16 - mag ik u voorstellen, mijn Meester Baas An Iets


Vandaag, na een ganse namiddag aan de pc gezeten te hebben, het valentijns weekend herbeleefd in geuren en kleuren, in woorden gegoten, tot een mooie tekst gegroeid,
vandaag, nieuwsgierig subje als ik ben, ga ik nog es op fetlife neuzen en zie,
vandaag zie ik dat mijn Meester, zijn maagdelijke blanco 'about-me' heeft ingevuld.

Ik lees het. Ik weet het. Ik weet meer dan dat...
Mijn Meester, mijn trots, ik voel me gevleid door Hem...

Mag ik U voorstellen,
Baas An Iets
mijn Meester

BaasAnIets 34M Master

West-Vlaanderen, Belgium
D/s relationship status:
orientation: Heteroflexible
active: I Live It 24/7
is looking for: Friendship
Events
 

About me

Het is tijd om dit maagdelijke blanco vak in te vullen. Ik laat je toe om Mij beter te leren kennen.
Heb je vragen? => Stel ze gerust.
Wil je een vriendschapsverzoek versturen? => Doe gerust, nadat je Me ontmoet hebt.


Mijn interesse in de BDSM-wereld begon al als jonge twintiger. Dominantie en controle zaten al altijd in Mijn aard. Ervaring en passie met touwwerk kon jarenlang ongeremd z'n gang gaan in Mijn professionele leven (scheepvaart). Het geluid van spanking bezorgde me telkens honger naar meer. Zwepen werkten fascinerend. Leder, touw, hout en metaal werden Mijn leven.

Een aantal subjes passeerden de revue. Sommigen deden dat snel, anderen wat trager. ééntje bleef plakken en er ontstond als het ware een perfecte symbiose naast een parallel vanille-leven. Mijn reeds opgebouwde kennis en ervaring werden door subje nog uitgebreider, en vice versa. Het leven raast maar door van de ene stroomversnelling in de andere. Ik hou niet van stil zitten, wel van vooruitgang. Alles gaat goed tot plots.

Plots stond alles stil. Mijn leven, Mijn subje, subjes motor onder een terreinwagen die geen voorrang gegeven had. Enkele jaren nadat Ik twee kinderen verloren had uit Mijn vanille-relatie werd Me nu ook Mijn subje ontnomen zonder dat Ik daar ook maar de minste controle over had. Geen controle kunnen krijgen over de situatie als Meester is onaanvaardbaar, dat gaat niet, dat kan niet.

Wat is een Meester zonder subje?

Ik laat het leven stilletjes voort kabbelen. Andere subjes stellen niets voor of kunnen niet voldoen aan Mijn wensen en eisen. Andere subjes zijn Mijn aandacht niet waard. De ruim 10-jarige vanille-relatie brokkelt verder af tot de subjesloze Meester besluit om alleen te zijn. Geen relaties meer voor Mij, die maken je kwetsbaar en kwetsbaarheid hoort niet bij een Meester.

De zomer gaat voorbij en door alle vrije tijd in Mezelf te investeren bouw Ik steentje voor steentje weer een stevige basis op. De fundamenten zijn verstevigd. De uitspraak: "If it doesn't kill you, it will make you stronger" staat gebeiteld in Mijn geest.

De herfst laat de bladeren vallen maar zorgt er tegelijk voor dat er kleine bloesems beginnen te ontspringen bij Mij nadat Ik een advertentie heb gevonden op internet. Subje doerga zoekt een Meester. doerga is anders, doerga krijgt kansen, doerga neemt de kansen aan.

doerga draagt Mijn blauwe collar. Ik ga niet over één nacht ijs om overhaast een rode of vaste collar toe te kennen. Maar Ik durf wel te stellen dat, ondanks de blauwe kleur, W/we elkaar beter kennen en aanvoelen dan sommige "vaste collar koppels". Ik ben heel veeleisend, hard en altijd hebberig naar meer.

De stoomtrein heeft het station weer verlaten en stookt op richting kruissnelheid.

Dit ben Ik, Baas An Iets

doerga's schrijven over O/onze belevenissen kan je lezen op deze blog [http://slavinh.blogspot.be]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten