4 - ongedwongen sfeer



Het was hoog nodig dat W/we S/samen wat tijd doorbrachten. S/samen in alle rust en ongedwongen.
Gister zijn W/we 2 woningen gaan bekijken. Hm, het ene ideaal gelegen, heerlijke nostalgische sfeer, maar structurele bouw omstandigheden. Het andere, ook een aangename ligging, een heel andere woning, met uiteraard ook de nodige renovatie kosten. Nu goed, W/we laten het bezinken. Ik heb mijn mening gegeven, maar het is uiteindelijk Meester die de eindbeslissing neemt.
Het is niet gemakkelijk om iets te vinden dat O/ons beiden aanstaat, waar W/we O/onze dromen willen verwezenlijken. W/we weten wat dat betreft, B/beiden heel goed waar W/we heen willen, en dat voelen de makelaars die het huis gastvrij laten bezichtigen. W/we laten O/ons geen foefjes wijsmaken, en gaan niet over een nacht ijs.
Nee, W/we gaan niet samenwonen. Echt niet. Meester wil Zijn eigen stekje, waar ik mijn toevlucht kan nemen, als ik dit nodig heb. Ik zal er mijn eigen plaatsje krijgen (lees, kooi). En Meester houdt wel van mijn mening.
Na het huisbezoek, rijden W/we richting winkel, om het avond-eten. Meester kokkerelt heel lekker. Intussen kleed ik me uit. Het avondeten smaakt mij niet zo. Ik ben niet echt hongerig. De vermoeidheid valt weer wat op me, en ik voel me niet zo lekker. Terwijl Meester de speelkoffer haalt, ruim ik tafel af, en kruip in de zetel, onder de deken.
Van zo Meester terugkomt, kleedt Hij me aan. 'Mijn pyjama', noemen wij het gekscherend, bestaat uit mijn speelcollar, pols- en enkelboeien. Waarna Meester mij mijn plaats aanwijst. Op de grond, naast Hem. Even introduceert Hij de Gor posities. Ik plaats me Nandu. Er is een verschil tussen Nandu en Tower. Meester legt het me graag uit. Waarna ik mij mag Relax zetten.
Ik wriemel me in de deken, en zet me relax. Heel relax. Mijn ogen dicht, rustig, genieten van Meester Zijn hand die mij streelt.
Ik heb koud. Ijskoud. Ik gloei. Maak ik weer koorts? Goed mogelijk. Meester slaapt half en af en toe komt het varkentje zich laten horen. Ik soes wat. Algauw vraag ik of ik in de zetel mag plaats nemen. Het zal er zachter en warmer zijn dan de grond. Ik mag, en ik vlei mijn hoofd in Meester Zijn hals. Heerlijk die nabijheid. Knorretje is er ook weer bijgekomen.
W/we liggen half slapend, half wakker in de zetel.
Tegen middernacht voel ik het verlangen naar bed. "Meester gaan W/we slapen?" vraag ik.
W/we gaan naar boven. Meester heeft het kettinkje mee om mijn polsen aaneen te verbinden. Ik zoek nog de warmte tussen Zijn benen. Wat niet zo praktisch is met geketende handen. Meester neemt over. Hij bedekt me volledig, ik voel Zijn warmte op me, in me, rond me. Dit is toch wel even geleden, en ik besef dat ik dit hevig gemist heb.
Ik wil mijn handen om Zijn hoofd, wat me niet lukt. Het kettingkje houdt het tegen. "Teveel bewegingsvrijheid?" lacht Meester met me, waarna Hij het kettingkje losmaakt, en door de ring van mijn collar heen weer vastmaakt.
Meester poogt mij anaal op te winden. Het lukt niet. Anaal is helemaal niet mijn ding. Hoe graag ik hier Meester wil in tegemoetkomen, de plug is momenteel meer dan voldoende.
En dan, trekt Meester zich volledig terug. Ik snap er niets van. Is Hij nu zo kwaad op mij? Is Hij echt zo kwaad omdat ik anaal niet toelaat? Het lijkt er sterk op. Ik vraag uitleg maar krijg geen woord. Geen nachtkus meer. Niets.
Ik voel dat ik me emotioneel laat gaan, en stop met vragen. Ik draai me om en ga slapen. Het kettingkje heb ik ergens in de nacht losgemaakt. Zo slapen lukt me niet.
Na een goede ononderbroken nacht, ben ik uitgeslapen wakker geworden, en kon ik huiswaarts keren. Vanavond is Meester bij mij komen eten. Ik vroeg Hem opnieuw waarom Hij zo kwaad was. Dit keer krijg ik wel uitleg.
Een verkeerde beweging van mij, op een verkeerd moment, gaf een verkeerde reactie...
Het nachtje bij Meester heeft me goed gedaan. De ononderbroken slaap heeft mijn mind tot rust gebracht. Mijn ex die ik dan toch heb kunnen overhalen, om even de zorg voor de kindjes over te nemen, hebben mijn ongerustheid weg genomen. Nu nog de verkoudheid buiten de deur krijgen. Mijn energie kan weer rustig binnensijpelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten