23 - proefkonijntje

Thx to Mr Koen voor de foto.

Meester heeft al een 2-tal maanden een nieuw speeltuigje. Al langer verlang ik er naar de slave-trainer te proeven. Januari was ik ziek, ik wist ook begot niet dat Meester dit Zich had aangeschaft. Maandag, Valentino-dag, mocht ik eindelijk er in. Proefkonijntje van dienst!
Had ik beter gezwegen, en niets gevraagd. Wat een onpraktisch ding. Ik vind geen steun. Mijn rug hangt door. Ik zit momenteel met een pijnlijke rug, en het doet er geen goed aan. Mijn knieën, voelen nu nog aan of ze blauw staan. Slechte knieën door overgewicht? Of gewoon zwakke knieën?

Maandag Valentino dag.
Een goede vriend Meester zou langskomen met zijn subje, om haar verjaardag te vieren. Nogal op het laatste ogenblik halen W/we een klein cadeautje. Meester had iets in gedachten. Waar ik Hem niet echt in volgde. Ik stelde iets anders voor, die direct aangenomen werd door Meester. Een leuk speels iets. Ik kan nog niet zeggen wat, want de uitbater heeft het vergeten afgeven.
Tegen openings uur komen W/we aan, en zijn natuurlijk de eersten. W/we installeren de speeltuigen, testen het ophangpunt, en praten wat bij met de uitbater.
Stilletjes aan sijpelt het volk binnen. Zowel de vaste personen, als nieuw bloed. Er heerst een drukte in de speelruimte.
Later op de avond komt een D/s koppel binnen, die enige tijd geleden gekomen is. Leuk om ook hen terug te zien. En nog later komt het door mij verwachte koppel. Enthousiast wil ik D omhelzen. Buiten mijn Meester gerekend. Die heeft mij deels ingebonden voor suspension, en trekt me aan het touw terug. Plagend roept D me als een hond, plagend trekt Meester me terug. Tot ik maar opgeef. Dan krijg ik toch een knuffel en een gedag, na een trek aan mijn haar van D.
Mijn grote mond is ook weer van de partij. Ik sar Meester wat. Lang duurt het niet. Ik krijg enkele venijnige opvoedkundige tikken op mijn kont. Ze zetten me weer op mijn plaats, ik val stil.

Er heerste een gans andere sfeer maandag.
Nadat W/wij in het begin van de avond beneden speelden, zijn W/we de rust boven gaan opzoeken.
W/we sloten de avond af aan de massage tafel.

Huiswaarts, moe, half voldaan, eerst naar mijn huisje, de hond uitlaten. Ik ga mee met Meester, om bij Hem de nacht door te brengen. Ondanks dat ik dinsdag een afspraak heb, weet dat ik mijn slaap nodig heb, meegaan met Meester betekent een uurtje minder rust. Onder voorwaarde dat ik al direct in bed ga.
Ik twijfel... Ik moet op de afspraak zijn. Ik wil mee met Meester. Meester laat de keuze aan mij.
Ach foert, ik haal die slaap wel in, ik ga mee met Meester. Zijn glimlach toont me dat Hij blij is met mijn keuze.

Aangekomen bij Meester, gaan W/we direct naar boven, om in bed te kruipen.
Niet om te slapen nee. Geil en onvoldaan vraag ik Meester om meer. Ik vraag en ik krijg. Hij blust mijn geilheid, en voldoet me helemaal. Mentaal en lichamelijk vermoeid val ik in slaap. Lepeltje tegen Meester aangedrukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten