd behoorlijk miniem... W/we schrijven O/ons in en weg zijn W/we.
12 km, 2 rustposten, vooral veel bos en kerkwegels. Hier en daar verbonden langs straten in woonwijken. Ik tetter en kwetter er op los. Ik sar Meester. B/beiden genieten W/we van E/elkaars nabijheid, de rust en de ontspanning.

Wat een heerlijk weekend heb ik mogen beleven,
Dank U wel Meester!!

Tot vrijdag wist ik niet wat het weekend me ging brengen. Ik had me voorzien om zaterdag en zondag alleen door te brengen. Nee, ik zou me niet vervelen, ik heb genoeg crea liggen, oa het kussen die in de maak is.
Wat het weekend me gebracht heeft, heb ik helemaal niet verwacht.

Vrijdag spanning, en mijn verdiende straf,
zaterdag een huisbezoek, een heuse wandeltocht, en een heerlijke speel-spanking- avond,
gevolgd door een overnachting,
zondag lekker ontwaken, ontbijten, nog een zalige wandeltocht, om dan 's avonds mijn grootste schatten op te halen, mijn meisjes...

Valentijn, dag van de liefde, was voor mij een heus liefdes-weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten