16 - dwalingen


C heeft last van dwalingen :-)

e) inbreuken blijven onbestraft tot rood - ze geven enkel een indicatie van hoe je bent als sub; probeer het dus wel 'goed' te doen, ik zal je erop wijzen indien niet, doch zonder consequenties. Zie dit als een deel vh leren, vormen.
d) rood wijzigen in blauw - maw vanaf je vraagt je blauwe collar om te doen ben ik werkelijk jouw Meester
e) eveneens rood wijzigen naar blauw

't Was rustiger vandaag in de mailbox. Niet erg voor mij, het is mijn weekend voor de kindjes, en de meisjes komen op de 1e plaats, sorry C, je kan nooit winnen van hen :-)
En toch, hij doet zijn best, hij steekt energie in mij, hij past zich aan waar mogelijk. Geef toe, kom maar es zo een vanilla-partner tegen.
Het 'ingewikkelde' schema van zijn uren heb ik gekregen, bestudeerd bijna, en mijn vrije momenten ingepuzzeld, de kinder-weekends kan ik aanpassen naar hem, vanaf mei. Al bij al kan er veel 'gespeeld' worden, mits enige inspanning van beiden. Uiteraard blijft de vraag hoe lang het blijft duren, ik heb geen auto, geen rijbewijs, wat van C iets meer inspanning vraagt. Mijn kinderloze weekends ga ik natuurlijk (mits zijn toestemming) het ganse weekend naar hem kunnen. Al bij al is het nog verdeeld.
Ik verlang naar de eerstvolgende ontmoeting. C gaat de blauwe collar meehebben. Ik ga die aanvaarden. Ik wil hem omdoen, me geven aan hem. Het opbouwende, de spanning, het wachten, het uitkijken, het verlangen groeit er alleen maar door.
Morgen opnieuw me borsten fotograferen. De badkamer ga ik moeten voor mij alleen hebben. Maar da lukt wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten