19 - strijken voor Meester



Dat ik geen engeltje ben, zullen de lezers die mij volgen, al weten.
Ik ben het nooit geweest en zal dit ook nooit worden. Dit soms tot ergernis van Meester, dit soms tot hilariteit van O/ons beiden.
Dinsdag is het me weer es gelukt ergernis op te wekken. Half bewust speelde ik met Meester Zijn tolerantie. Uitdagend voldeed Hij mijn verwachting. Onverwacht behandelde Meester me naar Zijn wens.
Even wat gedetaileerde uitleg...

Meester heeft het druk op Zijn werk. Enkele collega's zijn ziek. Andere collega's hebben verlof. Dit allemaal tegelijkertijd zorgt er voor dat Meester zo goed als alleen op kantoor is. Of ik kan helpen met iets? Bied ik hulpvaardig aan. Maar nee, ik heb geen kaas gegeten van Meester Zijn job. Wat zou ik daar nu een helpende hand kunnen bieden. Ik kon wel helpen door Zijn strijk te doen. Huh? Hij vraagt dit zelf? Hij vraagt mij Zijn strijk te doen? Super. Dit is de eerste keer dat Hij mij dat vraagt. Trots als een pauw, geef ik volmondig toe. "Natuurlijk doe ik Je strijk!"
Dinsdag, na Zijn werk komt Hij me ophalen.

Dinsdag heeft mijn ex een afspraak om een auto te gaan bekijken. Hij zal later thuis zijn. Niet erg, ik ging ws niet op tijd de kindjes bij hem kunnen afzetten.
Ik, die graag iets regel, puzzel het volgende in elkaar.



Meester pikt mijn ex op, ze rijden samen om de auto te gaan bekijken, dan komen ze hierheen, naar mij, ik zorg dat het eten klaar is, en we kunnen gezamelijk eten, waarna Meester mijn ex en de kindjes naar hun huis rijdt, waarna W/wij naar Meester rijden.

Goedgekeurd door alle partijen.
De auto-afspraak valt weg, een ander persoon bood hoger. Intussen ben ik voorzien op eten voor 5 personen. Tja, dan neemt mijn ex maar de bus tot bij mij, wacht ik op Meester, en eten we alsnog gezellig samen.
Lol, daar zat ik, tussen mijn ex en mijn Meester. De mannen elk een van mijn dochters naast hen.
Raar maar waar, het was een gezellige boel. Een streefdoel van me, vriendschappelijk met mijn ex omgaan. Dit allemaal in het voordeel van mijn kindjes. Er heerste geen verwardheid.
Na de maaltijd brengt Meester het drietal naar huis, bestudeerd het ouderlijk toezicht op mijn pc, waarna W/we naar Bredene rijden.

"Moet ik me uitkleden?" vraag ik, terwijl Meester alles wat ik nodig heb naar beneden haalt. "Nee, met die stoom, ik zou niet willen dat je je verbrandt," reageert Meester. "Ik doe dat zelf wel," vervolgt Hij ludiek.
Ik strijk, Meester sorteert kousen, ruimt wat op... Tot plots, "Moet je mijn ander subje es zien op foto?" vraagt Hij me. "Euh?" reageer ik verwonderd. Nieuwsgierig aagje dat ik ben, ga ik kijken. Ik zie... en lach! Een vriend die bij Meester op bezoek was, heeft de zwepen zien liggen. Grappend is die vriend heel flink Meester aan het bedienen van een glas wijn...
Mijn goesting in strijken is over. Ik blijf wat plakken aan Meester. Hij commandeert me verder te doen met wat ik bezig was. "Eerst een zoen." schooi ik. "Met een zoen kan ik beter strijken." tracht ik Hem te overtuigen. Hij weigert. "Ok, ik heb geen zin meer om te strijken." reageer ik moedig. "Je hebt een opdracht gekregen, doe verder aan je opdracht." commandeert Meester me weer. "Nee, ik heb geen zin meer." reageer ik opnieuw, overmoedig.
Maar Meester zou Meester niet zijn, als Hij het hierbij zou laten. Hij grijpt me bij mijn haren en duwt en sleurt me riching strijkijzer. Ik heb enkel kousen aan. Wat er voor zorgt dat ik glijd. Ik laat me vooruit duwen. "Nee, ik wil niet meer!" brat ik.
En dan heeft Meester er genoeg van. Hij plaatst me in de keuken. Ik zie aan Zijn gezicht dat ik iets mag verwachten. Ik ben net over Zijn grens gegaan. "Nee, nee, me niet straffen," smeek ik. "Ik ga braaf zijn, 'k ga verder strijken." geef ik toe. Te laat. Meester trekt de kleren van mijn lijf, en gooit ze op de grond. Dit keer doet Hij het niet netjes en rustig af, plooit niets op. "Shit." denk ik. Mijn handen op mijn rug, touwt Hij me. Touw vervolgt zijn weg rond mijn borsten, over mijn buik, tussen mijn schaamlippen. Behoorlijk strak. "Auwch." Meester trekt Zich er niets van aan. Intussen kent Hij me zo goed, dat Hij weet hoever Hij kan gaan. Mijn stopwoord heeft geen zin meer.
Ik ontvang enkele tikken op mijn kont. Daarna plaatst Hij me in de hoek, rug naar Hem. "Blijven staan!" Ik hoor maar zie niet wat Hij uit de speelkoffer haalt. Ik hoor velcro... "Wat is dat?" denk ik. Een geluid die ik niet kan plaatsen, of linken met het mij al gekende.
En dan voel ik...
Scherp, koud, ... knife play.
"Stilstaan!" Hij krast op mijn rug. Dat is gevoelig! Natuurlijk blijf ik er niet onder stilstaan. "Stilstaan, of je doet jezelf pijn." verwittigt Hij me. Hehe, dat is makkelijk gezegd. "Dit is nog maar een opwarmertje, nu het echte werk." zegt Hij terwijl ik voel hoe Hij iets anders voor houdt. Mijn ogen zijn gesloten, dus ik zie het niet. Hij krast verder, mijn billen, mijn benen, knie-holte, mijn borst. Ik ga door mijn benen, Hij profiteert en maakt er gebruik van, het mes tikkelt over mijn schaamlippen.
Het touw spant aan me. Ik vraag om het touw van tussen mijn schaamlippen weg te halen. Meester doet dit. "Mogen mijn handen ook los aub?" vraag ik. "Nee, ik heb geen zin." herhaalt Hij mijn reactie. Verdomme. Ik voel boosheid. Uiteindelijk word ik ontdaan van alle touw. "Geef me een kus." gebiedt Meester. "Nee! Daarnet kreeg ik ook geen." spreek ik tegen. Meester dwingt me op mijn knieƫn, gezicht tegen de grond, kont vrij voor enkele opvoedkundige tikken. Waarna Hij me aan mijn haren weer rechttrekt. Hij vraagt niet, maar neemt Zijn kus. Een korte weigering van mij, ik geef niet direct toe, maar lang houd ik dit niet. Algauw voel ik het vuur in mij oplaaien, en kus passioneel mee.

W/we ruimen wat op. Ik vraag mijn vriendje, de blauwe smurf. Een lekkere dikke vibrator. W/we gaan naar bed.
Wat verwent Meester me weer. Al Zijn aandacht verplaatst zich naar mijn kut. Tong en vingers bespelen me handig. Hij neukt me af. "Argh, ik ben een slet!" verwoord ik mijn gevoel. "En ik ben het graag!" hits ik Meester op. Hij haalt er de mini-vibrator bij. Ik lijk niet voldoende te hebben, "vul aub mijn kut op!" geil ik. Had ik maar gezwegen. De blauwe smurf vult me helemaal en trilt dat het een lieve lust is. Het roze ding wordt tegen mijn clit aangeduid op maximale vibratie. Ik weet niet waar ik het heb. Ik vloei van het ene orgasme in het andere. Ademloos tol ik rond en doorkruis het ganse bed.
Ik gil het uit. Ocharme de buren... Mijn lichaam spant zich op, ontspant, en herhaalt zich constant in dat patroon.
Tot ik half uit bed hang. Meester houdt op. Ik steun op mijn handen. "Help es." vraag ik Meester. Ik kan op eigen kracht niet terug in bed.
Meester trekt me in bed. Ik rol in Zijn armen. W/we praten na. "Klein meisje..." noemt Hij me. "Ja, ik ben een klein meisje." geef ik toe. "Klein meisje heeft een knuffelbeer nodig." Ik lijk me als vanzelf al een kind te gedragen. "Meester, mag ik mijn pyjama aan?" vraag ik. Hij doet me de pols- en enkelbanden aan, samen met de collar. Mijn pyjama.
"Ik wil vast." vraag ik. Ben ik helemaal gek aan het worden?
Meester weigert me helemaal vast te maken. "Als ik je morgen niet wakker krijg, voor ik naar het werk vertrek, dat is niet verantwoord." geeft Hij aan. Hij legt wel een verbinding tussen mijn handen en voeten. De leren riem die verbindt, neemt Hij vast, en W/we gaan slapen.

Ik slaap niet goed. Mijn voeten hangen aaneen, en ik slaap altijd wijdbeens. Mijn handen hangen te kort tegen mijn voeten, terwijl ik mijn handen altijd half onder mijn borst leg om te slapen.

's Morgens, ik merk dat ik het bed voor mij alleen heb. Tijdens de nacht heb ik alle hoeken van het bed gezien, in mijn 'slaap'. Nu schuif ik op Meester Zijn kant. Ik maak de riem los. Fjew, hopelijk kan ik nog enkele uren rustig slaap inhalen.
Meester komt me nog een kus geven voor Hij vertrekt. Hm, ik koester dit.
Enkele uren later, half slapend, bericht ik Hem goedemorgen. Opstaan tijd...
In de badkamer ligt een handdoek met washand klaar. Een warm gevoel overvalt me, en ik bericht Hem, "Dank U wel."

Het zijn die kleine dingen die het hem doen. Dit geeft mij het gevoel dat Hij me apprecieert, dat Hij trots is op me.
Na de douche heb ik nog tijd. Meester komt op de middag even over en weer thuis. Ik wacht Hem op, om dan mee te rijden naar huis.
Intussen maak ik me nuttig, met... strijk.

Meester komt binnen, ik zie Hem glunderen, als Hij ziet dat ik Zijn strijk in de hand heb genomen. Ik ga naar Hem toe, en kus Hem als sub gedag. Zijn ogen verraden wat Hij voelt. Hij geeft mij zin om verder te gaan.

Of ik nog mee ga naar Antwerpen, na de middag?
Opnieuw verrast Hij me. Ik had dit al gevraagd, en voelde aan dat Hij dat niet zag zitten. Nu vraagt Hij het mij. Als een kind huppel ik op en neer. "Ja ja, ik wil mee, dank U wel!!!"

Vlug rijden W/we over en weer naar mijn huis, de hond moet zijn broodnodige boodschap doen, en dan richting Antwerpen. Meester heeft er een sollicitatie. Ik wacht geduldig, sms'end met een kennis, in de auto.
Na de sollicitatie gaan W/we het centrum in. W/we kuieren er rond. Via het schipperskwartier naar het centrum. W/we eten lekkere sushi. Willen elders nog koffie drinken. Na een kwartier wachten kunnen W/we bestellen. Het duurt nog een kwartier voor de 2 koffie's aan tafel gebracht worden. Denk ik. W/we hebben er niet meer op gewacht. W/we zagen hoe de kelner het niet in de hand had, onlogisch te werk ging. Ik kreeg het op de zenuwen. Meester ook. Toen W/we de bar passeerden, zagen W/we de koffie klaar staan, om gebracht te worden naar tafel. Tja, ze zullen het zelf moeten opdrinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten